Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обиколка на България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
    Чудя се тва Хикс Пионерска някъв способ за паркиране ли е или кво ли и жената сега ми каза че имало хижа пионерска

    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
      Ами ей така! Оставяш колата до х. Пионерска и оттам включваш на 2 крака пеша до езерата

      Но проблем няма де. Тръгваш сутринта, качваш се до х. Рилски езера, правиш пешеходна разходка до езерата и следобед слизаш надолу.
      преди около 2 години имаше едни бордови Уаз-ки дето за 5 лв качваха от х.Пионерска до новата хижа туристи не знам все още дали ги има по този начин ще си спестиш доста ходене, защото ако няма да спиш на хижата няма да имаш сили да се качиш до първото езеро ( а то е последно), както ти казах мисля,че няма да има проблем с качването на Витара до горе има само един участък от около 50-60 метра с много и по-големи камъни и може да се наложи някой да гледа дали няма да закачиш от долу, но СПОКО минава се
      LZ1PER

      Коментар


      • #18
        РЕ:

        Ясно, ще катерим с витарата значи
        Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
          Ясно, ще катерим с витарата значи
          Ето ти малко нагледен материал за това местенце

          http://htftp.offroad-bulgaria.com/al...v/7te%20Ezera/

          http://htftp.offroad-bulgaria.com/al...07-te%20ezera/

          http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=5246
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            Колега ще изплашиш човека с тия тегления не знам точно къде са правени снимките ама няма такава нужда от теглене поне от там дето аз съм минавал (поне 5-6 пъти) казвал съм се и сам без друг джип, единствения проблем който имах веднъж беше следния, точно на най-гадното се срещнах с една виетнамка дето кара провизийте на хижата и трябваше да се връщам 200-250м назад по камънаците, иначе не е проблем качването.

            П.П няма такава красота да знаеш който не е ходил ГОРЕЩО МУ ПРЕПОРЪЧВАМ да се качи до горе и да види света под краката си
            LZ1PER

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от peppy76 Преглед на мнение
              Колега ще изплашиш човека с тия тегления не знам точно къде са правени снимките ама няма такава нужда от теглене поне от там дето аз съм минавал (поне 5-6 пъти) казвал съм се и сам без друг джип, единствения проблем който имах веднъж беше следния, точно на най-гадното се срещнах с една виетнамка дето кара провизийте на хижата и трябваше да се връщам 200-250м назад по камънаците, иначе не е проблем качването.

              П.П няма такава красота да знаеш който не е ходил ГОРЕЩО МУ ПРЕПОРЪЧВАМ да се качи до горе и да види света под краката си
              Няма какво да се плаши. До езерата може да се стигне по различни маршрути. Включително и по такъв без да се налага теглене. Примерно аз така се качих - абсолютно начинаещ, с абсолютно неподготвен джип. (виж третия линк)
              А че някъде из снимките на Алекс има теглене - няма нищо стряскащо. Колегите са минали по по-труден път, където се е наложило да се дръпнат. Нека да ги види и тях, та да знае като избира маршрут.
              Щото аз първоначално имах идеи на връщане да не минавам по пътя, по който дойдох, да се пусна горе-долу по пътя, по който те са се качвали. С тогавашния ми опит и подготовка, може би щеше да настане голям купон, ако бях тръгнал ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                Няма какво да се плаши. До езерата може да се стигне по различни маршрути. Включително и по такъв без да се налага теглене. Примерно аз така се качих - абсолютно начинаещ, с абсолютно неподготвен джип. (виж третия линк)
                А че някъде из снимките на Алекс има теглене - няма нищо стряскащо. Колегите са минали по по-труден път, където се е наложило да се дръпнат. Нека да ги види и тях, та да знае като избира маршрут.
                Щото аз първоначално имах идеи на връщане да не минавам по пътя, по който дойдох, да се пусна горе-долу по пътя, по който те са се качвали. С тогавашния ми опит и подготовка, може би щеше да настане голям купон, ако бях тръгнал ...

                Да де ама аз ако съм на него от никъде не мога да разбира дали това е един или са три различни маршрута, просто нека се знае, че има и доста по-лек маршрут - третият линк
                LZ1PER

                Коментар


                • #23
                  Бензинът ти е абсолютно излишен. Джипа е малък и е добре да имаш място за друг багаж. Съветът ме е дори и да не предвиждаш спане на палатка да вземеш спални чували ще ти са нужни както и при авариина ситуация така и ще ти е по удобна ако решиш да спиш на някоя неподдържана хижа с лоша хигиена. Задължително за мен при такова пътуване е да имаш по голям съд с питеина вода (нямаш представа в колко много райони на страната добрата питейна вода е проблем). Помисли и за дрехите ще има голяма разлика в надморската височина съответно температурата дори при хубаво време. Вземи и подходящо автономно осветление ще ти бъде полезно както при лагеруване така и при авария. GPSа с предварително подготвен маршрут ще ти е незаменим помощник. Препоръчвам ти Off-road картата дори и да няма необходимия ти трак ще се ориентираш. И накрая имаш ли пари в наличност ще се справиш с всеки проблем в България си.

                  Коментар


                  • #24
                    Здрасти, относно колата, освен комплект за лепене на гуми ще ти трябва и компресор на 12 волта или помпа. От всички видове течности, направи си ремотен комплект за снаждане на скъсано водно съединение, примерно една тръба 5 - 10 см. и метални скоби за в. съед. Ако ти се пробие в.с. режеш снаждаш и готово иначе...
                    Провери си акомулатора и алтернатора, крушки от всички видове поне по една. Внимателно прегледай всички възли и агрегати по колата. За тези, които ще можеш евентуално да ремонтираш сам, си подготви подходящи инструменти. Намери си ремонтна книга за твоя модел. ( потърси тук http://www.suzukiinfo.com/ )Прегледай темите на Венци за препоръчителното оборудване и АПТЕЧКА. Вземи си кибрит и запалка, прибери ги така, че да не се намокрят дори и да ти се наводни колата... нищо не се знае. Успех и весели преживявания :-)
                    LZ1RED

                    Коментар


                    • #25
                      А защо не включиш и това местенце: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E5%E7%E5%F0%E0
                      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                        ...Лебедка така или иначе ще слагам, бензин защото много ми харесват снимките на уазките и екпедиционните джипки със 2 туби отгоре на багажника пък и не се знае, може да изберем по тежки маршрути, през села и по забутани местности където няма бензиностанции...
                        Присъединявам се към Чавдар (V93), че тежки неща на покрива НЕ ти трябват. И аз харесвам изгледа на експедиционна джипка натоварена с туби и какво ли не на покрива, но това е в Африка и Австралия, където преобладаващо терена е равен. Няма (странични) наклони и т.н.

                        Иван Алексиев също (както обикновено) е много прав!

                        Коментар


                        • #27
                          Що не помислите за по-голяма група.Хем ще е по-весело,хем по-сигурно.
                          Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

                          Коментар


                          • #28
                            Аз отдавна си я мисля тази , сега и малкия порасна и може да се пътува, ама си мисля да си тегля една каравана. Миналата година доста търсих да си наема, но за съжаление неуспешно.

                            Коментар


                            • #29
                              обиколка на България

                              Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                              Здравейте, след около 2 месеца с жена ми ще направим една обиколка на България, за сега мислим да минем през следните места :
                              Банско, Рилски манастир, 7-те рилски езера, Копривщица, Габрово - Етъра, Арбанаси, Казанлък музея на розата, Котел, Жеравна, Мелник, Сандански
                              Белоградчик, Белоградчишка крепост, В.Търново, Царевец, Баба Вида, с. Равен - Момчилградско - Скалната гора, с. Очин дол - Врачанско, Дряново, ,Рибарица, Априлци ....

                              Най вероятно ще минем и през други места, за които все още не сме се сетили или не сме намерили по картата, обиколката ще бъде най вече по асфалт с изключение на местата където може да се мине по черен път и е по пряко и интересно или където е неизбежно . Та въпросите ми са 2 :

                              1 Каква подготовка ми трябва на джипката за прехода ?
                              За сега мисля за следните неща че са най необходими :

                              Багажник за тавана, лебедка, Hi-lift или поне голям крик, Комплект за ремонт на гуми, 2 туби по 20 или 25 литра бензин ( + пълен резервоар + 25 литра газово ) .
                              Имам само 5 джанти, трябва ли задължително да имам повече от 1 резервна гума ? А ако внимавам много но все пак искам и фън ?
                              По двигател и ходова част какво трябва да подготвям и какви консумативи и резервни части трябва да взема за прехода ?

                              Става въпрос за Гео Тракер ( Витара ) къса база .
                              Защо не включиш и Родопите : местност "Чудните мостове",района на х.Пашалийца,х.Скални мостове-там има и добри участъци за офроуд разходки.Не ти трябват туби с бензин,не знам колко резервни гуми и обурудване като за война.Един стандартно комплектован джип,а даже и лека кола може спокойно да обходи маршрута,който си начертал.А пък в Родопите идеите са страшно много.....

                              Коментар


                              • #30
                                7-те езера

                                Миналата седмица (20-21.01.2007) бях на новата хижа. Ходих и до старата - голям сняг газихме! Колите (и джиповете) по-добре да оставите до х.Пионерска - аз така сторих. По-натам само моторни шейни бръмчат и "трак" или както там се нарича машината дето обработва пистите. Такава машина ходи по пътя от Пионерска до Рилски езера и прави пътя равен, но за ски или сноуборд. За джип не става - просто няма автомобилни гуми, които да свършат работа. Гледах някъде по форума един човек от Канада - сменил гумите с вериги, така ще стане.
                                Лятото разбира се е друго, но имайте предвид, че лятото там не е май-юни, а е юли-август.
                                Кажете как се качват снимки имам няколко.
                                Забравих само да кажа, че сега снега е "малко" щото такава е годината, за сега.
                                С джипа може да се стигне от х.Пионерска до х.Ловна, но нашта цел не беше това.
                                По-добре късно, отколкото по-късно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X