Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ретро машини - снимки
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Ретро машини - снимки
Браво колега, резултата изглежда страхотно!!! Ако не е проблем, би ли разказал малко повече за този проект - как се хванахте въобще, къде го правихте, как си намери нов стопанин автобуса... Ако може и снимки, разбира се. В такива случаи наистина съм съгласен с износа на автомобили (автобуси в случая) извън България. Тук едва ли има някой, който иска да има оригинален автобус, макар и с туристическа цел. Повечето такива са намацани, за да са шарени, режат им покривите, за да са панорамни, разбираш ли, търкалят ги две години и - морга...Първоначално публикуван от ArSey Преглед на мнениеВ БГ се правят много неща, повечето от които даже са за чужденци или веднага се продават на запад.
Реставрирахме една Шкода 706 RTO и тя си замина на собствен ход за Чехия. Оттогава си мечтая за една такава. Ето я:
Поздрави за екипа, реставрирал тази Skoda! Дано и добре да са ви платили, че не е било малко труд, а както споменах вече, изглежда страхотно!!!
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
На истина отлично възстановен е камиона,преди години беше представен в сп.Автокласика интересен камион двигателя е с въздушно охлаждане боксер.Първоначално публикуван от Теодор МБ Преглед на мнениеДа! В София има един фантастичен Круп от 30-те години, един Форд, един не лош Опел Блиц, както и 2-3 други Опел Блицове и Манове, които май не са съвсем в движение, но съм виждал да ги докарват за масовка при филмова продукция. Ето го Круп, изключително интересна машина!
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Автобуса беше за фирма за обувки-клиент от Полша. Уреди го един приятел-украинец,дето се беше изнесъл да живее там. Автобуса беше "Йелч"(такъв намерихме), ама в края на краищата се превърна в "Шкода". Кожи, гьон,гумени пътеки - всичко си осигуриха клиентите. Правите стъкла ги правихме в Пловдив,при един печен майстор. 7 човека, 4 месеца работа(барабар с нервите). Със задвижването и трансмисията нямаше проблеми. Нещата около боядисването бяха най-големия купон. Нямахме избор с помещението...То бяха пожарни(споко! нямаше пожари!),найлони, облепване (отне повече време от боядисването). Накрая си го прибраха на самоход, пък взеха,че и стигнаха без проблеми, което много ме накефи.Първоначално публикуван от rsk_skodaowner Преглед на мнениеБраво колега, резултата изглежда страхотно!!! Ако не е проблем, би ли разказал малко повече за този проект - как се хванахте въобще, къде го правихте, как си намери нов стопанин автобуса... Ако може и снимки, разбира се. В такива случаи наистина съм съгласен с износа на автомобили (автобуси в случая) извън България. Тук едва ли има някой, който иска да има оригинален автобус, макар и с туристическа цел. Повечето такива са намацани, за да са шарени, режат им покривите, за да са панорамни, разбираш ли, търкалят ги две години и - морга...
Поздрави за екипа, реставрирал тази Skoda! Дано и добре да са ви платили, че не е било малко труд, а както споменах вече, изглежда страхотно!!!диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Страхотно, браво!!! А снимки има ли, много ми е интересно наистина. На снимката на готовия автобус ми направи впечатление, че наистина всичко е много автентично, но щом клиента си ги е осигурил нещата, работата е ясна. Че тия лайсни, мигачи, дръжки наистина са трудни за намиране детайли... А седалките тука ли ги тапицираха, или те дойдоха готови?Първоначално публикуван от ArSey Преглед на мнение... Нещата около боядисването бяха най-големия купон. Нямахме избор с помещението...То бяха пожарни(споко! нямаше пожари!),найлони, облепване (отне повече време от боядисването)...
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Ние имаме два ЗиЛ-а 157, които са били подвижни работилници в армията. Единия го взехме в пълно бойно снаряжение с aбсолютно всички инструменти и в движение, даже го регистрирахме с новите номера, даже съм го карал. Лошото е, че само докато вдигне въздух и 10 л. бензин заминават. За съжаление нямам снимки, а другия беше разграбен купихме го за да използваме фургона.
Моля старайте се повече с правописа.
Последно редактирано от м20_маниак; 30-10-10, 17:13.
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
От клиентите бяха изкуствената кожа и каучукувите покрития по салона. Лайсните,дръжките и другите джаджи, неподлежащи на възстановяване от нас бяха описани, поръчани и докарани от Чехия, директно от склад на "Шкода". Оказа се,че имат някви залежи на части за стари модели,та чак едва ли не отпреди І-ата световна война. Намерихме една 706RTO все още в движение,дето се водеше към министерството на земеделието, зачислена на едно СПТУ по земеделие. Преписахме номера на шасито и номера на ДВГ и така частите бяха купени уж за тая Шкода (щото нашето си беше "Йелч"). Нашия украинец видя голям зор с тоя курс за частите. Беше отишъл с малко неподходящ транспорт...Първоначално публикуван от rsk_skodaowner Преглед на мнениеСтрахотно, браво!!! А снимки има ли, много ми е интересно наистина. На снимката на готовия автобус ми направи впечатление, че наистина всичко е много автентично, но щом клиента си ги е осигурил нещата, работата е ясна. Че тия лайсни, мигачи, дръжки наистина са трудни за намиране детайли... А седалките тука ли ги тапицираха, или те дойдоха готови?диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Аз също искам да изкажа, мойте поздравления за труда и добре свършената работа по реставрацията! Надявам се някой ден да имам удоволствието да се возя в толкова стар автобус и също така бих помагал с удовоствие в реставрацията на подобен!Първоначално публикуван от ArSey Преглед на мнениеОт клиентите бяха изкуствената кожа и каучукувите покрития по салона. Лайсните,дръжките и другите джаджи, неподлежащи на възстановяване от нас бяха описани, поръчани и докарани от Чехия, директно от склад на "Шкода". Оказа се,че имат някви залежи на части за стари модели,та чак едва ли не отпреди І-ата световна война. Намерихме една 706RTO все още в движение,дето се водеше към министерството на земеделието, зачислена на едно СПТУ по земеделие. Преписахме номера на шасито и номера на ДВГ и така частите бяха купени уж за тая Шкода (щото нашето си беше "Йелч"). Нашия украинец видя голям зор с тоя курс за частите. Беше отишъл с малко неподходящ транспорт...
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар