Не само руснаците могат - ето едно немско предложение от Щудгард
не е лошо,а и е любимата ми марка,но това ако мине през бордюра,веригите ще продължат без каросерията)))
БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
М ... ако е трактор. Ако е броня ще си изглежда после като живо, те са самоносещи конструкции.
Не знам но има измислено такова нещо вече.Закрепва се посредством специална джанта и си си вериги.За пръв път го видях в филма TAXI но не повярвах че го има на пазара.Руснаците имат публикаций в един саит за него.
Идеологията на автомобила с колкото си искаш извратени колела, и на реално верижната машина са различни. В пълноприводните автомобили след мотора въртящият момент се раздава на мостовете, от там нататък на всичките се налага да се съобразяват един с друг, а за завиването - и колелата на един и същи мост едно с друго.
Във верижните момента се разделя винаги 50/50 на всеки от бордовете, и те са малко или много независими. Движителят на левия борд сам по себе си, на десния - също сам. Това И позволява да се изхвърли например кормилната система, и като цяло опростява конструкцията. Ама те по същество са недоприводни - много х 2))
А има и колесни с бордови приводи, ама в тях е страшно, цяла гора от кардани и планина диференциали. Обаче имат проходимост и маневреност като верижните, без техните вибрации. Което съхранява ресурса обещаните десетилетия. Цената им не вълнува особено, това, което возят затрива милионен град за секунда...
Накрая успях да разбера стефан за какво говори за усилието при завиване на това чудо.Но аз мисля че то няма да се осети ако има свесна хидравлика.На всичкото отгоре видях и ATV с такива вериги.Значи не е трудно усправлението.Няма ли да се намери някой с такова.
Сега пък аз не разбрах. Хидравлика за какво усилие?
А триъгълни верижни "колела" има, комплекта е 50 000 долара. Не съм чувал да има руски. При тая цена това никой няма да го разглежда насериозно, за работа очевидно не става
За тия пари ше си направа 5 чифта вериги като на тая УАЗка
Малко безсмислена е тази работа с тия мини вериги - не ми вдъхват доверие. Ма може и да греша
На УАЗа ли? Той се казва "Ухтыш". В тундрата просто няма кво друго. И блатоходите с гигантските колела, "Мамонтенок"-а например, който показа Кирасира. Те са по-правилни от верижните, щото не развалят мъха, ама дявол знае защо са по- малко((
А смяната на колелата с гъсеници си е душевна чекия, явно и за тоя влак си има пътници...
Стафане значи тия вериги съм ги гледал в един руски сайт за първи път.Защото получавах руското списание OFFROAD CLUB и в него имаше тяхна реклама.Ако се сетя сайта ще ти го покажа.И мисля че не бяха чак толкова скъпи.
М ... Имам отделно мнение за списанията, които презират всичко, което струва по-малко от 50 хилки зелено.
Предполагам, че никога не си имал вземане-даване с верижни машини. Те са като културистите. Погледнеш го - сърцето в петите, а да пренесе тия картофи ей там - викай линейка...
Това е нискоресурсен движител, който съсипва и трасето и носителят си. Страхува се като от огън от камъни, греди напряко, всякакъв твърд грунт. Тежи. Вибрира. Скъп е, ум да ти зайде. Изисква квалифицирана поддръжка.
Хич да не е, на пръсти можеш да преброиш местата в цял свят, където произвеждат гъсеници, и квото и да стане, може да ти помогне само друг като тебе. Ако тракториста не е пропил при циганите резервните тракове, или някой снаряд не ги е отнесъл. Щото обичат да ги слагат в уязвимите ракурси.
Забрави ги, не е такава войната, гума има, Ако и да е наполовина пластмасова...
Коментар