Разбира се, трудно е да се направи твърдо разделение, но се наблюдава тенденцията някои групи хора да предпочитат определени производители
Според изследване, осъществено в Австралия и публикувано от "Nielsen Media Research", има възможност да съдите за хората според това каква марка телефон са избрали.
Разбира се, трудно е да се направи твърдо разделение, но се наблюдава тенденцията някои групи хора да предпочитат определени производители, разказва MobileBulgaria.com.
Резултатите от проучването показват, че Nokia е предпочитана марка за семейните хора, мениджърите на средна възраст, търсещите равновесие и загрижените за здравето си.
Motorola пък е марката на хората под 24 години, които следят модните тенденции, търсят забавления и са индивидуалисти.
Sony Ericsson са популярни сред млади амбициозни мъже и професионалисти, ориентирани към постижения в работата си.
LG се радват на вниманието на родителите, които прекарват повече време вкъщи, на майките и на търсещите хармония.
Samsung пък е марката на младите дами, търсещи професионална реализация и кариера, ориентираните към постижения в работата си и търсещите забавления.
Не е ясно само в каква степен можем да използваме обобщенията за всички части на света, но поне можем да се позабавляваме, опитвайки се да групираме хората около себе си.
MobileBulgaria.com
Според изследване, осъществено в Австралия и публикувано от "Nielsen Media Research", има възможност да съдите за хората според това каква марка телефон са избрали.
Разбира се, трудно е да се направи твърдо разделение, но се наблюдава тенденцията някои групи хора да предпочитат определени производители, разказва MobileBulgaria.com.
Резултатите от проучването показват, че Nokia е предпочитана марка за семейните хора, мениджърите на средна възраст, търсещите равновесие и загрижените за здравето си.
Motorola пък е марката на хората под 24 години, които следят модните тенденции, търсят забавления и са индивидуалисти.
Sony Ericsson са популярни сред млади амбициозни мъже и професионалисти, ориентирани към постижения в работата си.
LG се радват на вниманието на родителите, които прекарват повече време вкъщи, на майките и на търсещите хармония.
Samsung пък е марката на младите дами, търсещи професионална реализация и кариера, ориентираните към постижения в работата си и търсещите забавления.
Не е ясно само в каква степен можем да използваме обобщенията за всички части на света, но поне можем да се позабавляваме, опитвайки се да групираме хората около себе си.
MobileBulgaria.com
Коментар