Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доживях да чуя и това:

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Доживях да чуя и това:

    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
    Масово не се знае правилника, че когато се движиш по път с предимство, не се дава мигач, дори той да завива. За сметка на това пък се дава, ако го напускаш продължавайки направо...
    Ммм... Мисля, че един пуснат в повече мигач ще го преживея по-лесно от един спестен. Както и с фаровете - ако някой ги пуска през деня е по-добре отколкото да пести при смрачаване и като се пуска по надолнище да гаси всички тоци По нашия край е пълно с такива, не стигат каруците вечер, а и един такъв като те изправи на нокти...

    Коментар


    • #17
      До: Доживях да чуя и това:

      Степента на използване на светлинната и звуковата сигнализация на автомобила говори за културата на участниците в движението. В Германия например за 1 месец не видях някой да не дава мигач, а свиркане чух само веднъж и то от мургав шофьор. В Кайро вечерно време масово се кара без светлини или само на габарити и в същото време бибибките не млъкват. Нека всеки сам си прави изводите ...

      Коментар


      • #18
        До: Доживях да чуя и това:

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Ммм... Мисля, че един пуснат в повече мигач ще го преживея по-лесно от един спестен.
        Принципно е така... лошото е когато този, който иска да се включи не го знае и тръгне да се пъха пред някой, който не е дал, защото знае, че по правник не трябва да го прави...
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #19
          До: Доживях да чуя и това:

          Крам си аз и приближавам кръстовище на което съм без предимство, но с триъгълен знак ,ще завивам надясно карам много бавно и в последния момент спирам,защото се задават коли от трите ленти и изведнъж прасссс някъв ме натресе отзад та отръсквам се аз и излизам да видя какво се случва.... Излиза един малчуган от задната кола и ми вика "ти знаеш ли, че на такъв знак не се спира" и от тук нататък коментара е излишен.
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #20
            До: Доживях да чуя и това:

            Еми... като се сетя що народ, който си е взимал теорията чак от 7-8мо явяване познавам... никак не ми е чудно. Много отдавна си мисля, че един задължителен проверочен изпит по теория през 1-2 години, няма да е никак излишен... то и без друго правилника се променя.
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #21
              До: Доживях да чуя и това:

              Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
              Колкото до мигачите. Има още един голям проблем с много водачи, който ужасно ме дразни. Когато на кръстовище пътят с предимство не е направо, а завива. Масово не се знае правилника, че когато се движиш по път с предимство, не се дава мигач, дори той да завива. За сметка на това пък се дава, ако го напускаш продължавайки направо...
              Така е. Но е колегиално да си подадеш мигач, ако продължаваш по завиващия път с предимство. Така ще улесниш чакащите отстрани да се включат.
              НИКОЙ НЕ Е ТОЛКОВА СЛЯП, КОЛКОТО ОНЗИ, КОЙТО НЕ ИСКА ДА ВИДИ!
              Omnia vincit amor !

              Коментар


              • #22
                До: Доживях да чуя и това:

                Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                Много отдавна си мисля, че един задължителен проверочен изпит по теория през 1-2 години, няма да е никак излишен... то и без друго правилника се променя.
                Лошото, ако се осъществи тази идея, е че някои ще си ходиме през 1-2 години на проверовъчни без да имаме нужда, а точно тези, които наистина трябва да ходят просто ще си купуват и проверовъчните така както са си купили книжките преди това!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #23
                  До: Доживях да чуя и това:

                  Първоначално публикуван от kolonal Преглед на мнение
                  1-во: Какво препоръчва производителя?
                  2-ро: Колко нафта ще спестиш за 83 секунди?

                  Ами секцията е за ляв завой: 83 секунди чакаш 17 секунди ссвети зеленото: 2 коли правят обратен с такава скорост че и костенурка ще ги изпревари и още 2 успяат да минат. Когато си 15-20 кола, всяка сутрин: 22 работни дни х 4 светофара всяка сутрин х 83 секунди прави 121 минути работа на празен ход на месец. По обяд и селд обяд минавам на 2 светофар обикновено. Тях не съм ги слагал в сметката.

                  Не съм засичал колко гореше тойотата на празен ход, ама на 700-800 оборота 121 минути си е осезаем разход.

                  Та може би затова го препоръчват хората да гасиш в задръстване.
                  Както и препоръчват след натоварване на мотора да не се гаси веднага, за да не се скапе турбото.
                  Последно редактирано от musovir; 19-05-08, 08:54. Причина: грешка в завоя
                  Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                  Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                  ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                  Коментар


                  • #24
                    До: Доживях да чуя и това:

                    Първоначално публикуван от Петя Преглед на мнение
                    Така е. Но е колегиално да си подадеш мигач, ако продължаваш по завиващия път с предимство. Така ще улесниш чакащите отстрани да се включат.
                    Ако пуснеш мигач на такова място, бе трябвало чакащите да се включат да се объркват, а не да им помага. Мигачът би означавал някаква друга маневра, например обратен завой(ако е ляв) или паркиране(ако е десен), т.е. даването на мигач в случая според правилника е знак за тях да тръгват да се включват, а не да те изчакат. За това и по правилник не трябва да се дава, всяко даване е сигнал за друга маневра. То си е все едно караш по прав път, нищо че завиваш. Напускайки пътя дори направо пък си длъжен да дадеш, така че той отново е знак за тях да се включат. Например, ако караш по път, който с предимство завива на дясно и дадеш десен мигач, а аз чакам да се включа, то за мен това би трябвало да означава, че ще спираш преди кръстовището и сигнал да тръгна... на практика ще те засека. Тъпото е, че масовото непознаване на правилника води до задръствания. Един дава, друг не дава... и всъщност никой не знае какво да прави, включително и аз когато чакам за включване, за на не се получи случая със засичането описан по-горе. Точно за това има правилник, който да регулира нещата. Най-колегиално е да се познава и да се спазва по един и същи начин.

                    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                    Лошото, ако се осъществи тази идея, е че някои ще си ходиме през 1-2 години на проверовъчни без да имаме нужда, а точно тези, които наистина трябва да ходят просто ще си купуват и проверовъчните така както са си купили книжките преди това!
                    И да и не. Както споменах и преди, познавам страшно много хора, които не са си купували книжките, но са си взели теорията чак след 7-8 явявания... за мен това си е статистически късмет, а не научаване на материала... Поне такива ще бъдат отсяти, а и системата може да бъде така направена, че да трябва да се подкупват много хора и на практика шофирането без да прочетеш правилника да излиза бая нерентабилно... Всеки идиот може да запомни правилата, ако си седне на задника.
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Доживях да чуя и това:

                      Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                      Всеки идиот може да запомни правилата, ако си седне на задника.
                      Че те може да се научат и без да си сяда на задника.

                      С другото съм се примирил. За нещата, които може, съм се стемил да си изградя навици. Даването на мигач е едно от тях. Даже почти не се замислям като давам, а става почти автоматично. Слагането на колана - също.

                      Най ме дразни като чакам на кръстовище за десен завой, някой да премине, уж направо, тъй като не дава мигач, а той в последния момент завие по улицата, от която излизам и аз. Бълвам змии и гущери. С другото се примирих, ама това продължава да ме дразни неистово. Тъй че "нямането на смисъл от тоя или оня мигач" да го разправят на други. Има си правилник. Обаче не съм чул напоследък катаджии да са спрели някой, защото не е дал мигач. Точно тук е заровено кучето. В адекватните мерки. А такива не се вземат от години.

                      А и що народ са с изпоизгорели крушки навсякъде не е истина.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Доживях да чуя и това:

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Най ме дразни като чакам на кръстовище за десен завой, някой да премине, уж направо, тъй като не дава мигач, а той в последния момент завие по улицата, от която излизам и аз. Бълвам змии и гущери. С другото се примирих, ама това продължава да ме дразни неистово.
                        Че той и да е дал мигач от къде си сигурен, че ще завие?!
                        Що народ си кара с включени мигачи в продължение на километри... а още колко бъркат ляв и десен...
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Доживях да чуя и това:

                          В нищо не можеш да си сигурен. Ама като видя че в началото е без мигач, и приближавайки го пуска, и намалява, вече се изнасям. При това максимално бързо, предвид посочените от теб факти.

                          Много хора, карайки направо, и нямащи намерение да завиват, намаляват преди кръстовище, както си е и нормално между другото.

                          Ако видя че някой хвърчи като финикиец, дори и с мигач, го изчаквам да видя окончателно какво ще прави, и тогава действам.

                          Придобива се усет някакъв. Знаеш за какво говоря.

                          Обаче по никакъв начин не можеш да предвидиш намаляваща кола, без мигач, дали ще завие, или не. А пък някои кръстовища (визитам едно конкретно, където минавам много често) са доста натоватени, и вместо да се вмъкна, след такъв галфон трабва да чакам още бая. А ме вижда от километри че го чакам. И аз го виждам какво прави, и се чудя какво ще измисли. И в интерес на сигурността ми, седя и го чакам. И като завие, почвам да му развявам влашки патки и да му правя знак че мигачите му не са за украса. Някои пък са и доста учудени на всичкото отгоре - прословутия синдром "Аз си знам на къде ще завивам. Що да давам мигач?"...

                          Такива работи.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Доживях да чуя и това:

                            Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                            Ами секцията е за ляв завой: 83 секунди чакаш 17 секунди ссвети зеленото: 2 коли правят обратен с такава скорост че и костенурка ще ги изпревари и още 2 успяат да минат. Когато си 15-20 кола, всяка сутрин: 22 работни дни х 4 светофара всяка сутрин х 83 секунди прави 121 минути работа на празен ход на месец. По обяд и селд обяд минавам на 2 светофар обикновено. Тях не съм ги слагал в сметката.
                            Нека се опитам да обясня за kolonal .. ако може, какво иска да каже автора ...

                            Живея във Варна , но от една година насам не бях минавала през центъра - винаги заобикалям или край езерото или по най северните пътища . От известно време задръстванията налазиха и тях ( и как няма да ги налазят като има по 6-7 светофара както е околовръстен ... караш с 2 километра в час и си спрял през повечето време , а колоната от коли е от светофар до светофар и понякога дори не помръдва, заради включилите се от ляво или дясно... нито е полезно, нито е приятно.
                            В този град има повече коли отколкото улиците му могат да събират.
                            Не може да се диша, нито да отвориш прозореца, нито да си включиш климатика - пак да ти вее от същия гаден "въздух" ...
                            Защо децата имали алергии, астми и обриви ...
                            Затова предпочитам да карам нощем, но ако ходиш на работа от X до Y часа .. не можеш да си избираш. Между Метро и летището има може би 20 автокъщи, и денонощно се зареждат с нови "стари" коли ...
                            Затова се изключва двигателя - не за да спестиш малко мазут, за са спасиш малко въздух.

                            - Доживях да чуя и това: На Бензиностанция - Колко?- 15 литра А95 моля.
                            ... Наляхме ви 3 литра дизел вместо бензин , останалите 12 са си бензин....въобще няма да се усети, гарантирам!!! ... а, и ще трябва да си го платите също ..... за да се отчетеме...
                            Последно редактирано от cveti; 19-05-08, 19:24.
                            Мария Стоева 0889 82 51 и 87.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Доживях да чуя и това:

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Придобива се усет някакъв. Знаеш за какво говоря.
                              Знам... и после се чудим защо има задръствания... Всеки интерпретира правилника по собствено усмотрение, в резултат на това всички останали седят и го чакат какво ще направи. Пешеходците и те. Като им спреш, за да минат по пешеходната пътека, седят и те гледат тъпо. След няколко секунди като се изнервиш и решиш, че няма да пресичат, тръгваш и веднага трябва да скачаш върху спирачките, защото най-сетне са се наканили да се хвърлят на бегом под гумите... Ама и те не са виновни, напатили са. Резултатът обаче е, че на много кръстовища минават поне три пъти по-малко коли, отколкото е възможно при добра организация. Това като се натрупа... и в един момент излиза, че въобще не е виновно, поне пряко, косвено разбира се е, голямото количество коли за задръстванията. Виновни са пишман шофьорите.
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Доживях да чуя и това:

                                Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                                ...Виновни са пишман шофьорите.
                                И тарикатите.
                                Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                                Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X