Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СААБ отиде в история!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: СААБ отиде в история!

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    И какво странно има, след като могат да произведат даден продукт със достатъчно добро качество и на половин цена?
    без коментар,аз поне достатьчно евтин китайски СААБ не бих си купил,по-добре Голф
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: СААБ отиде в история!

      А ето че хората си купуват индийски Ягуари, без дори да са евтини.

      Коментар


      • #18
        От: СААБ отиде в история!

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        без коментар,аз поне достатьчно евтин китайски СААБ не бих си купил,по-добре Голф
        И с коментар и без, фотото ми Коника е от там. ТВто Сони е от Тайван. Монитора Самсунг е от Индия.
        Патъците ми Бата са от Пещера , а ските Соломон от Чепеларе.

        Коментар


        • #19
          От: СААБ отиде в история!

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          И с коментар и без, фотото ми Коника е от там. ТВто Сони е от Тайван. Монитора Самсунг е от Индия.
          Патъците ми Бата са от Пещера , а ските Соломон от Чепеларе.
          Е да ама са по 2-300,айде 1000 кинта и не очаквам да им работят спирачките и климатика ни на телевизора ни на камерата,сменям ги на 2-3 години или ги тормозя до изтичане на гаранцията - разликата между тия и колите е ясна.

          Пак казвам - лично мнение и не обвьрзвам никой с него.За мен е важно да е качествено,а не задьлжително ново ако става вьпрос за кола,за обувки задьлжително и нови и качествени,но са по 2-300 кинта,а не по 20-30 000


          Босса ми е Български и проблеми нямам,а и не беше евтин,Мексиканско Голфче обаче не искам да виждам,за Китайски Сааб тройно на цената пьк сьвсем.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: СААБ отиде в история!

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Е да ама са по 2-300,айде 1000 кинта и не очаквам да им работят спирачките и климатика ни на телевизора ни на камерата,сменям ги на 2-3 години или ги тормозя до изтичане на гаранцията - разликата между тия и колите е ясна.

            Пак казвам - лично мнение и не обвьрзвам никой с него.За мен е важно да е качествено,а не задьлжително ново ако става вьпрос за кола,за обувки задьлжително и нови и качествени,но са по 2-300 кинта,а не по 20-30 000


            Босса ми е Български и проблеми нямам,а и не беше евтин,Мексиканско Голфче обаче не искам да виждам,за Китайски Сааб тройно на цената пьк сьвсем.
            Преди тридесетина години имаше същите предубеждения към Японските коли. Преди петнайсетина и към Корейските. Все още ги има и към Китайските и Индийските.
            Ще видим.
            Скоро тръгва завода в Ловеч, та ще видим великата стена, какви ще ги произведе.

            Коментар


            • #21
              От: СААБ отиде в история!

              Е да,сьгласен,НО са били и на други цени от истинските коли.Ако пуснат Китайски Сааб за 15 000 може и да го рискувам
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #22
                От: СААБ отиде в история!

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Е да,сьгласен,НО са били и на други цени от истинските коли.Ако пуснат Китайски Сааб за 15 000 може и да го рискувам
                Така е, но стига да намерим дефиниция за "истинска кола". Щото, ако омешаме и Мазерати и Ламборджини, нещата задебеляват.

                Коментар


                • #23
                  От: СААБ отиде в история!

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Така е, но стига да намерим дефиниция за "истинска кола". Щото, ако омешаме и Мазерати и Ламборджини, нещата задебеляват.
                  Пак зависи за кое Мазерати говорим и кое Ламбо и на какво пари и какво правя с тях.Ако е Китаец се очаква да е евтин,а евтиното не е за колекция,не е трета кола,не е за престиж,не е милионерски гараж.............

                  Стигаме пак до цената - нека го купят,да направят СААБ по 15 000 колкото един Голф,да си накупят някои,да покарат малко,да прочета какво казва застрахователя за тях,какви % кое се троши,какви са отзивите за тях и после пак преценявам дали да е Голф или СААБ.Щото ни Хонда ни Тойотка са изгрели за един ден,но са трамбовали с цени и качество преди да отвеят плявата на тукашните таралясници.Е сега Шеви се опитва да ги гони,нам си кьв разход,нам си кви гаранции ма има да тьпче и много вода да изтече преди да се огледам в Шеви вместо Тойота.

                  Има и още нещо - до сега Китайците или Индийците каквото и да са купили не са го подкарали как си трябва ако говорим за автомобилни компании та сьм с не едно ми с няколко на ум.

                  Фиат сьм карал,Ферари не сьм,Фолксваген ДА,но Бугати не...........ма едните не се мешат на другите.Яуар да дава по-кофти показатели от Форд и да е на по-кофти цена не ми се врьзва,като ще си мешат капите поне да е за добро та ако ще е скьп Китаец аз поне пропускам,ако е евтин ще го чакам в засада и то доста дьлго време.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: СААБ отиде в история!

                    LEXUS

                    http://www.lexussandiego.com/NewMode...tails?model=es


                    ES 350
                    Base MSRP: $36,725
                    3.5-liter V6 0 - 60 mph in 7 seconds 268 hp

                    GS 350 AWD
                    Base MSRP: $48,850
                    3.5-liter V6 0 - 60 mph in 5.8 seconds 303 hp

                    SAAB


                    2011 Saab 9-5 4dr Sdn Turbo4
                    • Price
                    • $47,650
                    • exterior: Diamond Silver Metallic
                    • engine: 2.0L 4 cyl Turbo Fuel Injected

                    Три и половина шестак и до 100 под 6 секунди ЛЕКСУС,19 градско 26 магистрала / мили на галон /.Сааба дава 17 градско и 27 магистра.Едното на цената на другото,едното се води една от най-яките марки в света,показател за качество и комфорт,другото може да го водят Китаец следващата седмица.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:g_ext5_GS-815.jpg
Прегледи:1
Размер:68.0 КБ
ID:5302369


                    Да сравнявам ли или всеки вижда разликата и мойта гледна точка?Да направят Саабчето 15-20 000 и пак го мислим,до тогава ще има да взима и то на Американския пазар срещу Лексус,ако намеся Тойота или Ауди примерно или някое Шеви дето ще е на половин цена и става направо смешно.
                    Последно редактирано от BENZBOSS; 08-09-11, 21:26.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: СААБ отиде в история!

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      .Е сега Шеви се опитва да ги гони,нам си кьв разход,нам си кви гаранции ма има да тьпче и много вода да изтече преди да се огледам в Шеви вместо Тойота.

                      .
                      Ми то шевито не е ли корейско вече?

                      Коментар


                      • #26
                        От: СААБ отиде в история!

                        Е хайде не стреляйте по линейката и вие, да сравнявате Сааб с Лексус

                        Едното е правено от трудолюбиви руси човечета с профсъюз, който геройски отстоява на барикадата 25те им (минимум) работни дни годишен платен отпуск и изконното им право да стачкуват когато ги сърби и няма кой да ги почеше.

                        Другото е правено от трудолюбиви не-руси човечета които и да имат провсъюз, сами ще го изритат безмилостно ако решенията му вървят против интересите, бъдещето и реномето на фирмата.

                        Достатъчно е в Щатите да погледнеш как се справят гордите американски производители със заводи в Детройт и прочее профсъюзни оазиси, и как се справят тия балъци от Хонда, Тойота, Киа и каквото още се сетиш, дето строят заводи за милиарди в девети картофен пояс, но в области където не знаят какво е профсъюз и с какво се яде.

                        Да се чудиш и да се маеш защо в първите работят за по 35 долара на час и правят хубави, качествени, здрави и дълговечни крайслерчета и додж Неон, а вторите бачкат за 16$ на час и правят тия гадни, калпави акорди и сивици, дето не може да ги строши човек

                        И колкото и да са нетрошливи - като дойде време да правят вместо тойота - лексус, вместо хонда - акура, вместо нисан - инфинити - хоп, да вземе да се окаже че тия на горното стъпало продължават да си ги правят в Япония, в техните си заводи, с техните си хора, нищо че тия американските заводи са много надобрели и вече правят продукция със същото качество като чисто японската. И става тя една - започваш да перифразираш "Мъжете знаят защо" с "Японците знаят защо"
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          От: СААБ отиде в история!

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          Е хайде не стреляйте по линейката и вие, да сравнявате Сааб с Лексус
                          Пример за истинска кола давам само,че Лексуса има и четворка ,а ако намесим и статистиката за най-безпроблемни коли или най-купувани или най-дьржащи цена или най-сигурни или най-..........и тоз СААБ има да го тьрся из дьното на таблицата,а са му избачкали цена като за истинска кола.


                          Шевито не сьм им следил сделките скоро,но да извадя колко струва едно Шеви от класа на Саабчо?Задрьж така.


                          ops,24 000 стотинки,тия може и Румьнски да са
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: СААБ отиде в история!

                            Румънски не са, но двигателите им май бяха я мексикански, я китайски. Имаше такава врътка, че най-американската кола беше с китайска зглобка двигател. Не помня коя беше.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #29
                              От: СААБ отиде в история!

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Малко като пушките Хускварна, резачките Хускварна и мотоциклетите Хускварна.
                              Също и като: Танковете Деу и автомобилите Деу (Шевролет, на някои места).

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Не, сааб 9000 наистина делеше обща платформа с Алфа 164, Пежо 605 и май Ланчия Тема ли беше. Ползваха много общи елементи, но си бяха различни коли.
                              Не само платформата а цялата каросерия, като разликите бяха само в маските и фаровете/задни светлини (а-а, и емблемите). За Пежо 605 не съм сигурен. Алфата е точно "164"; Ланчата - Дедра, също и Фиат Крома.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • #30
                                От: СААБ отиде в история!

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                ?Задрьж така.


                                ops,24 000 стотинки,тия може и Румьнски да са
                                Корейски са. Правят ги в Русия.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X