Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

    Да ви кажа направо от извора.3 год работех в сервиз и имам няколко издънки.На един пасат 2 при сменянето на предни накладки слагам едната с желязото към диска,и човека си заминава.Връща се след 2 дни и вика "абе нещо не е наред".Диска беше за моя сметка.На едно пежо 405 1,9Д сменявам ремък(ангренажен) ,затварям го,всичко точно,завъртам на стартер и ПРАС ,нещо се счупи.Гледам-аз съм бил забравил болтовете които се навиват през колелата на помпата и р. вал-капаци на сол,резбите изтръгнати,и два криви клапана.Смея да твърдя че съм доста добър маистор,но всеки има черни дни.Това се случва преди 2-3г. в сервиза с наи-добро име в Своге,и още си е такъв.имам и по-малки издънки,но нищо сериозно
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #32
      До: Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

      Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение
      Аз пък да ви напиша какви са "майстори-тарикати" в ТМ-АУТО.
      Чисто нов Авенсис д4д от тях купен , от 0 до 15 000 км. няма разход на масло на 15 000 км я караме на техн. преглед.Сменят каквото сменят по фактура излиза ,че са сменени 6л. масло и филтри.На 18 000км. В движение ми святка лампата на маслото ,веднага отбих и при проверка на маслото щеката беше омазана с нящо черно воднисто и меришеше на изгорял бакелит но все пак не достигаше до масло в картера.Звъннах да дойдат от ТМ ,докато дойдат мина около 45 мин. все пак бях в София.Като проверих пак едва пипаше масло с връхчето.Веднага искаха на място да долеят 2 литра ново масло и да се покрие случая ,но по мое настояване доиде пътна помощ да ни повози до сервиза им.
      Там беше едно разправяне аз срещу 4 "майстори"+някакъв с цивилно облекло.В крайна сметка се оказа дефектен датчик на маслото ,но каде е отишло маслото за 3 000км. не можаха да кажат та се наложи да си доплатя маслото което доляха + още един въздушен филтър защото било нормално за 3 000км да почернее.
      Моя извод от ситуацията е ,че не са пипнали нищо на техническия преглед, защото колата е нова и служебна.
      Скоро чух от приятел как негов познат работил преди в сервиза на ТМ и тогава смесвали във варелите м10 със синтетично 2:1, но това е слух.Но както знеате във всеки слух има малко истина.

      Да продължа и с Мотоексперт на Драгалевско шосе за Рено на 14 г. при оплакване само за луфт във волана носиха рейката(хидравлична) в някакъв институт за рециклиране , смениха накрайниците, а като отидох да я взема луфт беше същия само че се въртеше по-трудно.Като ги питах за луфта "-Ми това е Рено какво очакваш" ,а взеха около 300 лв.Вдигнахме колата на крик да ми покажат как била направена и не течало от никаде ,а то и преди нямаше теч.Управителя им се разправяше с мен колко била разбита и ,че неразбирам да им се меся в работата.При което се наложи сам да се омаже във техния сервиз да разбера къде е луфта-оказа се ,че на кормилния прът над карето е от 2 части и се съединява чрез щифт който се е разбил.Майстора който е правил ремонта изхленчи, че не проверил нагора ,а направо свалил рейката.Взех колата и първия заварчик чукна две заварки за без пари и се реши проблема. Управителя май не е разбирал че клиента носи парите които дава на работниците си.
      Заради майстори сам им научих занаята и вече над 10 г моя лична кола не съм карал по сервизи или ги гледам в ръцете да не осерат нещо.
      За този сервиз, си много прав ! Аз чух от познат с чисто нова Тойота Авенсис, че на саму сменяли маслото, и накрая май си смени мотора ! Той ходеше в ТМ АУТО във Варна !
      Р.П.(RFF) 0898677590
      Пътна помощ
      ДЕНОНОЩНО

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X