До: Руски тунинг от селски произход
защо да не ги вдигне аз лично съм си правил двигателя на самара и то ми стигнаха нервите да тунинговам главата само блока много леко. Подходящ карбуратор и вече биеше немски, японски бегачки по 150 коня. В рали шампионата кутиите на ладите се нареждат до около 180 правозъбови линейки, но за сметка на максималната скорост ускорението става по-бързо може да има кутии за максимална скорост например едната от нашите супри вдигаше 325 км/ч , но сменихме диференциала с по-къс и сега вдига 290, но по-бързо
защо да не ги вдигне аз лично съм си правил двигателя на самара и то ми стигнаха нервите да тунинговам главата само блока много леко. Подходящ карбуратор и вече биеше немски, японски бегачки по 150 коня. В рали шампионата кутиите на ладите се нареждат до около 180 правозъбови линейки, но за сметка на максималната скорост ускорението става по-бързо може да има кутии за максимална скорост например едната от нашите супри вдигаше 325 км/ч , но сменихме диференциала с по-къс и сега вдига 290, но по-бързо
Коментар