Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

    Пускам тази тема просто за развлечение. Споделяйте подобни преживявания. Казват, че като споделиш ти олеква, ама за сега маи ми е ОЛЕКВАЛ само джоба от ходене по майстори.

    --------------------------------------------------------------------------

    Ето и моя коментар за наште МАЙСТОРИ...
    Случка (лично изсрадана):
    Автомобил - Пежо 405 бензин СЛУЖЕБНО. Лино навътяни от мен 200 000 км. (много яка душа ИМАШЕ)
    Пълно СЕРВИЗНО обслужване. Свещи, масла, та чак и смяна на накладките.
    Проблемът - Водната помпа тече.
    Решенето - в сервиза и смяна с НОВА
    От там нататък все едно че не отвориха предния капак, ами отвориха кутията на Пандора. След няколко часа колата беше с НОВА водна помпа, НОВ ангренажен ремък, и НОВ антифриз (той стария беше на няколко месеца) ама нали е СЛУЖЕБНА...
    Проблем 1 - след няколко дена от двигателя взе да се чува тракане и усезаема загуба на мощност.
    Пак в сервиза - не била добре стегната ГАЙКАТА (стяга се с ключ 32 или 36) на ремъчната шайба на коляновия вал. Вследствие шпонката на коляновия вал ИЗЯЖДА канала на ремъчната шайба(алуминиева) и ангренажната центровка отива ... на майка си в .... Фирмата е редовен клиент, майстора е ПОРИЦАН, и колата е оправена - РЕКЛАМАЦИЯ
    Проблем 2 - няколко месеца никакви грижи докато... не дойде зимата. Един хубав СТУДЕН зимен ден, дълбока сутрин (още дори снегорините не са минали) илизам да подгрея колата. Алармата ми спестява духането в ключалките, и след кратка 2-3 минутна схватка със залепналите уплтнения вратата се отвори. Пъхам ключа завъртам и ТРЯС - това се чу някъде под мен. Аз обаче съм упорит - завъртам лекичко 2 път - няма ТРЯС, само стартера върти. Върти, въртиииии, въртиииии...., ама не пали. Телефони, въжета, джипове, теглене на загасен двигател (няма серво, няма спирачки...) и пак в СЕРВИЗА.
    !!! Ангренажният ремък е СЧУПЕН!!! Лично видях как го вадят на парчета и конци.
    Обяснение - От студа се е ВТВЪРДИЛ ?!? и е станал на нещо като пластмаса.... и аз като съм завъртял стартера..... т.е. АЗ съм ВИНОВЕН.
    Бре мамка му - София 1 милион коли и само мойта е стояла на улицата и се е ВТВЪРДИЛА.
    Отидох до ФРАНЦ АУТО и да си купя 1 ИСТИНСКИ ремък, от тези дето не се ВТВЪРДЯВАТ.

    И така с нашите МАЙСТОРИ. В песни да ги възпееш .... /КОНТРОЛ - ...удряй с лопатата където свариш..../
    Последно редактирано от cveti; 30-04-08, 10:35.
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

  • #2
    Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

    Това със хлабавата шайба на коляновия вал го правиха и в Аксон на опела на един приятел. Размина му се после само с нова шайба....към 800лв.

    Коментар


    • #3
      Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

      На брат ми в един сервиз след подмяна на шарнири и накрайници бяха забравили да затегнат болта на единият шарнир и за малко не се преби...
      А на братовчедка ми, пак там, след подмяна на маншон на полуоска на едно роуварче не бяха затегнали гайката и почти се измъкна полуоската за 2 дена каране, от горе на всичкото бяха забравили да сложат и скобата на маншона та и карето беше пълно с пясък. Познайте дали някой от нашето семейство някога пак ще отиде там, просто нечовешки некадърници и мърлячи....
      След тези 2 случая никога не оставям майстор без надзор да човърка по колата ми и ги карам да ми обясняват предварително всяко действие...
      Последно редактирано от cveti; 30-04-08, 10:36.
      LZ1RED

      Коментар


      • #4
        Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

        Това с накрайника и на мен ми се е случвало. В същия сервиз забравиха да затегнат и едното колело след баланс...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

          Аз пък да ви напиша какви са "майстори-тарикати" в ТМ-АУТО.
          Чисто нов Авенсис д4д от тях купен , от 0 до 15 000 км. няма разход на масло на 15 000 км я караме на техн. преглед.Сменят каквото сменят по фактура излиза ,че са сменени 6л. масло и филтри.На 18 000км. В движение ми святка лампата на маслото ,веднага отбих и при проверка на маслото щеката беше омазана с нящо черно воднисто и меришеше на изгорял бакелит но все пак не достигаше до масло в картера.Звъннах да дойдат от ТМ ,докато дойдат мина около 45 мин. все пак бях в София.Като проверих пак едва пипаше масло с връхчето.Веднага искаха на място да долеят 2 литра ново масло и да се покрие случая ,но по мое настояване доиде пътна помощ да ни повози до сервиза им.
          Там беше едно разправяне аз срещу 4 "майстори"+някакъв с цивилно облекло.В крайна сметка се оказа дефектен датчик на маслото ,но каде е отишло маслото за 3 000км. не можаха да кажат та се наложи да си доплатя маслото което доляха + още един въздушен филтър защото било нормално за 3 000км да почернее.
          Моя извод от ситуацията е ,че не са пипнали нищо на техническия преглед, защото колата е нова и служебна.
          Скоро чух от приятел как негов познат работил преди в сервиза на ТМ и тогава смесвали във варелите м10 със синтетично 2:1, но това е слух.Но както знеате във всеки слух има малко истина.

          Да продължа и с Мотоексперт на Драгалевско шосе за Рено на 14 г. при оплакване само за луфт във волана носиха рейката(хидравлична) в някакъв институт за рециклиране , смениха накрайниците, а като отидох да я взема луфт беше същия само че се въртеше по-трудно.Като ги питах за луфта "-Ми това е Рено какво очакваш" ,а взеха около 300 лв.Вдигнахме колата на крик да ми покажат как била направена и не течало от никаде ,а то и преди нямаше теч.Управителя им се разправяше с мен колко била разбита и ,че неразбирам да им се меся в работата.При което се наложи сам да се омаже във техния сервиз да разбера къде е луфта-оказа се ,че на кормилния прът над карето е от 2 части и се съединява чрез щифт който се е разбил.Майстора който е правил ремонта изхленчи, че не проверил нагора ,а направо свалил рейката.Взех колата и първия заварчик чукна две заварки за без пари и се реши проблема. Управителя май не е разбирал че клиента носи парите които дава на работниците си.
          Заради майстори сам им научих занаята и вече над 10 г моя лична кола не съм карал по сервизи или ги гледам в ръцете да не осерат нещо.
          Последно редактирано от ceko26; 26-05-07, 16:35.

          Коментар


          • #6
            Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

            Дима и Дидо си отнесоха червените точки като куци пилета

            Коментар


            • #7
              Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

              Да напиша ли на за твоите преживявания на същото място в този случай?
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

                Ааааааааа, аз си имам червена точка вече! Щото казах на колега къде да си потърси едни неща. И мнението ми беше че може да си ги намери и другаде /освен споменатия сервиз/ та сега си имам червена точка Та колеги, каквото и да търсите, първо го търсете там!!!

                Коментар


                • #9
                  В малкия град такива работи много рядко стават. Щот' кат' стане нещо подобно слуха плъзва на момента и то'я калпавия майстор веднага си проличава и никой не ходи при него. Има и изключения разбира се. На моя Опел вече няколко пъти се развива болта, който държи шайбата на коляновия вал. Явно требе да се лепи.

                  --------------------------------------------------------------------------

                  Къде е това там?
                  Последно редактирано от cveti; 30-04-08, 10:38.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

                    Първоначално публикуван от koko11
                    къде е това там
                    Знам ли???

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

                      Така шлайфат глави из монтанско
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

                        На един роднина след ремонт на ГНП се оказа че майстора я беше омазал от сякъде със силикон. След няколко дена помпата си отиде като за бонус взе и двигателя със себе си. След основен ремонт както си караше двигателя му падна След намеса на професионалист и блока беше спукан. Въобще не му вървеше на тоя бус
                        Танки грязи не боятся!

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

                          Аз да разкажа 2 истории макар и за стари соц возила:

                          1) Баща ми до преди една година си караше стария Трабант. Но започва да вие преден лагер. А съседът ни е собственик на сервиз. На Трабанта на всяко предно колело има по 2 лагера. Та отива баща ми при съседа като е закупил 4 нови лагера за 2-те предни колела. И колата я поема един от работниците в сервиза

                          Отиваме следобяд да си приберем колата и баща ми вижда на тезгяха отстрани три стари лагера. Пита "А къде е четвъртия лагер"? А работника отговаря "Ами счупи се и го изхвърлихме" А аз в същия момент виждам единия нов лагер (в кутийката му) да стои малко позатрупан пак на тезгяха

                          Баща ми разказа на съседа (собственика) че майсторът му е сменил само три лагера. И съседа го накара да си смени и четвъртия лагер. Последва много яко псуване "Да е*а тия стари таралясници ..." и т.н. На следващия ден качих Трабанта на канала, и виждам че единия маншон на полуоската не е сложен и карето е голо. Долна измет ...

                          2) Пътуваме с Лада 1600 на един приятел. Имаше локви по пътя. Минаваме с Ладата през една локва и ... ПРАС ... пропадаме в отворена шахта със скорост 30 км/ч. Както и да е, избутахме колата. На пръв поглед нищо и нямаше. Моя приятел купи чисто нов носач и шарнир и закара колата да му ги сменят - за всеки случай щото удара беше силничък. След не повече от 1 месец както си кара моя приятел бавно по един паваж и Ладата се разчекна отпред. Повдига я той на крик и ... носача скъсан точно до шарнира. Носача си беше стария ръждясал, въобще не беше сменян. Ония са огледали носача че му няма нищо и са прибрали новия за тях.
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

                            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                            Да напиша ли на за твоите преживявания на същото място в този случай?
                            Недей, че ще изпопада форума от смях толкова пари за монтаж на гуми сигурно никой никога не е давал
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Родни БЪЛГАРСКИ майстори.

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Недей, че ще изпопада форума от смях толкова пари за монтаж на гуми сигурно никой никога не е давал
                              Шшшшт!
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X