Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спасителна акция (10.07.2005)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спасителна акция (10.07.2005)

    тази вечер извадих един "удавен" от тунела при външно министерство...

    прибираме се семейно с джипа и /о, каква изненада!/ знак тунела при външно министерство пак се наводнил, а в него две коли почти една срещу друга... давай викам си, трябва да мина... стигам първата заседнала кола /Пежо 307 комби/... мъж към 40-45г си облегнал назад седалката и лежи във вода до кръста... След това една Шкода 120 без "екипаж"...
    На другия край на сухото стоят двама полицаи с патрулка... питах ги за въже да друпна човека - нямат...

    Оставих жената и детето /спящо/ у нас, взех въжето и обратно...

    Спирам до Пежото, показвам въжето през прозореца и питам: "Искаш ли да те изтегля?" а той започва да ми обяснява, че колата му автоматик, лоста на "Паркинг" и не можел изключи от скорост и т.н. и така 3-4 мин... Усещам нещо мокро... стелките ми преливат... дадох му въжето да си търси къди да го закачи и излязох да обърна и да чакам на сухото...
    Най-накрая въжето беше закачено отидох закачи се за мен и тръгнах да го дърпам както си е на "Паркинг", минахме 10-ина метра обаче пежото тръгна настрани към стената... откачихме направих две маневри и почнах да го дърпам успешно към средата... на излизане от водата обаче много натежа... колата с половин тон вода вътре, че и на скорост... взех да буксувам... замириса ми на феродо... слезох включих и предния мост... изкарах го...

    в това време пристига отгоре един приятел /работи в КFC/ и вика "Ей, как ще мине сега - ще изстине поръчката..." Айде качвай се ще я закараме, викам аз...

    Връщам го обратно и гледам пред тунела кола на НОВА Телевизия... Снима ни... /току що се видях и по новините в телевизията... /
    Оставих Влади и към къщи... /пето минаване /

    Освен водата в краката, се оказа че са се напълнили и допълнителните фарове... А колко трева и листа съм събрал...



    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Браво!, само не разбрах защо още не си сред членовете на МСС?
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Венци, мерси много за снимките /че си ги качил/!

      Ако някой снощи е гледал късните новини по НТВ трябва да ме е видял...


      За МСС нямам нищо против да съдействам при нужда /знаеш ми тел./, но по принцип не съм голям любител на организациите във всякаква форма... още от времето на Комсомола...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        Кефиш ли се, кефиш ли се?) Кефи се, от такива работи си струва.
        Пробий ги отдолу. Дупчици по 1 мм. Аз съм силно резервиран към такова действие, обаче с изумление го видях в инструкция на Хела. Просто внимавай, защото отразяващото покритие на рефлекторите е много крехко.
        Водата винаги ще намери от къде да влезе, въпроса е да има откъде и да излезе. Не могат да се херметизират! В смисъл не бива. Заради разните температурни разширения и свивания при включването и изключването на крушките. Те са много горещи.

        Коментар


        • #5
          Провери си маслото в диференциялите и скоростната кутия

          Коментар


          • #6
            Ммм ... Това е като фаровете, те се нагълтват с вода като започнат да изстиват, значи ако стои дълго във водата, за секунди няма страшно.
            Прочее, някой да знае къде могат да се намерят отдушници от скоростна кутия на Волга? Резбите им са същите като на мостовете на УАЗа, само че сачмата е защитена с едно медно пръстенче, никога не клеясват, и тоя ужас за който намеква Алекс не се случва.

            Коментар


            • #7
              Всеки който иска да е сигурен че мостовете, раздатъчната кутия и скоростната кутия няма да нагълтат вода задължително трябва да изведе отдушниците им нависоко с маркуч или най-добре в шнорхела.
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                Кефиш ли се, кефиш ли се?) Кефи се, от такива работи си струва.
                Пробий ги отдолу. Дупчици по 1 мм. Аз съм силно резервиран към такова действие, обаче с изумление го видях в инструкция на Хела. Просто внимавай, защото отразяващото покритие на рефлекторите е много крехко.
                Водата винаги ще намери от къде да влезе, въпроса е да има откъде и да излезе. Не могат да се херметизират! В смисъл не бива. Заради разните температурни разширения и свивания при включването и изключването на крушките. Те са много горещи.
                фаровете ми са Хела /с тях я купих/, отварят се с по едно винтче... едва ли скоро пак ще се накиснат... доста са нависоко... напълниха се /а също и в краката/ докато онзи ми обясняваше, че е автоматик... /на най-дълбокото място/

                в мостовете съвсем скоро сменях маслото... дано не са се нагълтали много с вода, че пак ще трябва да сменям... :x
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Егати популяризатора) На твое място щях да го наема на ролбара вместо да му слушам дивотиите докато се пълня с вода медлено и печално кат кенефно казанче. Като е толкова автоматичен да си настъпи съединителя докато му правят услуга. Педал...а е и за тия работи) Или и той му е автоматичен?

                  Коментар


                  • #10
                    аз скоро намерих външни тела в раздатъчната кутия /пясък и вода/ и взех решението. сега всички отдушници са в шнорхила, включително този на делкото. нужни бяха 15м маслоустойчив маркуч и още куп други дреболий. ако някой се интересува мога да го насоча към магазина с нужните материали
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от VPetrov
                      Всеки който иска да е сигурен че мостовете, раздатъчната кутия и скоростната кутия няма да нагълтат вода задължително трябва да изведе отдушниците им нависоко с маркуч или най-добре в шнорхела.
                      След като се извърши тази операция, достатъчно ли е предпазен джипа от вода във мостовете, раздатката и скоростите, независимо от времето на престой във водна среда?

                      Коментар


                      • #12
                        Мене ме насочи! Никъде не намирам никви отдушници((( Егати търговците...

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Yaro
                          Първоначално публикуван от VPetrov
                          Всеки който иска да е сигурен че мостовете, раздатъчната кутия и скоростната кутия няма да нагълтат вода задължително трябва да изведе отдушниците им нависоко с маркуч или най-добре в шнорхела.
                          След като се извърши тази операция, достатъчно ли е предпазен джипа от вода във мостовете, раздатката и скоростите, независимо от времето на престой във водна среда?
                          Няма нищо абсолютно! Ако има недобри уплътнения, семеринги и т.н. по мостовете естествено има шанс да влезе вода, но е многократно по-малък. Идеята е, че когато един агрегат е работил и е с висока температура при потапянето му във вода изстива рязко и това предизвиква всмукване през всички възможни места на вода. Ако отдушникът е изкаран в шнорхела няма да се появи разлика в наляганията и съответно водата може да влезе само под собствения натиск, което е друго нещо. Ако разбира се някой не пробва да направи от джипа си подводница...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            Ъхъ, подводницата май е още по-сложна ...))
                            Понякога от задния мост и РК ги изкарват в задните колонки за да не се мотаят много маркучи под корема.

                            Коментар


                            • #15
                              при първото влизане мостовете сигурно са били топли /от с.Панчарево до Плиска с 80-100кмч.../ следващите 4 /по-продължителни минавания/ според мен не може да са били топли - между тях съм изминавал под 1 км с 20-30кмч...
                              джипката е в проветрен гараж, но 24 часа след плуването /т.е. преди малко/ всеоще е влажно около дупките по рамата и тенекиите... а мокета си е съвсем мокър ако не спре да вали през 4 часа /все едно сме на екватора! / едва ли ще изсъхне скоро...

                              изметох една кофа листа и клечки и има още... пружините бяха 100% пълни... също решетката между фаровете /като снимах, вече бях поизчистил/...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X