Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да си извикаме цивилната пътна помощ да ни извади БТР от пряспата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:1581241221181040146.png Прегледи:0 Размер:607.3 КБ ID:6565013
    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

    Ако и хитлеровата армия е била такава-ясно защо са загубили войната.
    Кольо това е една от причините . Немската техника се оказва доста неподготвена за руските условия .
    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

    В същност, реалната задача Е провалена, защото над 4 часа чакат докато цивилната пътна помощ дойде да ги извади.
    Ами ако руснаците бяха нападнали Норвегия и въпросните машини трябваше в час Х да се намират на място У ?!?

    След всяка рота по една пътна помощ?

    А за немците няма какво да се чудим. През последните години излязоха доста официални данни оттам, че армията им е с доста занижена боеготовност и огромен процент неналична техника .
    Спокойно в такава ситуация руснаците щяха да са го извадили вече и да го показват като трофей Поне в нашата армия до преди 1990 последен в колоната беше ВАРЕМа . Това немско изчадие с лебедката на ЗиЛ 131 или Урал е изкочило като изгнил зъб . Две години това ми беше работата в БНА . Тия нямат ли лебедки ? Даже и най старите БТР 60 ПБ ЗиЛ 157 и ГАЗ 63 имат лебедка .
    Последно редактирано от sek.1; 26-02-20, 05:50.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #47
      Малък им е клиренса на тия
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        И нямат ходове на окачването .

    • #48
      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Кольо това е една от причините . Немската техника се оказва доста неподготвена за руските условия .

      .
      Това е така, но аз говорех за армията съставена от лигльовци. Които не се наемат да си извадят сами закъсалата техника, сакън да не ги глобят за това, че са вършили работа която не са учили как се прави.

      Ама съвременен святм какво да го правиш.
      Ако се стигне до реална война-много бързо ще се научат как се рабори. Ако не-лека им пръст.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        И собствените МПСта да не вади така ли?
        Като иде на война и закъса в пряспата, заебава техниката, и вади вазелина...

        Не знам, може аз да съм дърт и извратен, ама не ми се струва нормално да изоставиш техниката заради елементарно закъсване.
        Това за война говоря. В мирно време може всичко, даже и мацки да наслагат в танковете, и да им осигурят неизпотяващи се огледалца вътре....

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Ми ако земем пак тигърите на Станьо дето за чеп за зеле не стават, един значителен процент са изоставени само щото нанай си бензин

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        А защо им е свършвал бензина ? Разход на що годе равно 1 тон бензин на 100 километра .

    • #49


      Армия съставена от ''лигльовци'', деева.
      И ''гламави'' водители незнаещи, че в калта и коловозите ще закъсат!

      P.S.: Яаа и - още ''лигльовци'' и ''гламасаци'' ….
      Ма нали плоскодънна машина се вади по-лесно бе…? Пълни ''льольовци''!
      /Ама това щото си нямат корифеи с ВАРЕМ от БНА-то и специалисти от сечището , хак да им е! /

      Последно редактирано от BulAf; 26-02-20, 08:34.

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Когато имаш лебедка да не я използваш си е глупаво . БТРската е доса яка и с лекота го вади от почти всякакви ситуации когато хората знаят какво правят . https://www.youtube.com/watch?v=41pI4jUZZv0&t=293s Обади се лятото ако си тук като свалим урала от Вития да ти покажа какво може . Това лято се очертава сериозен офроуд с него .

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Не знам какво си искал да покажеш с клиповете, но и в двата се дърпат много по-грамотно от тези в първия клип

    • #50


      Ма казахстанската армия няма ли кранове да помогне на колегите си бе? Ма къде е ВАРЕМa и ЗИЛа с лебедката… ?
      Ай ай ай, какъв срам - да опрат до цивилните да им помагат ! Пълни ''смешки''

      Коментар


      • BulAf
        BulAf коментира
        Редактиране на коментар
        Каква философия и мъдрост заструи ….
        /къде отиде: ''събрани от килима с лъжицата''..., къде отиде: ''exx, това ако беше в БНА - exeи..'' …

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Ленине, да виждаш разлика в закъсването на руснаците и на немците?
        Да виждаш разлика в начините за вадене?
        За плоското дъно даже няма да започвам разговор, то си е ясно. И не-там вакуум няма, като новобранец в офроуда доста често чувах, че джипа правел вакуум с дъното си, затова не можел да излезе, и все се чудех дали не интерпретират онзи виц за българския и италианския теракот...
        Нещо повече-последната мода в "котлетостроенето" при руснаците е да направят дъното колкото може по-плоско и равно.
        Откъде да знаят горките, че с плоско дъно се вади по-трудно, след като не са карали БТРи, па и да закъсат с тях.

      • BulAf
        BulAf коментира
        Редактиране на коментар
        Това с "вакуума" е пълен ташак, да .
        Площите на контакт (триенето съответно) са по-големи.
        Затова и за закъсала подобна машина и трябват често поне две буксирни..

        И ако разровиш точно руснаците ще откриеш, че плоското дъно го комбинират и с някакъв вид активно окачване, та да могат да променят просвета в случай на лягане на "корем" .

    • #51
      Ако ще спиш и ще живеш по-добре , дебили е имало и ще има . Това как да живеем с тях и въпреки тях ,не е по възможностите на всеки . Колкото по-бързо и колко по-успешно започнеш да ги познаваш от пръв поглед ,ще ти бъде по-лесно и по-безоблачно настоящето . Приятелски съвет ,без лоши чувства ! Успешен ден !
      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

      Коментар


      • #52
        Станьо, ма умреш да напишеш нещо дето няма нищо вярно в него.

        Тигъра дето си снимал оказва налягане от 1 кг/см2.

        Също така жертвите в техника са 1:10 само в танкове. Като добавим сау и прочее артилерия стават 1:20

        И това щото не става за чеп за зеле

        ​​​​​​Няма да споменавам че понеже вермахта са били нефелни путьовци всички съвременни армии са и копирали организационната структура.
        Вероятно и бундесвера и те са тъпаци.

        Само бна!!!

        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Не е така, но не е за тук

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Така е.
          Не е за тук, ама къде да го обсъдим?
          То няма и смисъл де, с теб не може да се спори.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Няма такова нещо.
          Имам аргументи, мога да ги изложа.

      • #53
        Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
        Самодържец коментира
        Днес, 18:55


        ''Допускаш ли невъзможност да се съберат четирите боеца от затъналата машина в другите две?''


        - Категорично НE! ''Зора'' e достатъчно добър стимулатор!


        Разбрах, за посочения случай не приемаш друга възможност освен некадърност на бойците и грешни преценки и решения. Не смятам обаче, че става въпрос за това.

        Всеки трети е шести

        Коментар


        • BulAf
          BulAf коментира
          Редактиране на коментар
          Ми май ''разбрах'' не е точната дума …
          Ако едно просто изречение + видео материал за онагледяване не могат да бъдат осмислени, то всякакви усилия за разговор са безсмислени !

        • Самодържец
          Самодържец коментира
          Редактиране на коментар
          В изреченията си друга възможност не допускаш, а с видео материал от описания от мен случай не разполагам. Но е факт, че на бързо са дръпнали машината и са се прибрали с нея. Защо не са се натоварили на другите машини гадаем, но аз съм сигурен че не е поради некадърност, а поради невъзможност. Мотивацията е била налице, след като са ги пуцали от всякъде и са прибегнали да искат помощ от въздуха. И това се прави в "нормалните въоръжени сили", и все пак хубаво че са преценили правилно възможностите си бързо да извадят машината, защото там цивилна пътна помощ няма. И на видеото повод за темата се вижда точно това - правилна преценка, в случая на невъзможността им да се справят със задачата по изтегляне на машината, па макар и не в бойна обстановка. Сега кой участник защо толкова се е "възмутил" от това е друга тема, но и твоята реакция с наставнически тон не е коректна, обосновката на тезата ти също. Не забравяй, че има хора с много повече и по-горещ опит от твоя, които не се бият в гърдите като корифеи във военното дело и организацията на въоръжени сили.

        • BulAf
          BulAf коментира
          Редактиране на коментар
          https://www.bits.de/NRANEU/others/am...45%2805%29.pdf

          Приятно четене

      • #54
        Започнах темата с ясното съзнание не да покажа как са се осрали , исках да обърна внимание че не винаги наличието на една част от веригата , гарантира успех . За хората четящи и виждащи между редовете е излишно да се обеснява .
        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          И резултата се вижда , излезе ли от пътя , вика се пътна помощ. Ако се наложи преминаване през някой от старопланинските проходи при тежки зимни условия , ще се справи ли колесна техника?

        • BulAf
          BulAf коментира
          Редактиране на коментар
          Офф.. - проxодимостта е ЕДИН от факторите при избор на военна техника като преди него има редица други по-важни!
          /балистична защита, вече и повишена противоминна защита, живучест и прочие/

        • Самодържец
          Самодържец коментира
          Редактиране на коментар
          Що е то живучест?

      • #55
        Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение


        Ма казахстанската армия няма ли кранове да помогне на колегите си бе? Ма къде е ВАРЕМa и ЗИЛа с лебедката… ?
        Ай ай ай, какъв срам - да опрат до цивилните да им помагат ! Пълни ''смешки''
        Ако можете, ще видите и причината. Камиона е с работещо 6Х6,а военната е останала 8Х4 . Вижда се добре, още в началото как предните редове не получават задвижване!
        А другите клипчета, които визирате показват как целенасочено се тренира състава за действия при тежки ситуации-като се оплескат ще мислят и "духат"!. Вероятно такъв подход на обучение при платената армия не съществува. И да, в гората оцеляват тези които бързо схващат и се учат. Има голяма разлика в изискваните качества от водача при управление по асфалтираните пътища и по "поляните" но с упражнения повечето се научават. (Намирането на водачи на МПС за подвоз на дървесина не е толкова лесно-поне десетина идваха ,возехме ги по един ден и повече не се появаха. А съм виждал и водачи без документи за МПС станали виртуози в управлението по тежки терени(с. Галата).
        А Вие от позицията на "механик водач" в армията ли "гледате" ,че ми е странно как така не виждате грешките?

        Коментар


        • #56
          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

          Ако можете, ще видите и причината. Камиона е с работещо 6Х6,а военната е останала 8Х4 . Вижда се добре, още в началото как предните редове не получават задвижване!
          А другите клипчета, които визирате показват как целенасочено се тренира състава за действия при тежки ситуации-като се оплескат ще мислят и "духат"!. Вероятно такъв подход на обучение при платената армия не съществува. ...
          Аз виждам само, как някакви ''смешни льольовци'' (ползвайки речника на форумните специалисти) ги вади цивилната пожарна

          А в другите клипове гледаме липсата на ВАРЕМ, ''ЗИЛ с лебедка'', умения да ''извадят като тапа'' легнало на корем плоскодънно МПС (което както разбрахме е по-лесно за теглене от ''нормално'' такова) и прочие атрибути, които във ВД - БНА са си ехеи - стандарт, а в пoсраното НАТО ги нямат

          Коментар


          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            Ама знаеш ли как хубаво залепва плоското дъно на бронирана машина за подходяща кал? Мой близък, някога командир на разузнавателен взвод, все още като чуе БРДМ започва да сквернослови и това е една от причините ...

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            В моя край почвата е глинеста, понякога е по-добре да си оставиш ботушите в калта, ако някой има техника с плоско дъно е добре дошъл за проби - по-залепващо не знам дали ще намери.При еднакви условия не виждам с какво желязо, което оре в земята е по-лесно за вадене от такова, което е залепнало.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            И какво направи цивилния влекач ? Опъна му една лебедка и го извади . В случая каква марка е влекача няма никакво значение . Важен е факта наличие на лебедка . Ако БТРа беше оборудван с такава като руските сам щеше да излезе от тази ситуация .

        • #57
          Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение

          Аз виждам само,
          -Човек се учи по няколко начина (метода):1 Четене и осмисляне, 2 подражание, 3 проби-грешки.
          Останете си със здраве ..................

          Коментар


          • #58
            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

            .... И да, в гората оцеляват тези които бързо схващат и се учат.
            ...
            Армията и горските си имат различни задачи, съответно си ги решават по различен начин. Ако някой обаче си мисли че горските няма да решават военни задачи в случай на криза, греши.
            Точно така стоят нещата и с военните относно цивилните при невоенна криза. Та обобщенията по картинка (клип в случая) са неуместни, също както делението на армия и цивилни към днешна дата. Едното без другото не може.

            Коментар


            • #59
              Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение

              Армията и горските си имат различни задачи, съответно си ги решават по различен начин.
              Не мислех да се вкл'чвам защото всеки път е едно и също, но като сте извадили казаното от мен, поне разбрахте ли защо го споменавам на колегата или ВИ се спортува ?
              И къде казвам ,че имат "еднакви задачи" -говоря за Учене и как става . Четохте ли цялата Тема и различните аргументи?

              Коментар


              • #60
                Както сме я почнали...айде давайте акъл какво да правя:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200226_162939.jpg
Прегледи:226
Размер:611.1 КБ
ID:6565294

                Затъналият е топтан петдесет и пет тона, предният мост лежи на терен, ако случайно някой камък задере скоростната кутия отдолу отива на инспекция в сервиз, цената на инспекцията почва от 20 000 евро
                Прикачени файлове
                And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                Коментар


                • icos
                  icos коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абе недей. Извадих го за около минута и половина, просто ми е интересно къде съм сбъркал

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тя скоростната му кутия сигурно нарочно е сложена да се влачи по земята... Пък и един поглед е достатъчен да се види.
                  Като не подлежи на дърпане/бутане, се разтоварва и се вади след това. В такива случаи разтоварването е възможно с багер.

                • icos
                  icos коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не е нарочно, но се влачи в случая. Цената на инспекцията я знам покрай един такъв, дето мислеше, че щом е джелезо и е отдолу може да се използва за скалоразбивач.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X