Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инвертер DC12V - AC220V 1000W

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    каква инсталация, кви 5лв - 300-ватовите и нагоре инвертори се връзват директно за клемите на акумулатора!

    "Моите" инвертори не са чак толкова евтини, но затова пък са от реномирана фирма с клонове и дистрибутори из цял свят... www.meanwell.com - най-отдолу: DC/AC Power Inverter
    И твоите ИНВЕРТОРИ поне са доказано читави, ползвам ги от 2+ години, 3ти подред ми е, щото сменям автомобила и инвертора отива със стария автомобил...

    Супер съм доволен, жалко само, че цените ти за по-мощните са малко по-скъпички доколкото помня от масовите Китайски, но това по памет, вече може да имаш други цени...

    Смело мога да те препоръчам като качество и надежност!
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #17
      До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      И твоите ИНВЕРТОРИ поне са доказано читави, ползвам ги от 2+ години, 3ти подред ми е, щото сменям автомобила и инвертора отива със стария автомобил...

      Супер съм доволен, жалко само, че цените ти за по-мощните са малко по-скъпички доколкото помня от масовите Китайски, но това по памет, вече може да имаш други цени...

      Смело мога да те препоръчам като качество и надежност!
      Георги, дай малко повече инфо де, нали темата е за това.

      Коментар


      • #18
        До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

        Ето информация.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #19
          До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

          Чета по-горните мнения и реших да се включа и аз. Понеже съм се занимавал от преди с такива инвертори и мога да кажа, че малко или много съм запознат с принципите. На времето се правеха по простия начин. От акумулатора вземаме двата края и през един ключ (в случая мощен транзистор) подаваме и прекъсваме ток към едната бобина на повишаващ трансформатор. Тогава ползвахме и системи за 50 Хц с правоъгълно напрежение и от трансформатора излизаше правоъгълно, но мощността беше малка. От една страна нямаше толкова мощни транзистори, от друга страна тока от акумулатора си е сериозен. Можността при прав ток си е P=U.I т.е 100 W = 12V . 8.33A. Това като премине през трансформатора му добавяме и cos -а, примерно 0,9-0,75 и за да имате 100 W на изхода ви трябват малко повече VA (волт ампери). След това се появиха импулсните захранвания. Там принципа е, че се черпи голям ток за кратко време, което средно разпределено може да бъде и около 16 Ампера за тези 1000 W. След това тези кратки пикове зареждат високоволтов кондензатор (в тези устройства около 350-400 V), а от там само го накъсват през високоволтови транзистори и разделителен трансформатор с 50 (за американските версии 60) Хц. Така пестят големите токове от акумулатора и качват КПД-то почти до 100%. Само трябва да се внимава с по-големите консуматори (тези дето доближават пълната мощност на инвертора), защото електрониката не винаги издържа. Аз лично имам 300 W, който се държи прилично до около 240 W натоварване, а след това пуска вентилатора и започва да дава интересн напрежения в изхода. Така последния път смених захранване на компютъра си. Иначе съм мерил тока от акумулатора на 3600 W при включена печка Лъч с мощност 2200 W, което по простата сметка е дост на 12V, но уреда показа само 60 - 70А. Това се дължи на високочестотното импулсно преобразуване вътре.
          За препоръчване е когато ползвате това по автомобила да можете да му заземите корпуса, от чисто предпазно-профилактични мерки, защото на мен лично не ми е приятно когато срещна толкова високо напрежение. Все пак това е автономна система и няма ясно изразена фаз и нула, а и двата извода спрямо корпус са активни с по 115 V
          Надявам се да съм бил полезен
          LR Freelander 1.8
          Toyota RAV4

          Коментар


          • #20
            До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Тия ми се струват слаби.

            Коментар


            • #21
              До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

              съгласен съм с колегата. цената ми се вижда малко слаба за такава мощност. като се сетя мойте на какви пари съм ги купувал миналата година, колкото и да са се засилили китайчетата, такава цена нещо ме съмнява. просто трябва малко по-внимателно с тези неща
              LR Freelander 1.8
              Toyota RAV4

              Коментар


              • #22
                До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                Първоначално публикуван от nmanolov Преглед на мнение
                ...Иначе съм мерил тока от акумулатора на 3600 W при включена печка Лъч с мощност 2200 W, което по простата сметка е дост на 12V, но уреда показа само 60 - 70А. Това се дължи на високочестотното импулсно преобразуване вътре...
                Хм, това устройство явно работи по някаква, нова, невиждана до момента технология, с над 200% КПД. Демек - произвежда електричество.
                При тези устройства КПД от порядъка на 90% е много добро постижение. КПД от порядъка на 100 - 200% се среща по-рядко.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #23
                  До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                  Първоначално публикуван от nmanolov Преглед на мнение
                  Чета по-горните мнения и реших да се включа и аз. Понеже съм се занимавал от преди с такива инвертори и мога да кажа, че малко или много съм запознат с принципите. На времето се правеха по простия начин. От акумулатора вземаме двата края и през един ключ (в случая мощен транзистор) подаваме и прекъсваме ток към едната бобина на повишаващ трансформатор. Тогава ползвахме и системи за 50 Хц с правоъгълно напрежение и от трансформатора излизаше правоъгълно, но мощността беше малка. От една страна нямаше толкова мощни транзистори, от друга страна тока от акумулатора си е сериозен. Можността при прав ток си е P=U.I т.е 100 W = 12V . 8.33A. Това като премине през трансформатора му добавяме и cos -а, примерно 0,9-0,75 и за да имате 100 W на изхода ви трябват малко повече VA (волт ампери). След това се появиха импулсните захранвания. Там принципа е, че се черпи голям ток за кратко време, което средно разпределено може да бъде и около 16 Ампера за тези 1000 W. След това тези кратки пикове зареждат високоволтов кондензатор (в тези устройства около 350-400 V), а от там само го накъсват през високоволтови транзистори и разделителен трансформатор с 50 (за американските версии 60) Хц. Така пестят големите токове от акумулатора и качват КПД-то почти до 100%. Само трябва да се внимава с по-големите консуматори (тези дето доближават пълната мощност на инвертора), защото електрониката не винаги издържа. Аз лично имам 300 W, който се държи прилично до около 240 W натоварване, а след това пуска вентилатора и започва да дава интересн напрежения в изхода. Така последния път смених захранване на компютъра си. Иначе съм мерил тока от акумулатора на 3600 W при включена печка Лъч с мощност 2200 W, което по простата сметка е дост на 12V, но уреда показа само 60 - 70А. Това се дължи на високочестотното импулсно преобразуване вътре.
                  За препоръчване е когато ползвате това по автомобила да можете да му заземите корпуса, от чисто предпазно-профилактични мерки, защото на мен лично не ми е приятно когато срещна толкова високо напрежение. Все пак това е автономна система и няма ясно изразена фаз и нула, а и двата извода спрямо корпус са активни с по 115 V
                  Надявам се да съм бил полезен
                  Това си е направо нова електротехника! Не само КПД-тата, които колегата по-горе спомена, всичко, с изключение на първата сметка 8.33 * 12 е погрешно в основата си и води до погрешни изводи.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                    Обикновенно ел. двигателите като тръгват имат навика да дърпат много повече от мошноста която консумират при нормална работа...
                    Предполагам това е причината да му сработи защитата.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                      да разбира се, че 150 и 300VV инвертори са по-слаби от 1000VV... но дали акумулатора ще издържи консумацията на 1000-ватовия инвертор?
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        да разбира се, че 150 и 300VV инвертори са по-слаби от 1000VV... но дали акумулатора ще издържи консумацията на 1000-ватовия инвертор?
                        Твойте наблюдения какви са?
                        Аз се интересувам от 1000W с оглед на това че има случаи, далеко от цивилизацията, когато (макар и много рядко) ти се налага за кратко използването на ел. инструменти и уреди с малка мощност.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                          Здравейте,
                          Моят инвертор е с номинална мощност 1200 W. Изпробван е с различни видове консуматори (и като тези на снимката). Максималната мощност, с която е натоварван е перфоратор "БОШ" - 960W. При заклинване на свредлото обаче се включва защитата за претоварване и изключва изх. напрежение. Позволява повторно използване минимум 5 секунди след премахване на причината. При работа с по-големи мощности, акумулатора наистина трябва да е добър или двигателя да работи. С акумулатора от снимката, при консумирана мощност от около 500-600W изкара безпроблемно поне 4 часа. Не бях в състояние да преценя още колко. Напоследък рядко ми се случва да го ползвам, но постоянно стои в буса.
                          Прикачени файлове
                          Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                          УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                          Времето е ценно, само ако не бързаш.
                          0889623098

                          Коментар


                          • #28
                            До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            а при стандартна разчетна плътност на тока от 10А/мм2
                            Дядо Владо, ако позволиш да допълня - 10А/мм е за променлив ток.
                            За постоянен е малко повече заради липсата на скин-ефект, т.е. 6мм2 са в общи линии предостатъчни за 80-90А DC
                            LZ1NDI
                            DR650SE K8

                            Коментар


                            • #29
                              До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                              При проектирането на силова електронна апаратура (надеждна) се залага от 4 до 8 А/мм2. При 50Хц "скин" ефекта е пренебрежим, отделно, че кабела е многожилен.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Инвертер DC12V - AC220V 1000W

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                При проектирането на силова електронна апаратура (надеждна) се залага от 4 до 8 А/мм2. При 50Хц "скин" ефекта е пренебрежим, отделно, че кабела е многожилен.
                                Скинът при 50Хц за медни проводници е от порядъка на 10мм. Като се сложи и многожилни, става ясна картинката.

                                Лимитиращият фактор при такива ниски напрежения не е толкова топлината, колкото загубата на напрежение.

                                Ако от 220 волта изгубим 2 по проводниците, това няма да се усети. Ако от 12 изгубим 2, сме изгубили около 15% ефективност само от икономия на мед. Всъщност ще изгубим поне още толкова, защото инверторът ще си вдигне консумацията на ток, за да компенсира ниското напрежение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X