Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доживях да чуя и това:

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Доживях да чуя и това:

    Съвсем не на майтап един днес ми каза, че не използвал мигачите, защото "знайш ли колко е скъп превключвателя?!?" Много се износвал. Ако беше виц, нямаше да е смешно...
    Знам защо на луд не се дава картечница, но защо всеки ненормалник може да се въоръжи с кола недоумявам!

  • #2
    До: Доживях да чуя и това:

    Преди да му направиш носа плосък, не го ли пита колко ток се пести?
    На такива изчадия винаги казвам че ако има дело, от моя страна ще има иск за опит за убийство. Каквото и да стане, адвокатът ще му излезе повече отколкото струва колата му. Нямам представа защо не ме съдят.

    Коментар


    • #3
      До: Доживях да чуя и това:

      Един друг такъв се мислеше за гениален, като обясняваше колко гориво икономисва като си изключва двигателя при всяка възможност. Тоя пък пести релета.
      О899 2б2 1З2

      Коментар


      • #4
        До: Доживях да чуя и това:

        Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
        Един друг такъв се мислеше за гениален, като обясняваше колко гориво икономисва като си изключва двигателя при всяка възможност. Тоя пък пести релета.
        Тоя гений и аз си го спомням и не мога да проумея как е възможно да има такива малоумници . Ми цялата тая енергия, която я влагат в пестенето ако я вложат да изкарат някой лев ще живеят в пъти по добре .
        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

        Коментар


        • #5
          До: Доживях да чуя и това:

          Има и такива хора.

          Може да ви звучи като виц, но познавах един, дето като му кажеш: "Ти няма ли да почерпиш?" и видимо пребледнява, и почва леко да заеква. Без майтап. В тази бледност и заекване разумните доводи са безпомощни.
          Искам България чиста!

          Коментар


          • #6
            До: Доживях да чуя и това:

            Еее, за светлините по колите щуротии всякакви съм чувал, та вече нищо не ме учудва, а възмущението ми се изчерпа отдавна, даже и не псувам вече като видя нещо такова!
            Например чувал съм обяснения че когато се завива надясно не е нужно да се пуска мигач, щото завиващия на никого не пресичал пътя! Когато се спира в дясно пък не било нужно да се пуска мигач, защото така и така стоповете светели, та се разбирало че колата спира. Да не говоря пък че ако на петричанин му направиш забележка че не е пуснал мигач, даже може възмутено да те попита: "Е ти кьорав ли си, не ли ме гледаш че завивам та требва мигач да ти пускам?"
            Най-редовно на мене пък ми правят забележка със знаци или провиквайки се, че ми свети фара на мотора през деня! Даже веднъж ме спряха за да ми кажат със загрижен тон че ми е светнат фара, и след като обясних че съм си откачил отдавна електромера на мотора, съзирайки недоумение в погледа насреща, ми се наложи да обясня че всъщност правилника ме задължава да карам със светнат фар! Тогава най-после човека се ухили разбиращо и ми каза че нямало смисъл да си троша мотора минавайки през тяхното село със светнат фар, щото тъй или иначе катаджии нямало в селото!
            Но мигачите, мигачите в Петрич и Сандански са голям проблем! Стигнал съм до убеждението че ако на някой му светне мигача, значи най-вероятно го е включил без да иска и или изобщо няма да завие или по някое време ще завие в другата посока!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • #7
              До: Доживях да чуя и това:

              Когато въведоха закона за използването на светлините и измина зимния период (когато използването им не е задължително), по новините имаше следната анкета: Ще продължите ли да използвате фарове, макар това да не е задължително? Един човек отговори: -Няма да ги ползвам, защото така колата се чувства по-добре.

              Коментар


              • #8
                До: Доживях да чуя и това:

                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                ...Например чувал съм обяснения че когато се завива надясно не е нужно да се пуска мигач, щото завиващия на никого не пресичал пътя!...
                И аз често не пускам мигач при десен завой, когато съм първа кола на светофара, ама не им се обяснявам "що тъй". Причината е, че нямам никакво желание да обяснявам на всяка тиква, която си е взела книжката с печено прасе, че завиващия надясно е с предимство пред завиващия наляво. Не ми се обяснява и че ако пътя в който се включвам има повече от една лента във всяка посока, мога да се включа в която и да е от няколкото ленти в моята посока (освен ако не е указано изрично друго), например за да заобиколя дупка или друго препиятствие. И за да намаля опитите за таран, пестя от лостчета за десен мигач и десни крушки.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #9
                  До: Доживях да чуя и това:

                  еее те това твоето е нищо
                  Моя приятелка, която шофираше ежедневно почти две години ме попита- защо понякога "червените фарове отзад" святкат изгасят премигват и т.н. Аз една минута не можех да разбера какво ме пита, докато не проумях, че тя има предвид стоповете. След като с недоумение я подпитах установих, че тя си няма представа, че това са стопове и че при натискане на спира4ка така се сигнализира на този отзад. Сигурно беше навъртяла около 25000 километра преди да разбере защо "червените фарове" святкат понякога.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Доживях да чуя и това:

                    Някъде бе казано че мигача е за информация, и не осигурява предимство. Дразни ме че повечето като си подадат мигача времето до светване на стоповете е милисекунди. Другата тъпотия тето ми се случва често е , кола спряла в насрещното, отсреща идва друга кола, вместо да изчака, пуска мигач и се засилва. Аз също засилвам камиончето и накрая сме заклещени на тясното. Понякога отсрещния си дава назад, но в повечето случай оправданието е "ми нали ти дадах мигач", след което следват пожелания за майка му, и всичките му роднини. Накрая пак дава назад, освен ако не се е събрала вече колона. Та идеята ми беше че у нас с мигача се злоупотребява доста.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Доживях да чуя и това:

                      Познавам хора, на които колкото и да им говоря, че мигача се подава своевременно за информация на останалите участници от движението, те ги включват със завъртането на волана и обикновено след като са навлезли в средатата (на оживено кръстовище). Отзад се свирка защото тръгвайки без мигач наппред, никой не очаква че извднъж ще спреш за да завиеш примерно наляво и чак тогава пускаш мигача. Верно, че колата на единия е доста очукана, ама то е защото той толкова си може.

                      А що се отнася за гасенето на мотора, във Варна има един светофар, на който се чака точно 83 секунди. Винаги си гасях тойотата на него, първо щото бълва сажди (винаги ме е било яд на някой, който ми пуши в прозореца - я рейс я камион), второ защото го препоръчва производителя и трето щото нафтата беше минала 2 лева.
                      Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                      Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                      Коментар


                      • #12
                        До: Доживях да чуя и това:

                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        И аз често не пускам мигач при десен завой, когато съм първа кола на светофара, ама не им се обяснявам "що тъй". Причината е, че нямам никакво желание да обяснявам на всяка тиква, която си е взела книжката с печено прасе, че завиващия надясно е с предимство пред завиващия наляво. Не ми се обяснява и че ако пътя в който се включвам има повече от една лента във всяка посока, мога да се включа в която и да е от няколкото ленти в моята посока (освен ако не е указано изрично друго), например за да заобиколя дупка или друго препиятствие. И за да намаля опитите за таран, пестя от лостчета за десен мигач и десни крушки.
                        Не мога да гадая кой е дал за книжката си прасе, кой теле, ама да те попитам: Ти да не си от Петрич? А като се изсилиш от кръстовището да завиеш надясно без мигач, ако междувременно някой пъргав пешеходец е тръгнал да пресича от дясната ти страна (защото и на него му е светнало зелено) какво правиш? Пробваш възможността на пешеходеца и на тия зад тебе (каращи направо) да реагират бързо, най-вероятно!
                        "Do not correct a fool, for he will hate you;
                        Correct a wise man, for he will appreciate you."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Доживях да чуя и това:

                          Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                          А що се отнася за гасенето на мотора, във Варна има един светофар, на който се чака точно 83 секунди. Винаги си гасях тойотата на него, първо щото бълва сажди (винаги ме е било яд на някой, който ми пуши в прозореца - я рейс я камион), второ защото го препоръчва производителя и трето щото нафтата беше минала 2 лева.
                          1-во: Какво препоръчва производителя?
                          2-ро: Колко нафта ще спестиш за 83 секунди?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Доживях да чуя и това:

                            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                            Не мога да гадая кой е дал за книжката си прасе, кой теле, ама да те попитам: Ти да не си от Петрич? А като се изсилиш от кръстовището да завиеш надясно без мигач, ако междувременно някой пъргав пешеходец е тръгнал да пресича от дясната ти страна (защото и на него му е светнало зелено) какво правиш? Пробваш възможността на пешеходеца и на тия зад тебе (каращи направо) да реагират бързо, най-вероятно!
                            Добър въпрос,но няма да ти отговори.
                            ТЛК 80 4,2ТД-95г

                            Коментар


                            • #15
                              До: Доживях да чуя и това:

                              Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                              А що се отнася за гасенето на мотора, във Варна има един светофар, на който се чака точно 83 секунди. Винаги си гасях тойотата на него, първо щото бълва сажди (винаги ме е било яд на някой, който ми пуши в прозореца - я рейс я камион), второ защото го препоръчва производителя и трето щото нафтата беше минала 2 лева.
                              По едно време(през 80те) на няколко светофара в София бяха сложили и синя светлина. Инструкциите бяха, че щом светне можеш да си изгасиш двигателя, ако искаш, червеното ще държи. Изгасне ли, значи имаш няколко секунди до зелено и трябва да го палиш. Колко има полза от подобни упражнения не ми се занимава да смятам, но във всеки случай не е опасно за останалите в движението. Въпросният индивид, който коментират, ако правилно налучвам кой е, обаче беше стигнал по-далеч... Обясняваше техника за каране по магистралата, при която колта се засилва и след това се изключва от скорост и гаси двигателя . Така докато падне до около и 60 и пак се пали и засилва... Това вече е за смъртна присъда или поне доживотен затвор.

                              Колкото до мигачите. Има още един голям проблем с много водачи, който ужасно ме дразни. Когато на кръстовище пътят с предимство не е направо, а завива. Масово не се знае правилника, че когато се движиш по път с предимство, не се дава мигач, дори той да завива. За сметка на това пък се дава, ако го напускаш продължавайки направо...
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X