При дълги експеиции, особено при тежък терен проблема с резервните гуми е сериозен. От една страна 1 резервна гума може да е недостатъчна, от друга е невъзможно да се носят повече от 2. Може ли аварийно да се използват вътрешни гуми за вграждане в спукана безкамерна гума? На мен ми се струва, че не би трябвало да е проблем, но не съм виждал да се практикува. Тогава спокойно може при експедиции да се носи 1 резервна гума с джанта и 1 или 2 вътрешни със съответния размер. Дори при сериозна повреда (срязване) мисля, че при наличие на вътрешна гума, външната може да се ремонтира по един или друг начин за да изкара 100-200 км.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Използане на вътрешна гума за резервна.
Свий
X
-
Използане на вътрешна гума за резервна.
Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660Тагове: Няма
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
При последния ми разговор с Емо от Малта (Lany), той спомена, че те там ползват по две вътрешни гуми с една външна в определени ситуации. Стори ми се интересно решение. Идеята е "външна" и "вътрешна" вътрешни гуми.
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Ми тури клечка да има откъде да избяга въздуха. Много сложно.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
А какво има да и бортираш на безкамерната. Като се надуе вътрешната няма ли да я намести?Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнениеА какво има да и бортираш на безкамерната. Като се надуе вътрешната няма ли да я намести?
И аз това се чудя.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Интересна идея. Я сподели по подробно за нея. До колкото я схванах слагат се две вътрешни, едната се надува другата другата не. Като се спука, надува се другата и се спестява един демонтаж. Това ли е идеята??Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеПри последния ми разговор с Емо от Малта (Lany), той спомена, че те там ползват по две вътрешни гуми с една външна в определени ситуации. Стори ми се интересно решение. Идеята е "външна" и "вътрешна" вътрешни гуми.О899 2б2 1З2
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Нали идеята е вътрешната гума да се монтира на спукана безкамерна, с дупка демек. Не би трябвало да остава въздух между двете гуми, след като има откъде да излиза.Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеНа безкамерна джанта не става. Щото между двете остава въздух и гръмва.
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
На единия ни бус се наложи таиз операция - да монтираме вътрешна гума. Изкара си бая време докато дойде новата външна. В леката кола винаги имам една вътрешан гума за зор заман. Всичко се случваНе е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Ами доколкото схванах и аз, едната се надува, другата (външната) до някъде. Идеята е при удар в камък или подобно да не се спука веднага вътрешната вътрешна гума. Ще му пиша и той да пише тук и да допълни (ако не види сам темата).Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнениеИнтересна идея. Я сподели по подробно за нея. До колкото я схванах слагат се две вътрешни, едната се надува другата другата не. Като се спука, надува се другата и се спестява един демонтаж. Това ли е идеята??Първоначално публикуван от YaroПри последния ми разговор с Емо от Малта (Lany), той спомена, че те там ползват по две вътрешни гуми с една външна в определени ситуации. Стори ми се интересно решение. Идеята е "външна" и "вътрешна" вътрешни гуми
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Ако само я пробиеш има едни гумени фитили за безкамерни гуми завират се с една кука отвънка на вътре и помпаш.А ако я срежеш без много добре загладена подложка няма смисъл да слагаш вътрешна защото за два километра пак ще се протърка .А две вътрешни се слагат пак с подложка като на едната се реже вентила и се разцепва из цяло отвътре пъха се във външната гума и в нея се напъхва здравата вътрешна гума монтираш внимателно да не разместиш подложката помпаш и газ.Просто втората вътрешна се слага да предпазва от протъркване напомпаната и играе ролята на цялостна подложка плюс задължително подложка на разцепеното.Най добри подложки стават от въздушна възглавница от камион.Режеш една стара на парчета и си ги оформяш на шмиргела.К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Че няма да кара вечно е ясно. Но според мен няма да се протърка за 2 км... Поне за 200. А то това е и целта. Резервна гума си носим. Кит за запушване на дупки също. Но за зор-заман и една - две вътрешни, които с някакви си 5 кила ни дублират надеждността!Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
До: Използане на вътрешна гума за резервна.
Ше се протърка без подложка .Ръбовете на разцепеното са остри и при движението много бързо я прогризват.Освен това трябва да е разлепиш от джантата и да носиш щанги да я размонтираш и после отново качиш на джантата.Но при зор чоовек се справя с всякакви проблемиК мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар