До: Трифазно захранване
Съвсем ти е правилно впечатлението. Като излезе хубаво устойчиво нещо, все някъде може да се предложи. У нас вече много хора произвеждат свръхлеки ЛА, а цените на китайските буклуци прибори не ги правят щастливи.
Вчера с голяма радост задигнах книгата "Многофазные автономные инверторы напряжения с улучшенными характеристиками". Днеска я прегледах. Обсъждат се основно ШИМове и гасенето на хармоники. Дебела теория с умни изводи. Има хубави таблици с ъглите на отместване между фазите, при които се нулират хармониките. Лошото е че е ориентирана само към високомощни тиристорни системи.
А аз се обърках окончателно.
Дайте тогава от другия край. По всички БДС-та, автомобилната електроника трябва да преживява 80 волтови пикове. Освен това може да шумят повредени свещи, спукани кабели, външни преднамерени смущения. Кое от двете по-лесно ще стане шумозащитено? Да кажем че е развързано от акумулатора с отделен 12 волтов ВИП.
Съвсем ти е правилно впечатлението. Като излезе хубаво устойчиво нещо, все някъде може да се предложи. У нас вече много хора произвеждат свръхлеки ЛА, а цените на китайските буклуци прибори не ги правят щастливи.
Вчера с голяма радост задигнах книгата "Многофазные автономные инверторы напряжения с улучшенными характеристиками". Днеска я прегледах. Обсъждат се основно ШИМове и гасенето на хармоники. Дебела теория с умни изводи. Има хубави таблици с ъглите на отместване между фазите, при които се нулират хармониките. Лошото е че е ориентирана само към високомощни тиристорни системи.
А аз се обърках окончателно.
Дайте тогава от другия край. По всички БДС-та, автомобилната електроника трябва да преживява 80 волтови пикове. Освен това може да шумят повредени свещи, спукани кабели, външни преднамерени смущения. Кое от двете по-лесно ще стане шумозащитено? Да кажем че е развързано от акумулатора с отделен 12 волтов ВИП.



Коментар