Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

    Хубаво, махаме по 8 ампера на час път.

    Коментар


    • #17
      Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

      примерно склада на ЕВРО 07 работи и утре до към 16:00 часа
      АУТО+ също работят е неделя
      ако е части за алтернатор почти сигурно ще ги има
      ако е нужно мога да ви посоча и сервиз който работи утре

      да не говорим, че и 90% от магазините по Симеон работят утре
      LR RR Classic VM2.5

      Коментар


      • #18
        Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

        А освен това сигурно е изгнила някоя клема или го е залял в някоя локва и сега колекторът е мухлясал и четките не му събират тока. И сигурно трябва да се срита за да тръгне а не куп кинти и тенекеджия свършил английска филология.
        Да учи езици. С тоя английски не е за никъде.

        Коментар


        • #19
          Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

          Виж ако беше някой мужик Стефан щеше песня за Чебурашка да му изпеей и след това да го бута ако трябва и до Сибир Няма значение къв човек и от къде е закъсал ако има начин да се помогне добре........

          Коментар


          • #20
            Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

            А иначе, четирицилиндров бензинов двигател през свещите пие около 8 ампера. Мигачите от една страна - около пет, помпи, компютри, габарити, чистачки щото дъждовно и локви, два пъти като угасне щото угаснал, ... Каква Германия? На какво казват така около София не знам ...
            Абсолютно невярно... За запалването консумацията при бензинов двигател зависи от оборотите на средни е около 1.5 2 ампера... Оранжевия УАЗ през 2005 мина прехода Ком-Емине (1000км) с три смени на акумулатора че не носехме реле регулатор и ни домързя да ходим да търсим... Говоря за общо една седмица а междувременно и малко се ползва лебедката... като казвам до Германия значи до околовръстното на Мюнхен... И никога не говоря наизуст...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #21
              Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
              Виж ако беше някой мужик Стефан щеше песня за Чебурашка да му изпеей и след това да го бута ако трябва и до Сибир............................
              На мужика няма да му трябва преводач и повечето ще се оправят много бързо / руската машина върви и без таквиз подробности кат алтернатори и тем подобни./

              Коментар


              • #22
                Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                Бе ти не си ли виждал какво се включва като завъртиш ключа на мерцедеса? Само таблото пие 10 ампера. Или повече. Вентилаторът пие 25 или 40. На къси е по 5 ампера на крушка, на дълги малко повече.

                Коментар


                • #23
                  Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                  Аз искам да споделя, като собственик на автосервиз, че чужденците, когато дойдат са меко казано нахални.
                  · Имат претенции към нас, като чели сме им длъжни, и някой им е виновен, че колата им се е счупила.
                  · Мога да ви кажа, че и в Германия във всеки по-голям сервиз, няма кой да ти обърне внимание в неделя, камо ли, ако се държиш надменно. Ще падне голямо чакане!
                  LZ1HKW
                  Реглаж на преден и заден мост
                  My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    А освен това сигурно е изгнила някоя клема или го е залял в някоя локва и сега колекторът е мухлясал и четките не му събират тока. И сигурно трябва да се срита за да тръгне а не куп кинти и тенекеджия свършил английска филология.
                    Да учи езици. С тоя английски не е за никъде.

                    Стефане, пиши си отговорите направо в "Блясъци", моля !!!!
                    Писна ми, да те "копи-пействам"(на български ез.)...!!!!!!!!

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                      Първоначално публикуван от Тихомир Севов Преглед на мнение
                      На мужика няма да му трябва преводач и повечето ще се оправят много бързо / руската машина върви и без таквиз подробности кат алтернатори и тем подобни./
                      Забравих какви боклуци правят Мерцедес особено при бусовете ........а ти Руской бус виждал ли си отблизо по добре недей

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                        Забравих какви боклуци правят Мерцедес особено при бусовете ........а ти Руской бус виждал ли си отблизо по добре недей
                        Мани ги тея мерцедеси Газелата - номбър 1!!!

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Бе ти не си ли виждал какво се включва като завъртиш ключа на мерцедеса? Само таблото пие 10 ампера. Или повече. Вентилаторът пие 25 или 40. На къси е по 5 ампера на крушка, на дълги малко повече.
                          С бензинов автомобил, които няма чукче ,но има и ECM и инжекционна помпа и куп още консуматори съм се прибирал от Словения с два акумулатора по 37Ah... Поради наличие на липса на четки.

                          Иначе съм съгласен, че англичаните са Assholl's
                          Последно редактирано от Scrapheap; 25-03-07, 01:34.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                            Добре бе, много е хубав бусът Мерцедес. Най-хубав. Няма по хубав.
                            Само не разбрах що не може да излезе под дъжда от двора на Кремиковци в неделя. Да не би нещо? ...
                            Глупости, те изобщо не се чупят. А се поправят евтино и лесно. Верно не знам какво им поправят като не се чупят.
                            Щото са евромерцедеси.
                            Правилно ли го казах?
                            А Газелите са буклук. За тях и сервиз няма. Май ще дойде да не им трябва наистина.
                            Пичове, пичовееее ... От как у нас няма руски коли не остана гараж да не е сервиз, това вече е процент от икономиката, и стават все повече. И по-богати. От кво, а? А що магазините за авточасти са повече и от хлебарниците?
                            Има глупави шеги, има тъпи. А има и глупости. За кво ви е да се излагате зорлем?

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              От как у нас няма руски коли не остана гараж да не е сервиз, това вече е процент от икономиката, и стават все повече. И по-богати. От кво, а? А що магазините за авточасти са повече и от хлебарниците?
                              Има глупави шеги, има тъпи. А има и глупости. За кво ви е да се излагате зорлем?
                              С цялото ми най-искрено уважение - ръцете ми са чисти откакто НЕ КАРАМ РУСКА КОЛА. Пък и в багажника инструментите ми са ключ за гуми и крик.. И повярвай ми - достатъчни са ми...
                              За надеждността на бусовете МБ? Питай хората, които си вадят хляба с някой 20 годишен гнил бус примерно 307. И му предложи Газела...

                              В голяма степен съм солидарен с теб по доста въпроси, но в случая...
                              И моля те - не ме обвинявай в русофобия, защото би било несправедливо.. Имам доста руски приятели, но те с кеф караха разни тойоти, шевита, вранглери, доджове, сатурни или хонди. Никой не изпитваше и най-малка носталгия към жигулата или москвича или ИЖа...
                              Щях да забравя - алтернаторите нямат колектори а контактни пръстени.. Колектор има Москвич 403 при който пуснеш газта фаровете изчезват...
                              Последно редактирано от Scrapheap; 25-03-07, 01:00.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Хайде да си бъдем полезни и за не 4х4 вариантите на дадена марка

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Добре бе, много е хубав бусът Мерцедес. Най-хубав. Няма по хубав.
                                Само не разбрах що не може да излезе под дъжда от двора на Кремиковци в неделя. Да не би нещо? ...
                                Глупости, те изобщо не се чупят. А се поправят евтино и лесно. Верно не знам какво им поправят като не се чупят.
                                Щото са евромерцедеси.
                                Правилно ли го казах?
                                А Газелите са буклук. За тях и сервиз няма. Май ще дойде да не им трябва наистина.
                                Пичове, пичовееее ... От как у нас няма руски коли не остана гараж да не е сервиз, това вече е процент от икономиката, и стават все повече. И по-богати. От кво, а? А що магазините за авточасти са повече и от хлебарниците?
                                Има глупави шеги, има тъпи. А има и глупости. За кво ви е да се излагате зорлем?
                                По тая аналогия излиза , че в Русия няма ни един сервиз , нито кьорав магазин за авточасти. Щото не им трябват. Понеже руските коли не се чупят. Де да знам - не съм ходил в Русия , може и да е тъй.
                                Има хубави коли , има и боклуци. А има и руски. За кво говорим?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X