Да Джамбазов 10минути,може и 30-40 както дойде.С лека реконструкция на стартера,той си става обикновен ел мотор,колкото искам толкова ще се върти,защо чудно ли ти е?Моторите на парното,чистачките,колко ли могата да работят-замисли се...
Последно редактирано от 6traka; 31-05-13, 17:37.
Причина: п-п
След като извадиш от ректума ръцете, сътворили тези повърня , може да попрочетеш това-онова, за начало техническа механика и да погледнеш други самоделки. Също така и за електромоторите за постоянен ток, видовете възбуждане и особеностите им, лагеруването, охлаждането, комутацията и да научиш Джамбазов как се праи.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Не може да не направят впечатление тръбите заместващи фланеца между главината и джантата.
Колко сме тъпи да даваме по 200 лева за китайски фланци, след като има толкова просто решение за изнасяне на джантата...
Утре слизам в гаража да сложа няколко тръби 1/2 на задния мост на франко.
Сигурен съм, че през тези тръби минават поцинковани шпилки от железарията. Кво, все е желязо, нали не са от пластмаса я...
Не може да не направят впечатление тръбите заместващи фланеца между главината и джантата.
Колко сме тъпи да даваме по 200 лева за китайски фланци, след като има толкова просто решение за изнасяне на джантата...
Утре слизам в гаража да сложа няколко тръби 1/2 на задния мост на франко.
Сигурен съм, че през тези тръби минават поцинковани шпилки от железарията. Кво, все е желязо, нали не са от пластмаса я...
Коле,джантана не е изнесена,а така пасва да бъде захваната.Може да се обърне за да се изнесе,намека за тръбите не ми допадна.Защо си мислите че,нещо което не е като стандартното няма да върши работа,няма значение тръби винкели ламарини-болтове... Важно е да вършат същата работа.И не ме интересува дали е красиво,изпипано няма да ходя на модно ревю.В калта и снега красотата няма значение,важна е функционалноста.
Коле,джантана не е изнесена,а така пасва да бъде захваната.Може да се обърне за да се изнесе,намека за тръбите не ми допадна.Защо си мислите че,нещо което не е като стандартното няма да върши работа,няма значение тръби винкели ламарини-болтове... Важно е да вършат същата работа.И не ме интересува дали е красиво,изпипано няма да ходя на модно ревю.В калта и снега красотата няма значение,важна е функционалноста.
Ако ми покажеш и докажеш, че твоето решение е по добре от фланец ще си запаля всички учебници по съпромат !
За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
След като извадиш от ректума ръцете, сътворили тези повърня , може да попрочетеш това-онова, за начало техническа механика и да погледнеш други самоделки. Също така и за електромоторите за постоянен ток, видовете възбуждане и особеностите им, лагеруването, охлаждането, комутацията и да научиш Джамбазов как се праи.
Привет.Всичко изброено от тебе ми е ясно,и изпитано много пъти на практика.Една интервенция на стартера,и става възможен да се развърти за по вече време.Първата работа е да се махнат втулките,и да се заместят с лагери.Охлаждане на намотките,никак няма да е зле,едно стартерче си позагрява при работа.И третото ,стартера няма да се натоварва постоянно както като върти двигателя.Все пак няма само той да задвижва колата,той ще е помощно задвижване.Една редукция на зацепването на стартера към колелата ще облекчи натовараването вътху него.И последно Аз не искам да научавам никой на нищо,това което го знам в тази област го използвам за себе си.Така е защото съм го видял и практикувал.
Хи, хи, баш на мен да ми говорят за красота и изящество Аз, дето любимия ми инструмент е чук, също гледам кое ще върши работа, а не кое е красиво, но така не става бе човек. Помисли какви сили действат върху тръбите, колко ще се противопоставят главите на болтовете и гайките на тях, колко е яка основата, и т.н.
Това "изобретение" ще успее да придвижи трабанта при тестовете, даже може и да покараш някой друг километър.
Но ако започне да се кара нормално( а щом ще е "джип") се предполага, че ще ти се иска да го покараш и ненормално-всичката тази конструкция ще се скъса и изкриви.
Ама аз знам по себе си де-на приказки не вярвам, трябва ръка да пипне. Та пипни, ама внимателно, че може и да се пребиеш с "изобретението".
Ако ми покажеш и докажеш, че твоето решение е по добре от фланец ще си запаля всички учебници по съпромат !
Ок приятел,не си пали бумагите.Не сме се събрали тука да се критикуваме,и да показваме че знаем повече от другия.Творението е удома в двора с фланци,или тръби крайния ефект е все един и същ,Работи.Фланеца си е фланец ама изработването му е по трудно ,не ме разбирай погрешно.
Хи, хи, баш на мен да ми говорят за красота и изящество Аз, дето любимия ми инструмент е чук, също гледам кое ще върши работа, а не кое е красиво, но така не става бе човек. Помисли какви сили действат върху тръбите, колко ще се противопоставят главите на болтовете и гайките на тях, колко е яка основата, и т.н.
Това "изобретение" ще успее да придвижи трабанта при тестовете, даже може и да покараш някой друг километър.
Но ако започне да се кара нормално( а щом ще е "джип") се предполага, че ще ти се иска да го покараш и ненормално-всичката тази конструкция ще се скъса и изкриви.
Ама аз знам по себе си де-на приказки не вярвам, трябва ръка да пипне. Та пипни, ама внимателно, че може и да се пребиеш с "изобретението".
Разбрах те колега,това ми е ясно,Все пак съм предполжил на какво натоварване се подлагат отделните детайли,и даже сам оставил да станат малко по яки сглопките (за всеки случай)
Виж сега сериозна недеи се занимава със стартери харчат доста ток по добре пусни верига до отзаде на задните колела блокираи кормиланта реика и го направи с патерици да завива като верижен като отделиш спирачките на два кръга ляв и десен с две патерици с две спирачни помпи
Изчетох темата на един дъх.Във началото си мислех,че колегите се заяждат прекалено много(макар,че познавайки ги чак се зачудих защо така)но към края на темата работата стана страшна и разбрах,че отношението на колегите е съвсем нормално.Незнам за останалите,но аз апелирам към теб колега,спри сега да се занимаваш с този проект,явно знанията и уменията не са на твоя страна.
Изчетох темата на един дъх.Във началото си мислех,че колегите се заяждат прекалено много(макар,че познавайки ги чак се зачудих защо така)но към края на темата работата стана страшна и разбрах,че отношението на колегите е съвсем нормално.Незнам за останалите,но аз апелирам към теб колега,спри сега да се занимаваш с този проект,явно знанията и уменията не са на твоя страна.
Благодаря за загриженоста колега.Всеки си има мнение за определено нещо,твоето е такова.Моето аз си го определям,и аз самия знам колко разбирам.Повтарям се за пореден път,проекта е започнат и ще бъде завършен.Въпреки Вашите упреци,вече ми е безразлично,ако ще помагате ДА,ако не си е ваша работа.Благодаря.
Виж сега сериозна недеи се занимава със стартери харчат доста ток по добре пусни верига до отзаде на задните колела блокираи кормиланта реика и го направи с патерици да завива като верижен като отделиш спирачките на два кръга ляв и десен с две патерици с две спирачни помпи
Здравей.Както казах и по нагоре някъде из форума ,се двоумя за две решения.Стартери или вериги от заде,като отпред.Варианта със помпите сащо го мислих,само че с вериги от транспортни ленти,като верижен трактор.За сега правя предното,както си видял.Като стигна на заде си мисля че ще имам окончателно решение за начина на задното.
Подкрепям за патериците.
Но, обърни внимание на здравината на детайлите. Така трудно ще устискат.
Шапка ти свалям, че си голям мераклия.
Колегите не се заяждат.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар