Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    966 е 40 коня...
    965-35к.с
    966-35к.с
    966А- 40к.с
    968- 40 к.с
    968А - 45 к.с
    968М - 50к. с.

    Коментар


    • #32
      До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      965-35к.с
      966-35к.с
      966А- 40к.с
      968- 40 к.с
      968А - 45 к.с
      968М - 50к. с.
      Егати паура!
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #33
        До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        965-35к.с
        966-35к.с
        966А- 40к.с
        968- 40 к.с
        968А - 45 к.с
        968М - 50к. с.
        Тц...
        965А-30 к.с.
        966-40 к.с.
        ЗАЗ-ка 35 коня не помня да има...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #34
          До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

          Гении на техническата мисъл! ЗАЗ 965 е копие на Фиат 600 - явно още тогава руснаците са хвърлили око на моделната гама на ФИАТ, а следващите са копия на НСУ... това да ви е познато? http://en.wikipedia.org/wiki/File:NS...eckarsulm).jpg
          Въпрос към знаещите - знаете ли как се вади двигател на ЗАЗ от моделната серия 968?
          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

          Коментар


          • #35
            До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Тц...
            965А-30 к.с.
            966-40 к.с.
            ЗАЗ-ка 35 коня не помня да има...
            Е..... такива са ми спомените. Ама където ходех със ЗАЗа, сега с Спортиджа се замислям. Не че не минавам.
            Защо ли?

            Коментар


            • #36
              До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

              Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
              ...Въпрос към знаещите - знаете ли как се вади двигател на ЗАЗ от моделната серия 968?
              С чук и секач...
              Иначе-надолу...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #37
                До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

                Бира за знаещия! Винаги, когато имаш път към нашия край!
                Наистина - двигателят се откача, оставя се на трупчета и се повдига купето от двама човека.
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • #38
                  До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

                  Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                  Въпрос към знаещите - знаете ли как се вади двигател на ЗАЗ от моделната серия 968?
                  Знам, вадил съм го...за да сменя феродов диск на съединителя. ДВГ-то се пуска внимателно на земята. след което ЗАЗ-ката се надига и прехвърля над него. Имаше даже фенове, които режеха отзад ламарината и я правеха подвижна с некви планки, за да може по-лесно да се разглобява. Моя даже беше с две гърнета от пожарогасители, много яко изглеждаше, кола с два ауспуха. Сега скъпарските модели ги слагат...видели са ме гадините от сателита........

                  Коментар


                  • #39
                    До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

                    Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                    Наистина - двигателят се откача, оставя се на трупчета и се повдига купето от двама човека.
                    Хмм! Не е единствения. И Ферари имат модел, на който двигателя след като се откачи излиза само надолу
                    LZ1HRD

                    Коментар


                    • #40
                      До: Офроуд ЗАЗ - още съм в шок!

                      Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
                      Знам, вадил съм го...за да сменя феродов диск на съединителя. ДВГ-то се пуска внимателно на земята. след което ЗАЗ-ката се надига и прехвърля над него. Имаше даже фенове, които режеха отзад ламарината и я правеха подвижна с некви планки, за да може по-лесно да се разглобява. Моя даже беше с две гърнета от пожарогасители, много яко изглеждаше, кола с два ауспуха. Сега скъпарските модели ги слагат...видели са ме гадините от сателита........
                      Аз бях един от тези фенове. Имам над 350 000 км с тази машина! И за да няма питания - с два основни ремонта извършени от мен и само един шлайф на колянов вал до първи ремонтен размер.Основен проблем при ЗАЗА за мен са всички гумени уплътнения. Другото, за времето, си му беше наред.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X