Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За окачването и другите агрегати на експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За окачването и другите агрегати на експедиционен джип

    Това за Урала си е истина... Веско и Петя дето ходиха до Магадан казаха че единственият правилен начин за пресичане на река е да изчакаш някой Урал който да те осигури при преминаването... Не отказват а понякога това е "жизнено важно"...

    Колкото до тунинговите окачвания има и още един аргумент в тяхна полза... В голямата си част те не изискват никакви преправяния по автомобила и се монтират на фабричните места... И са по-евтини от оригиналното... Нали не забравяте че всяка автомобилна компания основно печели от резервни части... Комплект пружини и амортисьори за Патрул дълга база: http://eshop.offroad-bulgaria.com/pr...cat=252&page=1 са както виждате ~1700 лева крайна цена с ДДС... Я попитайте в Нисан колко струват оригиналните такива... и съпоставете цените с това кое колко време ще изкара... А понеже за дълги пътешествия е много вероятно да се наложи подмяна на едно окачване... аспекта има и финансово измерение... Веско и Петя споделиха че на онези трасета там всяко окачване живее кратко...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #17
      До: За окачването и другите агрегати на експедиционен джип

      Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
      но да не правя сериозни модификации, защото нито имам знанията, нито възможностите да ги направя. А и риска да си поправям сериозно тунингованата кола по път е много по неприятен от другите за мен, защото просто съм неграмотен по въпроса.
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      А понеже за дълги пътешествия е много вероятно да се наложи подмяна на едно окачване...
      Точно в това е разковничето, ако човек така или иначе би имал проблеми с подръжката на автомобила и разчита основно на това с много пазене, той да не се счупи, то мисля, че правилният избор пак биха били тунинговите подсилени агрегати. Ако така или иначе всяко чупене би довело до голям проблем, то по-добре да е по-здраво .

      Въпросът ми беше свързан със ситуацията, когато си психически подготвен, че нещо ще се счупи . Изводът до тук е, че ако можеш да се побереш в параметрите на допустимия фабрично товар, то ремонтопригодноста е сериозен аргумент... Не можеш ли обаче нямаш голям избор и жертваш това доста важно нещо. Ситуацията трябва да бъде подсигурена с носене на резервни части и/или възможност за доставки. Тук обаче се отваря нов въпрос - ресьори срещу пружини .

      Първите имат страшно много предимства предвид тежките натоварвания, винаги могат да бъдат временно позакърпени с какво ли не и т.н., включително и направени по поръчка почти навсякъде, но имат един сериозен недостатък - трудно можеш да си взмеш резервни. Докато за две резервни пружини винаги може да се намери място, а и колетите на DHL са по-малки...
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #18
        До: За окачването и другите агрегати на експедиционен джип

        Да, така е... ресьорите са много по-надеждни и здрави от техническа гледна точка... Но експедиционна машина с ресьори в днешно време май не може да се направи... Евентуално някоя 60-ка или Патрул от старите... но пък те имат проблеми с корозията и шанса да се намери подходяща машина силно клони към 0...
        Последно редактирано от Венцислав Петров; 05-06-08, 12:04.
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #19
          До: За окачването и другите агрегати на експедиционен джип

          За експедиционен джип смятам, че усиленото окачване е задължително. На експедиция все пак хората карат достатъчно внимателно и вероятността да се счупи нещо по окачването е малка. Според мен по-важно е да се носят резервни части за агрегатите около двигателя, маркучи, помпи, ремъци, водни съединения, скоби и тн. А парите за високо проходимо ремарке може да се инвестират в окачване и подходящ багажник на тавана но това зависи колко човека се возят. За пътувания в България е безсмислено ремаркето. Кънпинг оборудване, храна и вода за 7 - 10 дена за 3 човека, инструменти, 2 разглобени каяка и един извънбордов двигател. Всичко това носих със себе си до яз. Ивайловград с един Пасат комби, които е с обем колкото джипка дълга база като изключим Тойоти 80, 100, и 78...
          Така, че за кратки експедиции надали е удачно ремаркето.
          LZ1RED

          Коментар


          • #20
            До: За окачването и другите агрегати на експедиционен джип

            За България и трабант ще свърши работа.... Аз единственото което виждам като липса е мястото и по-скоро достъпът до него и удобството да го ползваш. Иначе и с къса база за БГ става. В този вид обиколих половин България.
            no signature no problems

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X