Тъй като напоследък ми идват едни порочни мисли за такова чудо, но нито бързам, нито пък искам да взема нещо и да си избистрям концепциите след това, много внимателно обмислям всеки детайл, за да разбера точно какво ми трябва. Една от противоречивите ми теми е именно тази. Като гледам всички проекти в подфорума, на пръв поглед изглежда лесно - на каквато и да е от много малкото подходящи машини може да се смени с тунингово. Точно тук обаче идва голямото НО, което мисля че може да прерастне в интересна дискусия.
Предимствата на хубавите тунингови окачвания са безспорни. Особено в гората. Притеснява ме друго. Колкото и да е здраво, не счупваеми неща няма. И докато гледаме, че сервизи на Тойота и Нисан има навсякъде, а изключим ли Америките и на Ленд Ровър, то далеч не така седи въпроса с такива на TJM или ТрайлМастър
. Същото важи и за всеки друг тунингов аксесоар, заменящ важен заводски агрегат(това не включва лебедки, брони, шнорхели и т.н., но включва например други мостове, турбини и т.н).
В този ред на мисли възниква въпросът, не е най-добре за такъв тип машина(пригодена за дълги пътувания в чужбина, а не за обилколки по родните гори) да се остави оригиналното окачване, естествено след подмяна на всичко по него, но с оригинални или съответстващи на оригиналните части. Губим височина, най-вероятно и възможност за значително по-големи гуми, ходове, стабилност... но пък печелим ремонтопригодност. Да, разбира се - няма пълно щастие. Въпросът е кое от двете е по-важно и защо
...
Също можем да обсъдим и за другите жизнено важни агрегати, които подлежат на замяна с тунингови.
П.П.: Е, винаги го има варианта да сложиш старите в багажника и при нужда да ги смениш всичките, но това първо че е неприложимо например за ресьори и мостове и второ все пак така или иначе се предполага, че сме зле със свободното място. Пък и минем ли на заводско, най-вероятно ще трябва да сменяме и всички гуми, включително и резервните...
Предимствата на хубавите тунингови окачвания са безспорни. Особено в гората. Притеснява ме друго. Колкото и да е здраво, не счупваеми неща няма. И докато гледаме, че сервизи на Тойота и Нисан има навсякъде, а изключим ли Америките и на Ленд Ровър, то далеч не така седи въпроса с такива на TJM или ТрайлМастър

В този ред на мисли възниква въпросът, не е най-добре за такъв тип машина(пригодена за дълги пътувания в чужбина, а не за обилколки по родните гори) да се остави оригиналното окачване, естествено след подмяна на всичко по него, но с оригинални или съответстващи на оригиналните части. Губим височина, най-вероятно и възможност за значително по-големи гуми, ходове, стабилност... но пък печелим ремонтопригодност. Да, разбира се - няма пълно щастие. Въпросът е кое от двете е по-важно и защо

Също можем да обсъдим и за другите жизнено важни агрегати, които подлежат на замяна с тунингови.
П.П.: Е, винаги го има варианта да сложиш старите в багажника и при нужда да ги смениш всичките, но това първо че е неприложимо например за ресьори и мостове и второ все пак така или иначе се предполага, че сме зле със свободното място. Пък и минем ли на заводско, най-вероятно ще трябва да сменяме и всички гуми, включително и резервните...
Коментар