Обява

Свий
Няма добавени обяви.

40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
    Може руснаците да са били съгласни да си купуваме и западни коли, но проблема беше че не ни пускаха да излизаме от соц/конц/-лагера за да си ги докараме.Знам че ти звучи невероятно, но уверявам те така беше.Не те лъжа!
    Не знам колега...Тия времена не съм ги видял.Обаче вуйчо ми по това време е карал Пежо.
    Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

    Коментар


    • #32
      До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

      Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
      Не знам колега...Тия времена не съм ги видял.Обаче вуйчо ми по това време е карал Пежо.
      Вуйчо ти е бил късметлия...За ладичка се чакаше 10 години.И друг проблем,коли се продаваха и в Кореком-а,ама требваше да докажеш от къде са ти дОларете...И киндер-сюрприз (Корекомско яйце),беше мечтан подарък за всяко дете...А струваше 60 цента...Та пежа караха ,,другарите''...Нищо лично към теб и ника ти...
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #33
        До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

        Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
        Вуйчо ти е бил късметлия...За ладичка се чакаше 10 години.И друг проблем,коли се продаваха и в Кореком-а,ама требваше да докажеш от къде са ти дОларете...И киндер-сюрприз (Корекомско яйце),беше мечтан подарък за всяко дете...А струваше 60 цента...Та пежа караха ,,другарите''...Нищо лично към теб и ника ти...
        Дали е бил голям "другар" не знам.Голямо парче от наш имот е било взето(очуждено ли беше термина?) да се направи улица.След това е било взето още което и до ден днешен е общинско.Поне на хартия...Честно казано по тая тема не ми се продължава.

        За англичаните.Ще бъда откровен като кажа че досега не съм видял тяхно предаване за автомобили което да не е представено с пристрастия.Тяхното някакси винаги излиза поне малко по-добро.Страшна работа са...
        Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

        Коментар


        • #34
          До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
          Вуйчо ти е бил късметлия...За ладичка се чакаше 10 години.И друг проблем,коли се продаваха и в Кореком-а,ама требваше да докажеш от къде са ти дОларете...И киндер-сюрприз (Корекомско яйце),беше мечтан подарък за всяко дете...А струваше 60 цента...
          Taка си беше!!!А Кока-колата 1 долар! Обаче!!!!Незнам колко са лоши колите от онва време ама нещо забравяте как всички се радвахте ако ви излезе бордерото за ладичка!Да колите са скапани,нямат еърбеци,ел.стакла,хидравлика.....ама хора то по това време и в Мерцедеса ги нямаше!Били скапани коли!!!!Да може!Но забравяте нещо което за мен е съществено!Когато нашите сегашни коли стигнат техните години немисля че ще се държат така както старите СОЦ. коли!Някаде прочетох че вече не се виждали!Да защото всеки търси комфорта но това не значи че ги няма!Лично още си покарвам и подържам Жигулка от 1977г.(Тъста си брамчи нон стоп с нея) колата е на пушка.Което ме подсещта че ние говорим за качествата на колите а не в какав режим сме били!За мен това че коли на по 30-40 години са още в движение си е най-голямото качество!Да не забравяме че има от въпросните Ладички които още се пускат по състезания и те неса никак малко!Лошо е когато почнем да оплуваме нещата които едно време са ни радвали!

          П.П. Предлагам да почнем да оплуваме и тел. с шайба защото спрямо GSM. са голями дървета,телевизорите "Опера" защото спрямо новите ТFТ-та са още по голями дървета!
          Последно редактирано от cveti; 24-01-09, 19:31.
          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
          LZ1NES

          Коментар


          • #35
            До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

            киндер-сюрприз

            Коментар


            • #36
              До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

              Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
              Дали е бил голям "другар" не знам.Голямо парче от наш имот е било взето(очуждено ли беше термина?) да се направи улица.След това е било взето още което и до ден днешен е общинско.Поне на хартия...Честно казано по тая тема не ми се продължава.

              За англичаните.Ще бъда откровен като кажа че досега не съм видял тяхно предаване за автомобили което да не е представено с пристрастия.Тяхното някакси винаги излиза поне малко по-добро.Страшна работа са...
              Aйде сега сериозно...Една Жигулка струваше 6100 лв(при заплата 85-100 лв)2107(то си е пак жигула,карах такава допреди няколко години)-към 8000 и не що..Дали са били конкурнтни цените?Съмнявам се.И при сравнение на една западна кола ,с една руска,има база за сравнение...?!Да супер са си колиците за...60те години...Ама сега сме 2009...да операта била по-зле от плазмата...Да,София 84 е върха...Три години чакане и цена от 1550 лв(тогавашни)...
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
                Taка си беше!!!А Кока-колата 1 долар! Обаче!!!!Незнам колко са лоши колите от онва време ама нещо забравяте как всички се радвахте ако ви излезе бордерото за ладичка!Да колите са скапани,нямат еърбеци,ел.стакла,хидравлика.....ама хора то по това време и в Мерцедеса ги нямаше!Били скапани коли!!!!Да може!Но забравяте нещо което за мен е съществено!Когато нашите сегашни коли стигнат техните години немисля че ще се държат така както старите СОЦ. коли!Някаде прочетох че вече не се виждали!Да защото всеки търси комфорта но това не значи че ги няма!Лично още си покарвам и подържам Жигулка от 1977г.(Тъста си брамчи нон стоп с нея) колата е на пушка.Което ме подсещта че ние говорим за качествата на колите а не в какав режим сме били!За мен това че коли на по 30-40 години са още в движение си е най-голямото качество!Да не забравяме че има от въпросните Ладички които още се пускат по състезания и те неса никак малко!Лошо е когато почнем да оплуваме нещата които едно време са ни радвали!

                П.П. Предлагам да почнем да оплуваме и тел. с шайба защото спрямо GSM. са голями дървета,телевизорите "Опера" защото спрямо новите ТFТ-та са още по голями дървета!
                Между другото my friend, при руснаците телефоните с шайба, Ладите и други такива още са на мода.Нищо че продават бая скъпи енергоресурси.Въпрос на манталитет.
                А относно това че старите руски возила карали дълго време-и ти ако имаш шанса да си купиш кола веднъж в живота ще я гледаш като писано яице както са го правили безброи българи.

                Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                Не знам колега...Тия времена не съм ги видял.Обаче вуйчо ми по това време е карал Пежо.
                Голям късметлия ще да е бил.
                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                Коментар


                • #38
                  До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                  Съгласявам се с клипчето. Като махнем очевадния хумор тук-там , всичко е на 100% вярно. И добре, че са взели Лада 5-ца, а не 2104, че тогава става опасно, можеше и да се пребие момчето. Направи ми впечатление чистачките на фаровете...верно ги имаше, но работещи не съм виждал.

                  Един колега по-горе каза, че били взели изтормозени екземпляри и защо не били взели някои по-читави...Ами от къде да ги вземат?От музея?То тук няма, какво остава за там.

                  Добре, че не потрошиха Чайката, тогава щеше да ме е яд.

                  Лада Нива е емблематичен за повечето участници тук, но нека да не си хвърляме прах в очите...отвратителна е...вземете един Самурай от онази ера, еми 10 пъти по-добре е (не се бунтувайте, мое мнение, аз съм твърд нивомразец).

                  Каквото и да си говорим, лади, москвичи и прочее са ад за каране, нямат никакъв дизайн, да не говорим за аеродинамика, все нещо не работи, гният по зле и от опели...безкрай недостатъци, да не говорим, ако ти се падне някоя дето е правена в петък следобед.

                  Коментар


                  • #39
                    До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                    Като никой не е доволен от предаването, имам следното предложение:
                    "Да заснемем Българска версия на предаването"
                    Събираме по един лъскав екземпляр от показаните автомобили, снимаме ги, после снимаме гонката между ладата и москвича на 400 м. отсечка.За финал даже ще осигуря една прекрасна Чайка, на която не и потъват копчетата За оператор може да поканим Ник Николов, който е винаги готов за такива инициативи,Понеже стана дума как с тези ладички се пускат на състезания, може да приложим и такъв видео материал, с който да затворим устата на UK капиталистите
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #40
                      До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                      А какво е станало по време на 2 та световна война и "лъскавите" западни танкове? Т34 при - 25 градуса са продължили да работят. Руснаците са създали коли, които да им служат в техните условия(с минимални екстри и евтини, и лесни за ремонт). Сетете се какво беше нужно за една лада в багажника-Чукче, кондензатор, бубина, платно за бензинова помпа и шарнир.
                      Не съм привърженик на съветските автомобили, но гледната точка в предаването ме подразни.
                      Последно редактирано от krumal; 25-01-09, 09:42. Причина: грешка

                      Коментар


                      • #41
                        До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                        Пуснах линка за да ви развеселя, а какво стана... Пак се почна с анализите и колко са лоши лошите и колко добри, добрите... и колко много разбираме от коли и не могат току-така, да ни манипулират, защото сме наблюдателни и ги разбираме тези работи...
                        Колеги свалете си черните очила. "Совите не са това, което са"... или поне, отдавна не са!
                        Последно редактирано от giorgio; 25-01-09, 11:01.
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #42
                          До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                          Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                          Като никой не е доволен от предаването, имам следното предложение:
                          "Да заснемем Българска версия на предаването"
                          ........Понеже стана дума как с тези ладички се пускат на състезания, може да приложим и такъв видео материал, с който да затворим устата на UK капиталистите

                          И за да не си помислите че съм само злословен!
                          http://www.vbox7.com/play:e00bc2fd
                          А ето и нещо по така!
                          http://www.vbox7.com/play:743ecf48
                          Малко в противоречие с "тежката кола"
                          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                          LZ1NES

                          Коментар


                          • #43
                            До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                            Първоначално публикуван от cveti Преглед на мнение
                            но да не би руснаците да са ни карали на сила да караме тия коли..?!
                            Цвети, ако отидеш на пазар и ти дадат една ябълка, и ти кажат - избирай си!
                            какво ще правиш?

                            ще си избираш?

                            след 20 години чакане?....


                            а относно това, какво са направили в Лотус!
                            ми те могат да направят всичко от всичко

                            и са го направили..,
                            голяма работа...

                            ама защо никой не споменава В.Великов, който се интересува от рали спорта, ще да е чувал за него (лека му пръст!!)
                            който в гаражни условия успя да докара от ладичката резултати, аналогични на тези от Лотус.

                            и те не бяха в разрез с хомологацията!!

                            което е НЕЩО!!!!

                            ОГРОМНО!!!

                            а ако трябва да се задълбава, какво става от ладата, защо никой не споменава за небезизвестното тунинг-ателие от Латвия, дето вадеха по 210+ hp от 2105?

                            не бива да се плюе така миналото, още повече, че става въпрос за нещо, за което се говори с носталгия и уважение...

                            Коментар


                            • #44
                              До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                              Валери Великов верно им скъсваше г***та с "ладичката" си, бог да го прости!

                              Коментар


                              • #45
                                До: 40-годишен италиански дизайн, подобрен от руснаци и произвеждан от египтяни...

                                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение

                                ама защо никой не споменава В.Великов, който се интересува от рали спорта, ще да е чувал за него (лека му пръст!!)
                                който в гаражни условия успя да докара от ладичката резултати, аналогични на тези от Лотус.

                                и те не бяха в разрез с хомологацията!!

                                което е НЕЩО!!!!

                                ОГРОМНО!!!

                                а ако трябва да се задълбава, какво става от ладата, защо никой не споменава за небезизвестното тунинг-ателие от Латвия, дето вадеха по 210+ hp от 2105?

                                не бива да се плюе така миналото, още повече, че става въпрос за нещо, за което се говори с носталгия и уважение...

                                Aбсолутно съм съгласен с казаното!Просто може да сме нямали много избор но неможем и да плюем така миналото си!
                                Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                                LZ1NES

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X