Как най-лесно и дуракоустойчиво да реша следния проблем -
12 волта инсталация
фар 55/60 вата , който се пали със завъртане на ключа на контакт
Заданието е фарът да се пали след известно време, така че да не товори допълнително акумулатора преди моторът да е запалил.
У-вото мога да го побера както при бушониерата, така и в самия фар ( ако е с размерите на да кажем 1.5-2 стандартни автомобилни релета ).
Във фара мога да взема допълнителен сигнал от индикаторните крушки за наутрална, дълги светлини, масломер и t* ( последните две гаснат след като запали, но не съм сигурен дали светят докато стартера върти ).
П.С.
малко по-късно ще кача схема на инсталацията
12 волта инсталация
фар 55/60 вата , който се пали със завъртане на ключа на контакт
Заданието е фарът да се пали след известно време, така че да не товори допълнително акумулатора преди моторът да е запалил.
У-вото мога да го побера както при бушониерата, така и в самия фар ( ако е с размерите на да кажем 1.5-2 стандартни автомобилни релета ).
Във фара мога да взема допълнителен сигнал от индикаторните крушки за наутрална, дълги светлини, масломер и t* ( последните две гаснат след като запали, но не съм сигурен дали светят докато стартера върти ).
П.С.
малко по-късно ще кача схема на инсталацията
Коментар