От: Рали легенди
Точно вътре нямат нищо общо с 125!!! Намерете снимки и вижте! Интериора на Полонеза беше изпреварил почти всички западни, масови модели за времето си, а и след това! Излиза на пазара 78' мисля, тогавашните модели на Опел, на ФВ могат да сънуват таблото на Полонеза! Като се сетя голф 1 та и 2, кадетите, ескортите, какви дървета бяха с по една стрелка за километраж и 4-5 лампи!!! Сядал съм на шофьорската седалка на Полонез и ви казвам, че е далеч по-удобна и приятна вътре, отколкото от вън! Позицията на скоростния лост е ми напомни на 131 мирафиори, волана (еднакъв с последните 125) леко наклонен назад, таблото с много за времето си модерен дизайн и прибори, абе хубава беше! Та, грешите за интериора, сериозно се бъркате. Механиката, да, същата с на Фиата 125, обаче, заводските състезателни са били 2.0 двувалки 170-80к.с имало е и турбо вариянт 210-20к.с.
Точно вътре нямат нищо общо с 125!!! Намерете снимки и вижте! Интериора на Полонеза беше изпреварил почти всички западни, масови модели за времето си, а и след това! Излиза на пазара 78' мисля, тогавашните модели на Опел, на ФВ могат да сънуват таблото на Полонеза! Като се сетя голф 1 та и 2, кадетите, ескортите, какви дървета бяха с по една стрелка за километраж и 4-5 лампи!!! Сядал съм на шофьорската седалка на Полонез и ви казвам, че е далеч по-удобна и приятна вътре, отколкото от вън! Позицията на скоростния лост е ми напомни на 131 мирафиори, волана (еднакъв с последните 125) леко наклонен назад, таблото с много за времето си модерен дизайн и прибори, абе хубава беше! Та, грешите за интериора, сериозно се бъркате. Механиката, да, същата с на Фиата 125, обаче, заводските състезателни са били 2.0 двувалки 170-80к.с имало е и турбо вариянт 210-20к.с.
Коментар