Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За дизела и бензина под различен ъгъл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За дизела и бензина под различен ъгъл

    Точно този Нисан Стефане е без катализатор... и по онези далечни времена явно и компютрите са ги правели с по-други идея И ме подсети да ти покажа един такъв, ще ти хареса...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #17
      До: За дизела и бензина под различен ъгъл

      Всъщност вече имахме едно премеждие с по странен бензин или може би разтворител... извън България... Няколко автомобила бяхме и наляхме в Македония нещо дето ни продадоха за бензин... Нисана не го усети, изгори го като змей... но останалите инжекциони имаха проблеми, губеха се нулевите... детонации, загуба на мощност и прочие...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #18
        До: За дизела и бензина под различен ъгъл

        От опит мога да кажа само, че на север - Русия, Монголия твърдо е за предпочитане бензин. Там е проверено на практика и няма спорове.

        За южни маршрути дизела е за предпочитане - няма проблеми с ниски температури, и всякакви варианти на дизелово гориво се намират. И е все още по-евтино. В южна Африка е така.
        В петроло-производителните държави, като Либия, цената на бензина е ниска и качеството високо. Там дизел не се среща. В съседен Тунис обаче е обратното - дизела е се предпочита.

        Това знам от личен опит.
        Show must go on!
        LZ1VES

        Коментар


        • #19
          До: За дизела и бензина под различен ъгъл

          И с него трябва да имаш едно на ум, и да нямаш турбокомпресор. Понеже до преди някоя година по подразбиране цетановото число на нафтата беше 40. А сега е 50, и нищо съвременно не живее с по-малко, а турбините - хич. А това не го и пише на колонките никъде по света. Пише "нафта", и толкова. Върви се оплаквай.

          Коментар


          • #20
            До: За дизела и бензина под различен ъгъл

            Бензин или дизел преди около месец направиме без да искаме подобен експеримент.
            Двама мой приатели намерихга човек който им даваше гориво по тънко.Единия кара голф 2 1.6 чист дизел с тази нафта която се оказа боклук започна да пали трудно (доста) да харчи повече и да губи мощност.Другата кола бе Фиат типо 1.4 моно инжекция от скапания бензин само повиши с около литър и малко разхода.
            От този факт съдя, че дизела е по капризен на гориво.

            Коментар


            • #21
              До: За дизела и бензина под различен ъгъл

              Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение
              От опит мога да кажа само, че на север - Русия, Монголия твърдо е за предпочитане бензин. Там е проверено на практика и няма спорове.

              ....
              Звучи абсолютно логично, и аз така предполагах. Затова ми направи впечетление, че руснаците са издигнали почти в култ надеждността и непретенциозността на дизеловия TD42, докато за бензиновия мненията са доста по-противоречиви! А двиагтеля (TB42)си го бива, както знаем
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X