До: Експедиционно ремарке
Spored мен ремаркето+товара му не трябва да превишава 1/4 от теглото на джипа или 500 кг. за повечето джипове а за големите ~750кг.
Задължително с джанти и гуми като на джипа , и според мен тук е най-големия компромис защото гумите трабва да са големи поне 35/12,5/15 защото така ще се тегли по лесно на пасък,кал и камъни !
Когато го правиш според мен е задължително теглича на ремаркето да се удължава поне с 100-120 см. така ще е по лесно за маневри защото джипа няма да се опира в ремаркето и ще е по евтино за фериботите когато се сгъне !
Другото неси мисли , че рифела 1,5мм. е по лек от желязна ламарина 0,8мм от която е направено ремаркето най-вероятно !
Предвиди и силова инсталация за ремаркето като за лебедка , несе знае какво ще се наложи в последствие да се слага в него !
Spored мен ремаркето+товара му не трябва да превишава 1/4 от теглото на джипа или 500 кг. за повечето джипове а за големите ~750кг.
Задължително с джанти и гуми като на джипа , и според мен тук е най-големия компромис защото гумите трабва да са големи поне 35/12,5/15 защото така ще се тегли по лесно на пасък,кал и камъни !
Когато го правиш според мен е задължително теглича на ремаркето да се удължава поне с 100-120 см. така ще е по лесно за маневри защото джипа няма да се опира в ремаркето и ще е по евтино за фериботите когато се сгъне !
Другото неси мисли , че рифела 1,5мм. е по лек от желязна ламарина 0,8мм от която е направено ремаркето най-вероятно !
Предвиди и силова инсталация за ремаркето като за лебедка , несе знае какво ще се наложи в последствие да се слага в него !
Коментар