Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руски тунинг от селски произход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Руски тунинг от селски произход

    защо да не ги вдигне аз лично съм си правил двигателя на самара и то ми стигнаха нервите да тунинговам главата само блока много леко. Подходящ карбуратор и вече биеше немски, японски бегачки по 150 коня. В рали шампионата кутиите на ладите се нареждат до около 180 правозъбови линейки, но за сметка на максималната скорост ускорението става по-бързо може да има кутии за максимална скорост например едната от нашите супри вдигаше 325 км/ч , но сменихме диференциала с по-къс и сега вдига 290, но по-бързо

    Коментар


    • #32
      До: Руски тунинг от селски произход

      за пореден път се убеждавам ,че не ми четете мненията ,или по-скоро ги четете през редовете-напревете лада класика дето да дига 250 с неиния си двигател назависимо колко разпилван и тунингован и ше ви черпя шоколад.Пак ми прочетете мнението.Не може да ги вдигне ,дори и 200 ще преодолее с много зор-не я насилваите по надолнища ...няма смисъл.В ралитата се гони ускорение....и не намесваите супри ,щото говорим за лада....достатъчно съм изчел ,за да си направя сметка ,че е почти невъзможно това което говорите.

      Пак повтарям -говоря само за задноприводните лади!

      ЧНГ на всички ,аз опразвам оште една чаша....другото ми мнение може и да не е и толкова смислено....
      много преди старта...

      Коментар


      • #33
        До: Руски тунинг от селски произход

        Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
        лада-рали-270-??>>??>>!!.НЕВЪЗМОЖНО-250 също.Теоретично всичко е възможно ,но за разлика от баварските конструктори ,които посредством електроника ограничават максималната скорост ,братушките са измислили нов ,по-ефективен начин за борба с осверепелите за "втора космическа" лададжии -аеродинамиката.
        Не ги слушай братушките.
        При тях само новата година идва по рано.
        Това за аеродинамиката Американците отдавна го отрекоха.

        http://www.youtube.com/watch?v=3dWaS...eature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=J8K8O...eature=related

        Айде по-весело.
        Наздраве на всички.

        Коментар


        • #34
          До: Руски тунинг от селски произход

          Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
          за пореден път се убеждавам ,че не ми четете мненията ,или по-скоро ги четете през редовете-напревете лада класика дето да дига 250 с неиния си двигател назависимо колко разпилван и тунингован и ше ви черпя шоколад.Пак ми прочетете мнението.Не може да ги вдигне ,дори и 200 ще преодолее с много зор-не я насилваите по надолнища ...няма смисъл.В ралитата се гони ускорение....и не намесваите супри ,щото говорим за лада....достатъчно съм изчел ,за да си направя сметка ,че е почти невъзможно това което говорите.

          Пак повтарям -говоря само за задноприводните лади!

          ЧНГ на всички ,аз опразвам оште една чаша....другото ми мнение може и да не е и толкова смислено....
          Значи малко си чел.
          Направи три сезона в рали шампионата и ще видиш че може.
          Айде честита.

          Коментар


          • #35
            До: Руски тунинг от селски произход

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Значи малко си чел.
            Направи три сезона в рали шампионата и ще видиш че може.
            Айде честита.
            абе не съм карал в шампионата ,ма съм го гледал ,даже в момента от време на време ползвам една 2103 дето при 115 км/ч мотора върти на 6000 в минута....нормално се движи с 90-100 при 5000 иначе мноо надува глава и не е приятно в нея....ма тя е с яко окъсени скорости и диференциал ,даже не знам числата ,ма предполагам че скоростите са от жига ,а дифа от 2102 комби (4,44) ,не че с дълги няма да дигне 170 да речем ,ма за кога ше я чакам...за другата нова година...тия коли и при 150 с стандартно окачване са неуправляеми...с 000 на билщаин ше е друго ма мноо пара са ,предпочитам за половината да и зема ДЦОЕ +328 ма няма моа я карам нормално и ше требе да раздувам клапани и променям буталата и така нататук и аидее 1000++ леева ,чувал съм че на ракия хубаво бягат ,ма не ми дава сърцето....
            много преди старта...

            Коментар


            • #36
              До: Руски тунинг от селски произход

              почерпи вместо шоколад средствата по проекта + изгубеното време и ще ти направим ЧНГ

              Коментар


              • #37
                До: Руски тунинг от селски произход

                неска съм в настроение и за логично мислене.Нека си представим класическата 2106-при 6000 прави 170 и то при много условия ,с този диференциал и скорости ,за да достигне 250 ,ще е необходимо двигателя да върти с 9000-това на 4 ......смятате ли че ще и стигнат силиците на това руско чудо на инжинеринговата мисъл -по скоро не ,просто двигателя е малък -от средата на 60-те до начлато на 70-те амариканците правят серия автомобили с огромни по размери и маса двигатели-нека си представим додж чардър-естествено наи-наточената версия-Р/Т-440 кубични инча двигател ,или около 7,2 литра(или 7,4 просто не ми се смята ся -мисли ми се)-този звяр така да се каже развива скорост по-малка от 250 -да съгласен съм ,че с леки преработки ще ги преодолее....и не само аз съм мислил така...ражда се Деитона.И вие исакте да кажете че с кола която вероятно е с по лоша аеродинамика дори и от тоя чарджър и с двигател на които пълния обем е равен колкото 2 цилиндъра на американеца...а тои има 8 ,ще продолее 250?

                леко дигам наградата-вече тя е 2 шоколада "ФИН МЛЕЧЕН" ,или един "милка с ФЪСТЪЦИ"

                През новата 2008 ви пожелавам още повече кал и кеф с возилата=]
                Последно редактирано от RW*; 01-01-08, 12:39.
                много преди старта...

                Коментар


                • #38
                  До: Руски тунинг от селски произход

                  Само за информация - на "Митко Полицая" от Шумен Ладата 7ца беше една от най-добрите коли в класа си дълги години и той стана с нея многократно шампион на България в рали, пистов и планински шампионат ( редовно тупаше с нея Косуърди и тям подобни турбо зверове ), та тази зла машинка ( 160 к.с.) във вариант за писта - сиреч по-бавно ускорение и по-голяма скорост вдигаше 195-198 км/ч. Тези километри са разбира се на базата на изчисления м/у оборотите и размера на гумите, защо? много просто-в колата няма спидомер

                  Коментар


                  • #39
                    До: Руски тунинг от селски произход

                    Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                    Само за информация - на "Митко Полицая" от Шумен Ладата 7ца беше една от най-добрите коли в класа си дълги години и той стана с нея многократно шампион на България в рали, пистов и планински шампионат ( редовно тупаше с нея Косуърди и тям подобни турбо зверове ), та тази зла машинка ( 160 к.с.) във вариант за писта - сиреч по-бавно ускорение и по-голяма скорост вдигаше 195-198 км/ч. Тези километри са разбира се на базата на изчисления м/у оборотите и размера на гумите, защо? много просто-в колата няма спидомер
                    ние тука вдигнахме летвата на 250 ,ти за 190 говориш.Освен всичко друго значение има и пилота-и аз се надъхвам като гледам как лададжии изпреварват конкуренти каращи по-мощни ,по красиви и най-вече по-бързи коли ,но това се дължи не на лада с 160 коня ,а на пилот каращ с вещина по трасето и познаващ до съвършенство техниката с която разполага ,а именно лада.Не казвам че 200 са непостижими-минавани са ,но 250...тука работата ....
                    много преди старта...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Руски тунинг от селски произход

                      Въздушното съпротивление нараства на квадрат от скоростта. Едно време Енци Ферари викаше "Аеродинамика!?Тя е за тези,които не могат да си направят достатъчно мощен двигател!" ама не е баш така
                      За да вдигнеш скоростта е много по-лесно да намалиш въздушното съпротивление, отколкото да вдигаш коньовете. Ако на една кола са и необходими 25 к.с. за да вдигне 100км/ч. то за да вдигне 200 и трябват 100 кс.
                      Предавателните числа на скоростите и диференциала помагат много, но чудеса ня правят.Размера на гумите ги слагам при предавките.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Руски тунинг от селски произход

                        Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                        Въздушното съпротивление нараства на квадрат от скоростта. Едно време Енци Ферари викаше "Аеродинамика!?Тя е за тези,които не могат да си направят достатъчно мощен двигател!" ама не е баш така
                        За да вдигнеш скоростта е много по-лесно да намалиш въздушното съпротивление, отколкото да вдигаш коньовете. Ако на една кола са и необходими 25 к.с. за да вдигне 100км/ч. то за да вдигне 200 и трябват 100 кс.
                        Предавателните числа на скоростите и диференциала помагат много, но чудеса ня правят.Размера на гумите ги слагам при предавките.
                        Адски си прав, в резюме Лада с ладова ск. кутия и ладов диф, без знзчение колко и как е тунингован серийния и двигател не е способна да вдигне 250 км/ч освен ако не я тегли Боинг

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X