Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Антирадарите , помагат или пречат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Антирадарите , помагат или пречат

    Понеже пак някой анонимко прави глупости, ето:


    Раздел ХХХ
    VI

    Радарни скоростомери

    Чл. 745. Радарният скоростомер е предназначен за контрол на скоростта на моторните превозни средства чрез възпроизвеждане ефекта на Доплер.
    Чл. 746. (1) Конструкцията на радарния скоростомер трябва да позволява да се индивидуализира превозното средство, чиято скорост е измерена, включително при едновременно движение на две или повече превозни средства, при разминаване или когато радарният скоростомер е монтиран на движещо се превозно средство.

    (2) Ако радарният скоростомер не е пригоден да изпълни това изискване, той трябва да анулира резултатите от собствените си измервания, когато две различни превозни средства пресичат радарния лъч едновременно, но с различна скорост.

    Чл. 747. Радарният скоростомер трябва да има устройство, отчитащо ъгъла, под който превозните средства пресичат радарния лъч (ъгъла на въздействие), освен в случаите, когато е предназначен за работа с практически успореден на направлението на трафика радарен лъч (ъгъл на пресичане под 10).

    Чл. 748. Конструкцията на радарните скоростомери, работещи без регистриращо устройство, трябва да позволява отчитане на резултатите от измерване от двама оператори едновременно.

    Чл. 749. Възлите на радарните скоростомери, изложени на външни въздействия, трябва да са прахо- и водонепроницаеми след свързването на всички детайли.

    Чл.750. Радарните скоростомери трябва автоматично да изключват неверни резултати, причинени от външни въздействия и смущения, както и такива, предизвикани от промяна на захранващото напрежение извън зададения от производителя обхват.

    Чл. 751. (1) Инструкциите (програмите) и запаметените данни трябва да се проверяват най-малко веднъж при всяко включване на радарния скоростомер по методи, удостоверяващи тяхната комплектност.

    (2) Всяко несъответствие трябва да възпрепятства по-нататъшни измервания.

    Чл. 752. За радарните скоростомери, регистриращи резултатите от измерване, регистрацията трябва да съдържа:

    1. датата и времето на измерването;

    2. измерената скорост и посоката на движение на превозните средства.
    Чл. 753. (1) За радарните скоростомери, конструирани за използване в условия, при които операторът не може да контролира задоволително тяхната работа, производителят трябва да осигури резултатите да са в определените допустими граници.
    (2) В инструкцията за работа, придружаваща радарния скоростомер, производителят трябва да предостави информация за извършените измервания за изпълнение на изискването по ал. 1.
    (3) При измерванията трябва да се отчита както неопределеността от измерванията, така и възможни единични откази.
    (4) При използване на статистически метод доверителната вероятност трябва да е най-малко 99,8 %.
    Чл. 754. (1) Върху радарния скоростомер или върху всяко отделно съставящо го устройство трябва да има неизтриваеми означения за:

    1. името на производителя;

    2. типа и идентификационния номер на радарния скоростомер.
    (2) Върху всяко присъединяемо устройство трябва да е нанесен съответен типов или идентификационен номер.
    (3) Всеки радарен скоростомер трябва да се придружава от инструкция за работа, която съдържа:
    1. описание на начина на работа с оборудването;
    2. схемно описание на основните операции;
    3. описание на нормалните работни условия;
    4. режими на работа;
    5. информация за основните причини за грешки;
    6. преглед на влияещите върху измерванията фактори и грешките, които те могат да предизвикат;
    7. за радарни скоростомери, конструирани за работа без оператор - информация за нивото на вероятност резултатите да попадат в определените допустими граници.
    Чл. 755. (1) Знаците, удостоверяващи резултата от метрологичен контрол, се поставят на видно място върху корпуса на радарния скоростомер.

    (2) В случаите, когато радарният скоростомер е съставен от самостоятелно обособени устройства, знаците се поставят на всяко от тях.

    Чл. 756. (1) Максимално допустимата грешка при проверката на скорост чрез симулиране на Доплеров сигнал е ‘ 1 km/h или ‘ 1 % за скорости над 100 km/h.

    (2) Радарният скоростомер трябва да може да извършва измервания с грешка, която не надвишава допустимата в температурен обхват, включващ най-малко обхвата от 0 С до 50 С.

    (3) Ако границите на нормирания температурен обхват бъдат преминати, радарният скоростомер трябва автоматично да преустанови измерванията.
    Чл. 757. (1) В неработещо състояние радарният скоростомер трябва да издържа без повреда температури от минус 25 С до 70 С.

    (2) Обхватът на измерване на скоростта трябва да включва най-малко обхвата от 30 km/h до 150 km/h.

    (3) Дълговременната нестабилност на честотата на излъчвания сигнал за две години не трябва да надвишава ‘ 0,2 %.
    (4) Устройството за насочване на лъча не трябва да въвежда относителна грешка, надвишаваща ‘ 0,5 %.
    Чл. 758. Когато радарният скоростомер е инсталиран в съответствие с инструкцията, той трябва да не допуска измервания в тази част от антенната диаграма, в която вследствие на нерегламентиран ъгъл на пресичане на радарния лъч относителната грешка от измерванията би надвишила ‘ 2 %.

    Чл. 759. Радарният скоростомер трябва да може автоматично да извършва проверка поне на нискочестотната си част, на веригите за пренос и обработка на данни и на индикацията при включване, както и по желание на оператора, и да дава индикация за изпълнение на проверката.

    Чл. 760. (1) Резултатите, предавани по цифров път, както и съответните електронни и логически схеми и компоненти трябва да бъдат проверявани чрез допълнителни операции.

    (2) Всяко несъответствие трябва да блокира процеса на измерване.

    (3) Индикаторът на скоростта трябва да блокира автоматично, когато захранващото напрежение е извън допустимите граници.
    Чл. 761. (1) Радарните скоростомери се пускат на пазара и/или в действие след одобряване на типа и след първоначална проверка и подлежат на последващи проверки.

    (2) Изпитването за одобряване на тип се извършва в лабораторни условия и на полеви тест.

    (3) В лабораторията, извършваща изпитванията, се представя един брой радарен скоростомер заедно с пълната му окомплектовка и техническото досие.
    Чл. 762. (1) Изпитването за одобряване на тип в лабораторни условия включва:

    1. изпитване на микровълновата секция;

    2. изпитване на нискочестотната секция;
    3. предварителен тест на въздействия на електронния блок;
    4. изпитване на механична издръжливост;
    5. изпитване на климатична устойчивост;
    6. воден тест за частите, изложени на вода;
    7. тест на надеждност на електронните и логическите компоненти.
    (2) Полевият тест се извършва в реален трафик с цел комплексно оценяване на факторите, влияещи върху резултатите от измерванията на скоростта.
    (3) Измерванията се извършват в условия на променящи се скорост, гъстота на трафика и по възможност - при различни температури.
    Чл. 763. (1) Първоначалната проверка включва:

    1. проверка на контролните точки на антенната диаграма;

    2. проверка на честотния обхват и стабилността на осцилатора;
    3. проверка на точност при измерване на скорост чрез симулиране на Доплеров сигнал;
    4. въздействие върху електронния блок;
    5. проверка на излъчваната мощност.
    (2) Първоначалната проверка се извършва в лабораторни условия.
    (3) По преценка на проверителя допълнително може да се извърши полеви тест на отделни или на всички радарни скоростомери.
    Чл. 764. (1) Последващата проверка включва:

    1. проверка на контролните точки на антенната диаграма;

    2. проверка на честотния обхват и стабилността на осцилатора;
    3. проверка на точност при измерване на скорост чрез симулиране на Доплеров сигнал;
    4. въздействие върху електронния блок.



    (2) Последващата проверка се извършва в лабораторни условия. По преценка на проверителя допълнително може да се извърши полеви тест на отделни или на всички радарни скоростомери.

    Радар-детектори не видях да са забранени. Забранени са само антирадарите.

    Надявам се това да ти помогне колега. И като даваш оценка някому, поне кажи къде бърка и се обоснови. Анонимно е много лесно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      До: Антирадарите , помагат или пречат

      Някой ползвал ли е това нещо?
      Наистина ли му работи соларната батерия?

      http://www.avi7.hit.bg/4573/index.html

      Коментар


      • #33
        До: Антирадарите , помагат или пречат

        За съжаление повечето полицаите се изхитриха и включват радара като те видят/стрелят/ и тогава антирадара ги засича но те вече са регистрирали скоростта.

        Коментар


        • #34
          До: Антирадарите , помагат или пречат

          Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
          ...кукери които искат да ми набият засечената скорост на някой който е минал преди мен или на някой техен колега.
          На мен това ми се случи преди половин година!
          Минавайки през Враца, антирадарът в колата ми не "бръмна", а куките ме спряха за превишена скорост и ми написаха акт!
          100% преди това е минал техен колега или познат и е трябвало да отчетат превишената скорост с акт, хващайки някой с регистрация извън техния град.

          Актосъставителят въобще не слезна от колата и не е видял "превишената" скорост, но си написа акта.
          В акта има двама свидетели и съответно подписи, ама освен актосъставителя и неговия колега, НЯМАШЕ трети човек.

          Оня ден ми беше делото (обжалвам наказателното постановление) и за свидетели бяха призовани тримата, чиито имена фигурираха в акта - ама не се явиха, та съдията отложи делото за началото на декември...трябвало и те да бъдат разпитани.

          И сега нали се сещате как ще дойдат тримата - актосъставителят, неговия колега и още някой си, и тримата вкупом ще лъжат и мажат, та накрая хем ще ми вземат книжката и ще си платя глобата, хем ще се набутам с адвокатски хонорар и съдебни разноски!

          Поне наистина да бях с превишена скорост - да ме не е яд толкова!

          И к'во излиза - дори да си с антирадар, пак можеш да го отнесеш!
          Hyundai Galloper 2.5 /щар Х щар, турбо катерач спринцовка/

          Коментар


          • #35
            До: Антирадарите , помагат или пречат

            Така в този случай се прави следното:
            слизаш гледаш има разлика 5 мин,звъниш веднага на 166 и казваш,ало намирам се тук и тук,погледнете си часовниците,сега е толкова и толкова часа,вашите колеги ми показват че съм минал в толкова и толкова часа с такива километри което не е вярно.
            Разговорите там се записват с точен час,пишеш го това в акта,те ще изпратят втора кола да провери,след това обжалваш акта,и ги съдиш-резултата:полицай без работа,отменен акт,върнато самочувствие.
            Ще е разправия,ама няма начин.
            проверено е вече,и виж на какви работи те учат в училището за въстановяване на точки,това е реална история с инструктора с учебаната кола,и това е неговият съвет,винаги гледай часа,дали се е представил при разговора,ако можеш го и запиши,пък да пише ако ще и черковската врачка за свидетел

            Поздрави

            Коментар


            • #36
              До: Антирадарите , помагат или пречат

              Първоначално публикуван от gkostadinov Преглед на мнение
              Някой ползвал ли е това нещо?
              Наистина ли му работи соларната батерия?

              http://www.avi7.hit.bg/4573/index.html

              Относно този радар излъгаха един че бил лицензира и глупака си го купил,няма такъв цирк,пищи от камерите на бензиностанцийте,от фотоклетките също,както си караш и пищи на умряло,20 км след това няма никакви полицаи,даже и го беше показвал на полицайте и спори с тях че не може да е карал с превишена скорост,че бил с сертификат,отнеси си актовете с него

              Поздрави

              Коментар


              • #37
                До: Антирадарите , помагат или пречат

                не знам дали наистина си бил с разрешената скорост, но аз ще ти разкажа друго за врачанските радари, там имам два фиша за един ден...... и антирадара не "нисъ убади" както се изрази единия КАТ-аджия..... те си го знаят това и се бъзикаха даже

                докато гледах часовника (беше си наред) и се разправяхме.... радара почна да пиука и спряха следващия (като мен и теб) .. водиха го при радара, разправяха се... аз чакам............ после другия водач дойде при мен и вика: абе, верно ли ме засекоха, щото антирадара не ми писнА....... викам: верно, нали бех тука няма шашма....

                т.е. сигурно има някаква шашма с техния радар (чух че нещо измествали сигнала, ама знам ли) но си засича правилно......

                в заключение: имайте едно наум за врачанските радари....... а най-добре си спазвайте ограниченията!
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #38
                  До: Антирадарите , помагат или пречат

                  Аз пък колеги ползвам друго устроиство GPS и то с мек глас ми казва движите се с превишена скорост и аз намалям и нямам проблем

                  Коментар


                  • #39
                    До: Антирадарите , помагат или пречат

                    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                    ...погледнете си часовниците...
                    Да, ама куката ми показа само скоростта, не и часа!
                    Вече изчетох доста неща за радарите им, на какво трябва да отговарят и т.н., ама след дъжд качулка...

                    Ако бях виновен, въобще нямаше да се разкарвам по съдилищата във Враца, а щях да си понеса последствията, но съм бесен на номера, който ми свиха и затова ще жаля до дупка!
                    Hyundai Galloper 2.5 /щар Х щар, турбо катерач спринцовка/

                    Коментар


                    • #40
                      До: Антирадарите , помагат или пречат

                      Наистина от някой радари не ми пищи и моя.
                      Непрекъснато пътувам и мога да ви кажа че и на магистрала Тракия си карам с позволената скорост, не ми изпищя а в огледалата за обратно видях как спряха след мен друг автомобил.
                      Имал съм случай когато със сигурност Виждам че автомобила който ме изпреварва кара с превишена скорост и радара не ми отчита а съответно куките го спряха. Така че явно има нещо по различно в типовете радари.
                      Н е че не карам с акт в момента ДЕ. И то е от гяволъци че мислех че няма да стоят толкова рано в 5. 45 сутринта!
                      [SIGPIC][/SIGPIC]
                      SJ 413

                      Коментар


                      • #41
                        До: Антирадарите , помагат или пречат

                        Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнение
                        Наистина от някой радари не ми пищи и моя.
                        Непрекъснато пътувам и мога да ви кажа че и на магистрала Тракия си карам с позволената скорост, не ми изпищя а в огледалата за обратно видях как спряха след мен друг автомобил.
                        Имал съм случай когато със сигурност Виждам че автомобила който ме изпреварва кара с превишена скорост и радара не ми отчита а съответно куките го спряха. Така че явно има нещо по различно в типовете радари.
                        Н е че не карам с акт в момента ДЕ. И то е от гяволъци че мислех че няма да стоят толкова рано в 5. 45 сутринта!
                        Ами нещо не е на ред с радарния ти детектор.
                        Към момента всички полицейски радари за контрол на скороста работят в банд Х(говоря за радарите в България).
                        Така че виж в настройките на радарния детектор.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Антирадарите , помагат или пречат

                          Първоначално публикуван от GODzillata Преглед на мнение
                          В акта има двама свидетели и съответно подписи, ама освен актосъставителя и неговия колега, НЯМАШЕ трети човек.


                          И к'во излиза - дори да си с антирадар, пак можеш да го отнесеш!
                          А втория катаджия дали е свидетел в съда?
                          Има голяма вероятност в съда да го изядеш, взеха да се държат съд и ченгета.А и войната по пътищата кара съдилищата да съдят тенденциозно когато става дума за нарушаване на закона за движение по пътищата.

                          Разбира се на такива гадове веднага им спряташ от движение 166 и казваш, че са искали да им дадеш пари за да не ти пишат акт.
                          Двамата ще се кълнат че не е така ама черната точка увисва.Ти не губиш нищо.Най-вероятно ще си останеш с акт, ама и те ще изпишат една кофа мастило.
                          Не съм привърженик на такива номера, но има задници в полицейски униформи дето направо си го търсят.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Антирадарите , помагат или пречат

                            Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                            не знам дали наистина си бил с разрешената скорост, но аз ще ти разкажа друго за врачанските радари, там имам два фиша за един ден...... и антирадара не "нисъ убади" както се изрази единия КАТ-аджия..... те си го знаят това и се бъзикаха даже

                            докато гледах часовника (беше си наред) и се разправяхме.... радара почна да пиука и спряха следващия (като мен и теб) .. водиха го при радара, разправяха се... аз чакам............ после другия водач дойде при мен и вика: абе, верно ли ме засекоха, щото антирадара не ми писнА....... викам: верно, нали бех тука няма шашма....

                            т.е. сигурно има някаква шашма с техния радар (чух че нещо измествали сигнала, ама знам ли) но си засича правилно......

                            в заключение: имайте едно наум за врачанските радари....... а най-добре си спазвайте ограниченията!

                            Верно ли и колко го отместват сигнала??
                            Диапазон Х 10 500 - 10 550 Гхц

                            http://64.233.183.104/search?q=cache...ient=firefox-a

                            колко ще отместят честотата като по технически данни може да се отмества до 30 Мегахерца.
                            Или направо му вадят Гън диода и го заменят с нещо на по-висока честота извън Х диапазона.
                            По-скоро става дума за дървени радарни детектори които не реагират на облъчване с единичен импулс.Както му вика стреляне.
                            Имах един руски детектор дето беше пълно дърво и реагираше на вдигната палка а не на радар.Но с Кобрата(дето по мнението на всички специалисти тука във форума е най-дървения радарен детектор) не е имало случай да не реагира и на единичен импулс.
                            Всичко останало са приказки за .....дядо Торбалан и "врачанските радари"

                            Ей тука човека се е потрудил и е написал полезни неща http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=49
                            Последно редактирано от Bob Klisurski; 26-10-08, 20:58.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Антирадарите , помагат или пречат

                              хич и нямам намерение да ставам физик и да разгадавам защо и как работят радарите и антирадарите.........

                              предпочитам да спазвам ограниченията, а ако някой път се заплесна - си понасям последствията, без да се усуквам "ама дайте да почерпя нещо...каво ще правим сега и т.н."

                              не зная кой какво дърво използва.....моя е вграден/ скрит и даже не му помня марката, но че писка навсякъде из Българско, че и в чужбина, с изключение на Враца, е факт!!!!!!!

                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар


                              • #45
                                До: Антирадарите , помагат или пречат

                                Данеби да са внесли лазерни бе, гадовете?

                                Иначе и мен като ме спрат, първото нещо, дето гледам е часа, и дали изобщо го има.

                                А един път даже беше изключен, а отговора на въпроса беше: Ей-сега колегите, дето са те засекли ще дойдат, и ще видим.

                                Еми видяха ми дедовия. Поисках си документите с тон, от който пролича че номерът им твърдо няма да мине, и омекнаха.


                                Абе не знам. Радар детектор никога не съм използвал. Обаче има нещо тотално сбъркано тук. Винаги, когато са ме хващали в голяма селения, ми се е разминавало, без да бутам пари и други такива (аз по принцип пари не бутам никога), обаче когато са ме глобявали е било за някакви ултра глупости, които на всичкото отгоре не застрашават по никакъв начин никого и нищо.

                                Додето е така, и войната по пътищата ще продължава. Това е жалкото.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X