Серийна стара Волга - пикап няма. Тази от ноември е бивше комби или линейка - ГАЗ 22. Виждал съм няколко рязани такива в България, получава се много интересно, още повече, че петата врата фабрично е от две половини и долната се отваря като на пикап.
По отношение на Сирена - не, не е внасяна у нас официално. Влезли са единични екземпляри, аз даже не се сещам къде има такава.
Едни от тях са с мотор Вартбург, други - с полски, пак двутактов. По думите на един поляк, същия двутактов мотор са монтирали на някакви си стационарни водни помпи.
Като цяло - много куц кон.
В Хасково - на влизане откъм Димитровград.
Музей - не точно сякаш, по-скоро частна колекция - свободна за раглеждане (поне към момента) в нормално работно време.
Преди време снимах на улицата този микробус "Фоксваген". Нямам идея точно коя версия е и не мога да гадая колко е годишен. Беше много добре възстановен.
Подобно возило има и на базата на FIAT 600 Multipla. Виждал съм и на живо едно в района на Неттуно-Анцио преди доста години. Пак с пейки от ратан.
Доста забавно автомобилче.
Your conscience is all you can take to your grave.
С 50 куб балчканче?Не знам какъв е пътя към Черни връх, ама тоя мотор съвсем спокойно може да се ползва като инклинометър, при всеки наклон сигнализира със звук на умряло.При последния ми досег с такова коляновия вал се скъса и магнета си направи ново място в капака и това след колосалния пробег от 1000-1500 метра по мотора беше накичено всичко възможно, което пасва от симсонка, накрая собственика му сам си присади двигател от симсон с 3 скорости, понеже след случката с магнета аз вдигнах ръце.Не обичам да говоря лошо за българското производство, но тези си бяха недоразумение, като сравнение съм карал ява,симсон,мз и иж, да не си помислиш че ги сравнявам с кой знае какви мотори.
Коментар