Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам нов идол /клиент/!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    ОЧАКВАЙТЕ СКОРО!!!
    РР-ОН-1. По-късно и РР-ОН-2. Скоро и във Вашият Жип!
    Само за дизелови и инжекторни - пасивни!

    Коментар


    • #17
      Точно това ми беше първата случка с моята първа кола. Отивам купувам я минавам през КАТ и бегом на полигона в Студентски град да и свикна с габаритите при паркиране. И там о ЧУДО колата спира стрелката на горивото щастливо си се мърда в средата на скалата лампата изгаснала (всъщност се оказа, че при никакви обстоятелства няма да светне защото е изгоряла) и колата отказва да запали. Викам неволята (в ролята трима приятели) и почваме да се чудим какво и има на колицата. След 2 часа опити скапан акумулатор и много ..... по адрес на близки роднини на продавача, викаме майстор от автосервиз и той с експертна точност отбелязвя, че е скапана горивната помпа и да сме я задърпали до сервиза му. Поради липса на финансова стабилност след покупката решавам, че тая няма да я бъде, изтеглям колата пред нас и си лягам със свито сърце как добре съм се минал. На следващата заран решен да отстраня проблема се снабдявам с книжка за ремонт на автомобила, взимам торба инструменти и се втурвам към колата готов да я разфасовам. Реших обаче да пробвам да запаля преди това и ... минава един, гледа ме и се хили. И ухилен от ухо до ухо ми вика: А да вземеш да и сложиш малко гориво а?
      Та така. И аз като тоя юнак без малко на сервиз да ходя. Поне си имах книжка за ремонт на автомобила след това.

      Коментар


      • #18
        Абе то май няма шофьор без история свързана с гориво, та и аз така
        Първата ми кола(Панда) аз студент возя една колежка не си спомням накъде, обаче с отиването на учулище сутринтта ми светеше лампата. По онова време обаче бензиностанициите по София не бяха през пряка пък и аз пропуснах няколко, все си виках абе има ще стигне до следващата. И така до кръстовището на хладилника приближавам аъ към него и колта угасна в движение, викам си ясна работата оставих колата по инерция и като взе да привършва без да кажа нищо отворих вратата и почнах да бутам. Колежката явно позабрави българския щото само отваряше и затваряше уста като шаран, явно я беше срам да пита защо ухилен до уши си бутам, добре че беше карбуратор(ама знам ли затова ли всъщност) че като повъртях малко и запали та не се бъхтих чак до бензиностанцията.
        Ама като се замисля тя от тогава не се е возила при мен, какво пък толкова нали не я накарах и нея да бута от началото до края само се вози...

        Коментар


        • #19
          Ти пък, една позната пак с Панда и загаснала на спирката на "Западен парк" посока Люлин. Върти, върти - нищо... Спира отзад рейс 309 и шофьора и негов колега превивайки се от смях питат:
          -К`во, не пали ли?
          -Ми не пали...
          -Е как ще пали, като резервоара ти изпадна горе на моста!


          Блондинка, мани, ми не е виц, съвсем реален случай
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Леле че как така той най високото място на тая кола отдолу.
            Мойта имаше друг проблем не запали ли от първия път няма палене после дърпали сме я 2 километра, цък
            Някакви мембрани в карбуратора се одървят и бензина влиза на богато, тя и затова ми харчеше 10-12 де

            Коментар


            • #21
              като говориме за идоли един майтор разглоби целия двигател зада разбере ,че колата няма бензин

              Коментар


              • #22
                и аз ще ви разкажа една история:
                Взимам на заем един бус да загарам едни неща до трън, предвидливо сипвам нафта, но о чудо събира 300л. както и да е тръгвам спокоен. И след няколко километра скапаният бус М-С изгасва. Спирам гледам няма гориво, а той с вакумна помпа. Почвам да подкачвам нафта няма Викам е за 20 км. 300л. това е разход!
                Упорито сипвам пак 40л. минавам 10км. и пак няма. Викам леле по добре със самолет да ходим
                С триста зора се свързахме със собственика, и се оказа че буса е направен за продажба на гориво по време на дифицита. И праговете резервари и още 3 допълнителни, и се прехвърля с ел.помпи с бутони, оказа се че сабира 900л. и ако незнаеш какво да правиш си пълниш гориво като в бездънна яма
                LZ1HKW
                Реглаж на преден и заден мост
                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                Коментар


                • #23
                  Е, че някои от нас и с мотори си ги правим тези работи.
                  При събуждане от зимен сън една тумба "разбирачи" ще палим ХТ-то. Само манивела има и се почна ритане... на смени. Уж припука обаче не ще. Взе се решение да се бута. Не стана. Ъпгрейдвахме до дърпане с кола. Целия квартал стана в черни ивици от задиращата задна гума, но пак ядец. Единствената жена в комисията по запалването зададе резонния въпрос за бензина, но беше шумно отвсвирена с мотива, че ние това първо сме проверили. Имаше наистина бензин, ама колкото за резервата, а кранчето врътнато на нормална работа. След това запали от второто ритане...

                  Коментар


                  • #24
                    А пък аз си бях дал колата(Форд Англия-като в Хари Потър )на един приятел с предупреждението да сипе бензин от резервната туба в багажника,но пропуснах да му спомена,че те са 2 еднакви и в едната има 7-8л бензин,а в другата 10-на литра вода и глей шоу:идва си значи той целия омазан-вика:-Нещо центровката тука...;И аз взех че се вързах-ЦЯЛ ден чопля Делкото,карбуратора,свещи,кабели и т.н.разглабям,сглабям и неще...Гледм-има бензин,нали там в карбуратора тече нещо... Като зацепих най-накрая,ми идеше да да го УБИЯ ,а аз да се запаля пред парламента с оатаналия бензин
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #25
                      Що бре, виж тука във форума има едни приятели те вече от половин година се опитват да карат колите с вода и не се отказват от неуспехите. Виж форума за универсалното гориво за справка
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Що бре, виж тука във форума има едни приятели те вече от половин година се опитват да карат колите с вода и не се отказват от неуспехите. Виж форума за универсалното гориво за справка
                        И мани майтапа, ама човека ми се обади, сияещ като слънце и се похвали, че са го запалили. Аз лично не съм го видял, ама допускам, че е така, защото познавам господина
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          Абе човек, много ясно че ще го запалят, обаче да видим колко ще работи. Водородната корозия е стращно нещо, пък там ще си има и съвсем нормална кислородна он пък високотемпературна. Ще тече с такава скорост че на сегментите и на цилиндъра свят ще им се извие.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            за Панда не е нужно да си измислят случки - има достатъчно истински... тя е като самурая при джиповете - кара се предимно от интересни хора
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Абе човек, много ясно че ще го запалят, обаче да видим колко ще работи. Водородната корозия е стращно нещо, пък там ще си има и съвсем нормална кислородна он пък високотемпературна. Ще тече с такава скорост че на сегментите и на цилиндъра свят ще им се извие.
                              Казва, че газовете били сувсем студени и работи устойчиво - на кой му пука за ДВГ - важното е, че за го запалили)))
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                Става въпрос за процеса на изгаряне в горивната камера. Не знам да правят на някой двигател частите от пластмаса (ризи , бутала и сегменти) че да не се страхуват от корозия. Каква е тази икономия на гориво с цената на двигател?
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X