Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ретро машини - снимки

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Ретро машини - снимки

    Първоначално публикуван от v12345s Преглед на мнение
    Един ретро камион с волан от другата страна и марка "AEC" каквато видях за пръв път.
    Това в България ли е снимано?

    Коментар


    • #92
      До: Ретро машини - снимки

      тия зверчета са много яки и сигурно са с много по големи от мене

      Коментар


      • #93
        До: Ретро машини - снимки

        Вижте на какво се натъкнах докато въртях педалите [на колелото] в покрайнините на Добрич . Физиономията ми от..... стана на на..... . След справка в интернет разбрах че е Oldsmobile 88 Holiday от 1956 . Колата не фигурира в списъка на американските автомобили в България . Под ръка ми беше само жисиема и затова снимките са размазани .

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка(19).jpg
Прегледи:1
Размер:94.6 КБ
ID:5110448 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка(24).jpg
Прегледи:1
Размер:95.9 КБ
ID:5110447

        Коментар


        • #94
          До: Ретро машини - снимки

          Хайде и от мен една "бърза снимка" от днес на този "403" (и то - в прилично състояние) в центъра на Плевен:

          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

          Коментар


          • #95
            До: Ретро машини - снимки

            браво колеги,невероятни екземпляри притежавате Наистина карерата на италианеца е забележителна, макар, че не е напълно ретроуспех и пари
            HUSGVARNA 630 SMR
            PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

            Коментар


            • #96
              До: Ретро машини - снимки

              Първоначално публикуван от moskvich408 Преглед на мнение
              Вижте на какво се натъкнах докато въртях педалите [на колелото] в покрайнините на Добрич . Физиономията ми от..... стана на на..... . След справка в интернет разбрах че е Oldsmobile 88 Holiday от 1956 . Колата не фигурира в списъка на американските автомобили в България . Под ръка ми беше само жисиема и затова снимките са размазани .
              Това не е единствения такъв Олдсмобил 88 в България.Преди години можех да взема един такъв в София за 500$ но нямаше редовни документи.Разбрах че и в Бургас има един такъв.Тогава и на мен очите ми останаха в него.Беше в по-лошо състояние от този на снимката.Но какво табло има само А и заводски имаше амонячен климатик.Тези които са с Рокет двигатели са 300 коня.

              Коментар


              • #97
                До: Ретро машини - снимки

                ето я и моита антика в през моя поглед

                Коментар


                • #98
                  До: Ретро машини - снимки

                  Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                  това прилича на американски МАЗ ,имаш ли друго инфо за него,мотор,задвижване,къде се намира?
                  Намира се в Кипър и според мен е изоставен.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Ретро машини - снимки

                    Първоначално публикуван от defragment Преглед на мнение
                    ето я и моита антика в през моя поглед
                    Този Симсон ми е любимия мотор и спомен от детските години.На него се качих за първи път на мотор и сега усилено си търся такъв,с документи и на достъпна цена.От пръв поглед манивелата не е оригиналната,но това е дреболия.Машината ти е красива!

                    Коментар


                    • До: Ретро машини - снимки

                      Наистина е машина за ценители този Симсон.За този модел мога да кажа само,че е най-качествено изработената соц. машина.Принудителното охлаждане и качествените материали го правят неубиваем(или почти-знам един юнак който успя да го потроши за норматив).

                      Коментар


                      • До: Ретро машини - снимки

                        Точно този модел на Симсон не е с принудително въздушно охлаждане.Имам предвид ,че не е с турбинка ,каквато имат двуместните такива-Schwalbe-и по късните модели от т.нар."птича"серия.Този си е с обикновено въздушно охлаждане от насрещния вятър.

                        Коментар


                        • До: Ретро машини-снимки

                          Първоначално публикуван от 4ovekat s amfibia Преглед на мнение
                          Тежката артилерия при ретро моторите Цюндап КС750,1942г...
                          това е уникат браво на собственика аз си търся нещо от този род помогнете

                          Коментар


                          • До: Ретро машини - снимки

                            Реших да разкажа за поредната неделна разходка. В добра и весела компания минахме стотина километра из София и околността. Идеята беше ясна - разглеждане на различни интересни стари железа.
                            Нещата започнаха пред нас, около 10 сутринта. Аз, заедно с един комшия (бивш собственик на ГАЗ 21 и Ситроен ДС 19) и един общ приятел, собственик на няколко стари мотора, се качихме на Варшавата и се насочихме към базата на колегата Живко, където Сашо доубиваше предназначения за части Москвич 407:


                            Решихме, че Москвичът може да бъде насечен и после, и се отправихме към село Дръмша, където имало друг Москвич 407 и Волга М21, собственост на местния кръчмар.
                            Минавайки по Ломско шосе, решихме да огледаме разположената в една автокъща (мисля, че се казваше Денди или нещо от сорта), Варшава 223. Доколкото бях чувал, въпросната е безумно запазена и абсолютно перфектна. Търсеха и последно от сорта на 4,5к.
                            Ето какво видяхме:



                            Колата наистина е на 63000 км, на оригинална боя, но за съжаление годините и атмосферните условия са си взели своето. В момента като купе е малко по-добре от моята (пак няма никъде изгнило, има точици повърхностна ръждица на доста места, няма напукан калник и врата като при мен, но пък е чукната отзад), оттам натам - хромираните елементи са зле, салонът е перфектно запазен - сив, гумите са Видинки (пфф), а двигателят видимо се нуждае от нови водни съединения и прочие подобни магии за да тръгне. Спирачките са нормално зле - педалът си пропада до долу и остава там - всичко е за ново значи.
                            Според мен колата е перфектна база ако на някой му се иска оригинална Варшава.
                            После отидохме до Дръмша. Варшавата се държа чудесно по баирите - има си необходимата мощност и с пет човека катери с 90-100 нагоре.
                            Намерихме следните експонати:
                            Скрап от Волга:


                            Тотално разкапана, гнила, боядисана милион пъти, с долни скорости и използвана като сушилня за гъби. С готини черни номера. Според кръчмара, редовно е товарена с общо 2 тона, разположени в нея и в ремаркето. От единия й тас пият вода кокошките.

                            Скрап от 407:


                            Също напълно износен и разкапан, салонът е претърпял як тунинг - табло от ФИАТ 1800, отделни предни седалки... Въобще цялата кола е годна само за донор.

                            После отидохме в село Чибаовци. Там пък има останки от градски автобус Шкода 706 РТО, който в последствие е станал аварийка, а накрая се е озовал там, където е сега. Автобусът е полско лицензно производство, за което показват надписите Йелч на задния капак, както и на табелката до шофьорското място на рейса. 1975 година на производство. Запазен бял държавен номер. Иначе тотално изтърбушен. Всичко годно от него е свалено сигурно преди 20 години.





                            Още си личат надписите с инвентарен номер, рег. номер (на задния капак с боя - било е задължително за камионите и автобусите навремето), и т.н. Интересна е системата за сваляне на стъклата отвън при авария - на лайсната, разпъваща уплътнението на всяко стъкло има малка дръжка (като на цип) - дърпаш отвън и стъклото пада за секунди.

                            После видяхме обраслата Застава 750 на един съсед:


                            Всички части, които липсват, ги има, освен тях има още една разглобена - на части... Преди 5-6 години е била разглобена за боя, бояджията починал и тя си останала в този вид.

                            Шкода Октавия:



                            Боядисана с мечето, снимките не дават ясна представа за състоянието й. Има много принудителни "подобрения", дело на собственика.

                            Накрая все пак Москвича беше доразглобен и донарязан:



                            Покривът ще отиде на резедавия при скорошната му реставрация. Ето го и него, натоварен с последните части от червения.



                            Междувременно Живко се беше заел с грундиране подкалниците на Реното 10:



                            А пък аз, след като се разходихме до една морга, взех поредната емблема за Варшава (една ми откъртиха, една имах от вторични и две ми подари Стоян, за което му благодаря). Цялата компания единодушно заяви, че е недопустимо колата да седи без емблема. Речено - сторено:



                            После продължихме из града, покарах резедавия 407 в проливния дъжд, погледнахме 408-цата на Данчо и накрая към 23 се прибрах.
                            Добре си прекарахме, мисля аз.

                            АЛБУМЪТ
                            Последно редактирано от m_g; 30-06-09, 22:41.

                            Коментар


                            • До: Ретро машини - снимки

                              Опредерлено добре сте си изкарали, за което малко ви завиждам. Между другото този Шкодилак и аз го видях някъде днес докато обикалях, ама вече не си спомням точно къде.

                              Коментар


                              • До: Ретро машини - снимки

                                В ж.к. Лагера трябва да е било по думите на човека го карал само на спасоведен, че тогава не само тогава "гадовете" (полизцаите) не са му правили проблем . Между другото вчера минавах през разград и видях фелиция, като състоянието и беше като тази октавия но боята беше много интересна между двата слоя боя( бежов и черен) беше сложеш найлон и изглеждаше доста интересно, язак, че нямах фотоапарат , защото и колекцията на човека беше доста интересна: Рено 4cv, Фиат 1100 - 67година и върха на сладоледа беше Пежо 402 1936 година . Много съжалявам, че не си бях взел фотоапарат но идея си нямах, че ще попадна на още един луд фен в другия край на България

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X