Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Полско Фиат-че...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Полско Фиат-че...

    По съвпадение, "фиат" на латински значи "да бъде". Волво е "търкалям се", а Ауди е "слушай" или по-скоро "чувай".

    Мазда не значи птица, ами "мъдрост" на зароастрийски, а пламъкът от първата емблема е точно техният огнепоклоннически символ

    А, кво значи "ланча" на жабарски? За десерт - на коя френска област носи името реформираната компания Хенри Форд, стигнало дотам през титлата на основателя на Детройт?

    Коментар


    • #17
      До: Полско Фиат-че...

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Имах едно гадже с такова чудо и веднъж го взех да го карам. Отначало дълго и тъжно търсих как се пали това животно, докато един човек ме светна, че между седалките до смукача има лостче за стартера Запалих го... Усещането е като че караш Газка... Когато трябваше да и го върна малко преди тунела за Люлин, Фичо изведнъж се заклати застърга и повлече по гъз. Оказа се че колелото, заедно с барабана и полуоската са изпаднали
      Лагерите на тази гад са като на велосипед с някави конуси, които се развъртат.
      Е ти си попаднал на по-старата модификация
      Моят беше 1989 година, палиш отгоре, с 650 кс двигател, новото табло, хубавите джанти....и още много неща.Купих го на 37 000 км в перфектно състояние, никога нищо не се е разглобявало както разказваш, никога не ме е оставил на пътя.Имам само хубави спомени
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #18
        До: Полско Фиат-че...

        а шкода всъщност значи "жалко"даваха го по някакво предаване по БТВ когато направили първият автомобил решили че ще го кръстят на първата дума която каже първият копувач.еди човек подранил и когато му казали че още е затворено и той казал жалко т.е. skoda

        Коментар


        • #19
          До: Полско Фиат-че...

          Шкода значи "беда", обаче тожва е съвпадение с фамилията на Емил Шкода, който е бил собственикът на най-голямото оръжейно предприятие в Австроунгария и който взима под крилото си закъсалия автомобилен производител Лорин и Клемент.

          Коментар


          • #20
            До: Полско Фиат-че...

            Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
            Е ти си попаднал на по-старата модификация
            Моят беше 1989 година, палиш отгоре, с 650 кс двигател, новото табло, хубавите джанти....и още много неща.Купих го на 37 000 км в перфектно състояние, никога нищо не се е разглобявало както разказваш, никога не ме е оставил на пътя.Имам само хубави спомени
            Абе най-хубавото му е, че отдавна го няма
            Спомням си, че педалите бяха дълбоко в багажника и, че много бързо се отказах да карам с повече от 50 км/ч.
            Единствената далавера беше, че можеш да смениш гума без крик. Двигателят беше окачен на някакви пружини и тресеше цялата кола (само, когато работи) и като пуснеш газта фаровете изчезваха
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              До: Полско Фиат-че...

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Абе най-хубавото му е, че отдавна го няма
              Спомням си, че педалите бяха дълбоко в багажника и, че много бързо се отказах да карам с повече от 50 км/ч.
              Единствената далавера беше, че можеш да смениш гума без крик. Двигателят беше окачен на някакви пружини и тресеше цялата кола (само, когато работи) и като пуснеш газта фаровете изчезваха
              Хайде посмали малко
              Педалите са си където трябва,карах си го с над 100 км/ч без никакви проблеми.Гума без крик няма как да смениш, освен ако не сте двама и тежите общо към 200 кг. Двигателя е окачен на пружина отзад за да не предава точно тези вибрации за които говориш.Както го описваш ме съмнява че някой умник е махнал пружината и го е стегнал към купето.Както споменах моя беше от последната модификация с алтернатор и съм нямал проблеми с оборотите и фаровете.Фиатката като всяка друга кола си има своите предимства и недостатъци, но ако се грижиш добре за нея ще установиш че лесно ти влиза под кожата и е една безотказна машинка
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • #22
                До: Полско Фиат-че...

                Мога да ти направя демо как сам (80кг.) сменям гума Пружината си беше там, което не пречеше на двигатела да се самонамества в коша При скорост 50 усещането е като за 300 Спомените ми са доста стари,но неизличими пък и седалките и не се сваляха докрай
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #23
                  До: Полско Фиат-че...

                  Прекрасна кола (ако може да се нарече така), първата ми лична кола купена със собствени средства. Две години яко каране на газ. Само хубави неща мога да кажа.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Полско Фиат-че...

                    Да де, ама да си виждал боксуващо Фиатче? А за зареждането - едно време ходех на работа с такова и с кабели от него палех служебната Жигула Е, на връщане, по същият начин, палех пък Фиатчето
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • #25
                      До: Полско Фиат-че...

                      Тихо, че сега ще дойде батко ви Квадра с идея за имплантиране на V8 5,2
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Полско Фиат-че...

                        Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                        Шевронното зъбно колело на Ситроен е избрано поради липса на въображение, щото това нещо го е имало до втръсване по бая схеми...
                        При посещение в Словения в началото на 20ти век, Андре Ситроен се натъква на фабрика за шевронни зъбни колела, които го впечатляват достатъчно та да купи фабриката по най-бързия начин. За тези които са излизали минавали през Караванкен Тунел (посока Австрия - Словения), на километър-два след тунела, от дясно, има дилър на Ситроен, с две огромни шевронни зъбчатки (по няколко метра в диаметър) поставени като паметник. Мисля че там някъде е била въпросната фабрика.

                        Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                        Обаче имената на кои две европейски марки са спрежения на латински глаголи?
                        Audi (превод на Horch):"слушай !"
                        Volvo: "върти се" или "търкаляй се"

                        Яяяя, това вече е коментирано по-горе, чел-недочел...извинявам се за което.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          До: Полско Фиат-че...

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Мога да ти направя демо как сам (80кг.) сменям гума Пружината си беше там, което не пречеше на двигатела да се самонамества в коша При скорост 50 усещането е като за 300 Спомените ми са доста стари,но неизличими пък и седалките и не се сваляха докрай
                          Много ми е интересно как ще смениш сам задна гума без крик
                          Двигателя нарочно е хванат по този начин за да може да се "самонамества" Не знам дали си запознат но двете бутала едновременно се движат почти в една равнина нагоре-надоло а посредата между тях коляновия вал има една голяма противотежест.Ще ме амбицираш да намеря едно фиатче и да ти опресня спомените

                          Джамбазов,твоята история е като моята
                          Първо имах Мз 150, следващата година Мз 251, и след него си купих Фиатката, еххх спомени
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #28
                            До: Полско Фиат-че...


                            http://images23.snimka.bg/004968877-big.jpg
                            Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Полско Фиат-че...

                              А за какво са му тези антенки на покрива???
                              Аз си мислех, че радиовълните не могат да го настигнат:
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X