Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Баш разбирач

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Баш разбирач

    Влизам днес в един плевенски сервиз за гуми , вземах гуми за един трактор и следната картинка:Мъж на видима възраст около 50, стоики , държание и облекло - вижте ме аз съм пълен с пари и съм простттт
    обясняваше на момчето че иска гуми за оффроуд за своя нисан патрол.
    Познавам момчето и затова реших да му помогна в избора,да но уви (баровеца) искал гуми хем да кара със 200 хем да ходел на оффроуд, да няма проблем със сняг и със лед
    на което му одговорих че няма такива гуми, при което ( баровеца ) така се разгневи и ми вика а има има ама са американски
    няма и да се мъча да ви опиша какво ми бе изражението
    или аз незна какво е оффроуд или незнам какво е магистрала
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    До: бав разбирач

    Нищо не разбираш ти, има такива гуми...ама са американски...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: баш разбирач

      Не се наемам да коментирам гореописаният "герой", не съм го виждал, но ти вярвам.
      Но все пак искам да кажа, че в искането му има известна доза истина - Дънлоп Гранд трек МТ2, Интерко TrXus и още няколко марки и модели се доближават доста до това което е искал (пробвал съм ги на свой гръб) - Добро поведение извън пътя, доста добро на него (карал съм до 160-170км/ч за експеримент - повече не вдига колата с 33") сегашните BfGoodrich MT също стават за подобни изпълнения (като не мога да коментирам леда и снега - защото не съм пробвал още, но с гореизброените е пробвано и с повишено внимание са си ОК)

      Много хора избират BFG AT като освен че ги кефи на пътя, ги задоволява напълно (въпрос на дефиниция на ОффРоад-а) и извън пътя (Асфалта)
      Пък човека си е търсил "Американски" гуми - ще си намери, въпроса е на кого ще повярва

      Коментар


      • #4
        До: баш разбирач

        Алекс, само не говори че Тръксъса е добър на асфалт, щот аз по-гнусно гадно и желеобразно поведение никога не съм усещал... Честно да ти кажа и с Кобри съм карал с 200 с Гранда и не ме беше страх толкова колкото с Тръксъс с 60 по Панорамния път на Витоша...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: баш разбирач

          О, просто ще мине през няколко магазина и най-накрая ще попадне на продавач дето го интересува само как да продаде още една бройка от най-скъпите си гуми . Ако има и дар слово "разбирача" ще си тръгне щастлив... Пък после... после варианти много...
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар


          • #6
            До: баш разбирач

            С какви гуми карат на BAJA 1000? Вдигат голяма скорост и са за тежък терен но пък нестават залед и сняг.Абе тоя май наистина не е знаел какво иска,пък и Патрола дето вдига 200 на дали ще го вкараш често на офф-роуд.За него най-подходяща ще да е BFG -AT,добро поведение на асвалт,50/50 асвалт/офф-роуд и за сняг става-това е моя избор.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #7
              До: баш разбирач

              Бе, все се каня да питам. Как ги превключвате тия 50 на ония 50?
              Щото знайно е че универсалните неща уж стават за всичко, а всъщност не могат добре нищо.

              Коментар


              • #8
                До: баш разбирач

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Бе, все се каня да питам. Как ги превключвате тия 50 на ония 50?
                Щото знайно е че универсалните неща уж стават за всичко, а всъщност не могат добре нищо.
                Е са Стефане уж си корифей а не знаеш елементарни работи... Колко колелета има джипа? 4? Значи делиш на 2 и получаваш 2 колела за асфалт(50%) и две за офроъд (другите 50%). Сега обаче как ги делиш е дълбокият екзистенциален въпрос. Има хора които предпочитат да карат с левите по асфалт а с десните извън него. Те обаче биват оборвани от привържениците на карането с десните по асфалт а с левите извън него. Тези два лагера са в непрекъсната вражда и конфликтите са често явление. Тук трябва да допълним че философията и на двете противоречащи си групировки бива оборвана от представителите на друга общност делители на вървенето - те смятат че с предните трябва да се кара офроъд а с задните на асфалт (макар че и сред тях има еретици които твърдят обратното).
                Та това беше кратък обзор на деленето по асфалт/офроъд, темата е огромна и необятна и още чака своите изследователи.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: баш разбирач

                  Никой нищо не споменава за нас любителите на диагоналното. Аз най обичам ляв диагонал на асфалта, а десния на черно. Кръстил съм ги от предна към задна
                  Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                  Коментар


                  • #10
                    До: баш разбирач

                    Първоначално публикуван от Myyy Преглед на мнение
                    Никой нищо не споменава за нас любителите на диагоналното. Аз най обичам ляв диагонал на асфалта, а десния на черно. Кръстил съм ги от предна към задна
                    Абе бях чувал за тая нова секта, ама още не ми беше попадал на живо техен член... И как мислиш да го осъществиш с диагоналното?
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: баш разбирач

                      Дълго пуших. Мислих.
                      Ше зема май и аз да се пиша у диагоналната секта. Тва ми се вижда ного на далавера, щот имаш и асфалтово и кално колело от сяка страна. Даже нема нужда да се чудиш напред ли да караш или надзаде.

                      Коментар


                      • #12
                        До: баш разбирач

                        Арееее, набира популярност... Е, мене не моете ме въвлечете във вашите машинации, аз съм ортодоксален асфалтист
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          До: баш разбирач

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Арееее, набира популярност... Е, мене не моете ме въвлечете във вашите машинации, аз съм ортодоксален асфалтист
                          Както каза един мой познат миналото лято Падал си по HARD ON-ROAD
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #14
                            До: баш разбирач

                            Уууууууу, бе! Ама сте много изостанали от Истинския път на Безкомпромисноста! Половината от обиколката на гумата е за асвалт, а другата половина за кал. Всички карат с ЕДНАКЪВ размер гуми. Асвалтовите пътища се разкопават на ивици кал, а със спестения асвалт черните пътища се асвалтират на ивици. Всички ивици са с широчина равна на половината обиколка на гумата. Има известно неудобство с напасването за първата ивица, ама не е болка за умиране. След това 50-те процента гума за асвалт държи на асвалата, а 50-те процента за кал - на калата! Просто и ефикасно! При това нащата Вяра е почти приета за официална в България! Ако не вярвате вижте с очите си багерите на ВиК (Вяра в ивиците от Кал) как от доста време къртят асвалта на ивици! Така рано или късно всички асвалтисти ще бъдат покръстени в новата Вяра!
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • #15
                              До: баш разбирач

                              Е те сега можете да видите как изгрява новият Месия!
                              Джихад ще има ли?
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X