Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отпушване на консуматор със закъснение?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Отпушване на консуматор със закъснение?

    Мерси за предложението.
    Лошото, е че лампа за зареждане нямам, а лампата за налягане на маслото гасне почти веднага с развъртането на стартера. Ако модулът няма някакъв закъснител или не може да се задейства при достигане на работно напрежение то няма да ми е особено полезен.

    Коментар


    • #17
      От: Отпушване на консуматор със закъснение?

      Предполагам си се досетил,че ме бива в тея работи...На модула се задават две времена на закъснение по избор,и по спомен,кой ще стартира времето е без значение,лампата на маслото ,контакта или динамото,ти си знаеш....
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #18
        От: Отпушване на консуматор със закъснение?

        Здравейте, ето и моя начин за решение на проблема.
        От схемата по-долу получавам закъснение около 20 секунди, след това подава сигнал на реле 30А, което е вързано на ключа на късите. На входа на платката сложих и едно реле 1А, което взима сигнал от габаритите след ключа. Всичкото това сработва по следния начин: Даваш котакт и имаш 20 секунди да запалиш, след това се включват късите, без габарити. когато включиш габаритите, платката изключва и фаровете работят по нормалния начин.

        Съпротивлението R e 220KOhm, а кондензатора С е 100uF, ако промените стойността на съпротивлението променяте и закъснението.
        Тествано и работи на Ситроен Ксара.

        Коментар


        • #19
          От: Отпушване на консуматор със закъснение?

          Добре де, нали горе ти писахме че има такива, дето се ориентират по напрежението. Тоест, трябва да им подадеш напрежение след контактния ключ, а ще се пусне когато напрежението се покачи, тоест когато вече има зареждане. Не знам каква е динамиката на напреженията при такъв мотор, но на кола действа безотказно - май 10 секунди след вдигане на напрежението над 13.2 волта (или 13.5 беше), дългите се палят на 20% мощност (регулира се по желание на клиента). Чудото ми монтираха като монтираха алармата и централното.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Отпушване на консуматор със закъснение?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Добре де, нали горе ти писахме че има такива, дето се ориентират по напрежението. Тоест, трябва да им подадеш напрежение след контактния ключ, а ще се пусне когато напрежението се покачи, тоест когато вече има зареждане. Не знам каква е динамиката на напреженията при такъв мотор, но на кола действа безотказно - май 10 секунди след вдигане на напрежението над 13.2 волта (или 13.5 беше), дългите се палят на 20% мощност (регулира се по желание на клиента). Чудото ми монтираха като монтираха алармата и централното.
            Мда, и прочетох .. само дето това, което намирам по търсачките като модул за ДЛР е все по сигнал. Ако пратиш линк към нещо, което работи по напрежение ще е идеалка


            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            Предполагам си се досетил,че ме бива в тея работи...На модула се задават две времена на закъснение по избор,и по спомен,кой ще стартира времето е без значение,лампата на маслото ,контакта или динамото,ти си знаеш....
            Ами ако имаш конкретна оферта прати на ЛС и да задействаме нещата, че новият сезон чука на вратата.

            @ifo666 Мерси за схемата, сега ще е разгледам подробно.

            Коментар


            • #21
              От: Отпушване на консуматор със закъснение?

              Еми, монтираха ми го в работилничка срещу входа на централния софийски затвор, барабар с алармата и централното заключване. Други подробности не знам, иначе с удоволствие бих споделил.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Отпушване на консуматор със закъснение?

                http://eddiesoft.net/123/page-1.htm

                Те ти го. Наш човек от форума.
                Проверено!

                http://www.tripx-bg.net/

                Прави и това.

                Кажи му, че искаш по напрежение.
                Ако, няма в момента ... аз имам.
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  От: Отпушване на консуматор със закъснение?

                  Тъй, днес / вече вчера де / минах през "кварталното" магазинче за електроника да си взема едно предусилвателче, но си тръгнах и с ето това
                  http://technolife.bg/product/17386/u...mobil-drl.html

                  ето и Мануел - http://technolife.bg/userfiles/edito...df/6/65276.pdf

                  Ето го и отвътре
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tmp_IMG_20160622_034900246920352691.jpg
Прегледи:1
Размер:71.1 КБ
ID:5719448


                  Така като го гледам всичко минава през двата мосфета, което ъъъъ ни мъ вдъхва особено доверие.

                  Да припомня целта на занятието - при достигане на работен волтаж да отпушва фара ( дългите )... демек ама ич не ми трябват разни екстри като намален волтаж, плавно палене и т.н.

                  Аз нещата ги виждам така:
                  черно - маса
                  бяло - +12
                  жълто - +12
                  зелено - към реле, което да пали фара ( подава от 2,5В до 12В )

                  Така няма да се налага да минават 60вата през платката ( на един колега преди време му се запали колата от подобен модул ).
                  А сега като се замисля... мога направо да прекарам масата на фара през релето - така и късите, и дългите няма да се палят на акумулатор.
                  Дайте идея за читаво реле - малък габарит и да издържа на вибрациите на мотора. Чудя се и дали има смиъл да е на 3/6 волта белкем да разтовари още повече платката ( ама тогава пък сигурно мосфетите ще го отнесат? ).

                  Коментар


                  • #24
                    От: Отпушване на консуматор със закъснение?

                    Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                    ...Да припомня целта на занятието - при достигане на работен волтаж да отпушва фара ( дългите )...
                    Късите!
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Отпушване на консуматор със закъснение?

                      това е най-малкият проблем, макар че бих избрал дългите за да знам, че ще имам работещ фар в случай, че тая глупост реше да се развали на път.
                      Дайте идея за подходящо реле - малко на размер, издържащо на вибрации, подходящо за висящ монтаж и дали да е на 12 или по-малко волта...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Отпушване на консуматор със закъснение?

                        Аз пък си реших проблема с включването на фаровете по друг начин. С автоматичен превключвател за газова уредба, при достигане на определени обороти на двигателя (има си бутон за настройка за превключване при желани обороти). Ако някой се интересува мога да напиша подробности.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X