Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сиатъл -СД с Азимут 62.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

    Успех!
    Това корито верно е та*ак работа.

    Коментар


    • #17
      От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

      Не е за целта,то си става ако плаваш между Варна и Бургас или Сен Тропе и Монако,но никой не го е мислил за това на което ние го подлагаме ма като плащат какво да ги праиш,и те душа носят

      Определено за бой не става,кога Ферари почнат да правят пикапи тогава и това ще е лодка за открит океан в кофти време.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

        Чак сега загледах прогнозата
        Не сте нормални, честно!

        Колко подходящи пристанища има по пътя ?
        Покрай Орегон май нямаше много много къде да спрете ?

        Коментар


        • #19
          От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

          Да се кача и аз духом на лодката!

          Коментар


          • #20
            От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

            Първоначално публикуван от valsodar_rn Преглед на мнение
            Да се кача и аз духом на лодката!
            Аз на дръво без корен не се качвам , но ще ги следим между вълните ....
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #21
              От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

              Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
              Чак сега загледах прогнозата
              Не сте нормални, честно!

              Колко подходящи пристанища има по пътя ?
              Покрай Орегон май нямаше много много къде да спрете ?
              Като завъртим ъгъла имаме 400 мили преди първото пристанище което не изисква влизане в устие на река. Лошото е, че Crescent Cuty няма марина вече. Японското цунами я отнесе и потопи 16-17 лодки. Чукни си го на Ю-тюб. Интересно... Другото интересно нещо е, че след 500 мили в резервоарите ще е останало толкова нафта, че ще можем да си викаме айларипиии и да се чува ясно ехото. Вдигне ли вълна, няма влизане през устието на реките. Ще ти запиша предупрежденията на бреговата охрана- мрънкат по радиото постоянно.

              Капитане, Азимут е най-големия производител на лодки в света. Тая е слънце! Да видиш другите как са... Щом не си носим ролките с тиксо за лепене на прозорци, значи става! Сладурана... /само дето ще си плюе чекмеджетата утре вечер.../
              Последно редактирано от NIKSD; 18-11-13, 08:58.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #22
                От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                Първото след Кайп Флатери е Уестпорт или плитко с течение и вълна,сьрфирам по нея като сърфист че ма нащо сърф е 35 тона милион парици.Ворото е малко след това,Гробището на Пасифика или устието на река Колумбия,бреговата охрана има база за обучение на силно време там.250 мили от носа е Нюпорт,там се влиза на орале ако не е много кофти течението и не млати от юг та да го набива срещу реката,иначе стават едни квадратни и много ще 'лопа тая плоска лодка.
                Куз Бей е малко след това,но и там е скапана река и на лошо време не е много добре,плитчини и кофти кана.След това е Бандон,Орегон - столицата на бурите,след Белия нос се минава покрай едни скали на 20 километра вътре в морето,ако не ти стиска заобикаляш,ако си с мен минаваш през скалите и влизаш в Кресьн Сити.Малко я отнесе цунамите марината там ма има страшна чорба и гориво.

                Това ако го пропуснеш се набиваш у Еурика,пак сърфистки можеш да се на мъкнеш вътре ма ако натисне буря и затлачва канала с пясък и камъни и може да си останеш там месец или 2.Това ако влезеш де,ако си тръгнал в средата на бурята и вече е леко затлачено може и да не влезеш,да няма вода останала за теб.Яко течение и второто по гадост място след Колумбия.
                После е един нос Мендосино дето те пердаши яко,че е каманак много вътре и се събират едни течения,Пойн Арена и след 300 мили Сан Франс,но до там стигнеш ли си цар,после спирките не са реки макар,че може да вдигне вълна да речем десетина метра на входа на Моро бей примерно.


                Кофтито знаете ли кое е - на жената съм и заредил пушката с Уинчестер ПДХ .308,болта е там и остава само да сложи пълнителя и да ме подкара,един път да се преберем с хеликоптер и край с това бачкане,деца имам и аз и брата.

                Споко,ние не мрем лесно,милионер трудно се ставало казват хахаххах.Алтернатора го чакаме с чашки в ръце,утре ако не стане тръгваме на резервния май,няма време да ги чакаме да се туткат.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                  Е сега пак погледнах прогнозата - почваме да изтървахме вятъра по задника,имаме поне 12 часа до ъгъла и ако не тръгнем утре по обяд ще ни млати кофти време.Тия са плоски в задника,като удари вълната и леко пълни салона ма до стола на капито има още 2 стъпала та няма да ни подгизват палците.
                  Нищо и няма на прогнозата,млати през 12 часа а от тук а от там,няма как да объркаш или строшиш нищо,няма бягане / Тунджа нет / няма спиране........малко повече смелост и сметки и ще го закараме и това.За тая година тая е 8ма само по тая дестинация,поне са и там джамовете,на по предната рамките се избиха малко та ги лепихме с Божо у Сан Франс,а каютата на шефа беше мокра и по тавана.

                  Няма парцали тук,няма хавлии,нищо няма,това ако е полусухо след 2000 километра шутове аз ще съм много изненадан.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                    Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
                    Чак сега загледах прогнозата
                    Не сте нормални, честно!

                    Колко подходящи пристанища има по пътя ?
                    Покрай Орегон май нямаше много много къде да спрете ?
                    Още онзи ден им казах, че не са нормални в това време с тази лодка да тръгват, ама... а там е само високи скали доколкото знам и няма много много къде да се покриеш, ама ще им стискаме палци и следим по вълните!
                    Успех момчета!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Не е за целта,то си става ако плаваш между Варна и Бургас или Сен Тропе и Монако,но никой не го е мислил за това на което ние го подлагаме ма като плащат какво да ги праиш,и те душа носят

                      Определено за бой не става,кога Ферари почнат да правят пикапи тогава и това ще е лодка за открит океан в кофти време.
                      Пикапи не знам, но ТРАКТОР ФЕРАРИ съм виждал.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Сиатъл -СД с Азимут 62.


                        Ферари комби 2012


                        Трактор Ферари


                        Трактор Lamborghini

                        Коментар


                        • #27
                          От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                          А те тия двамата последни си пикаят по пантофите от много време с тия трактори,пикапи нямат обаче.

                          ДНес е деня,майстор алтернаторджия щял да идва.Аз като ви казвам,че между двама морски или половин жичкаджии избираме жичкаджията да не се чудите защо.Ако ти се плаща на миля това стоене тук е от теб вместо друго да караш,жичкаджията е ЗЛАТО еле на италианска лодка
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                            Ще взема да се кандидатирам и аз за жичкаджия с вас някой път . И скарата де, и манджа някоя, идва ми отвътре...
                            Show must go on!
                            LZ1VES

                            Коментар


                            • #29
                              От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                              Вчера ми звъня собственика на тая която ни гласят да пресичаме Атлантика с нея и малко по Европата,свят да видя и света маймуна.Е те там има около 20 километра кабели на нова лодка събирана в далечния Изток,там какво дзверене ще падне с токовете не си е работа.

                              Скарата на това е електрическа,снадката на кабелите е зад скарата в Пласмасова кутия от евтинките.Ако съвсем не духа и не вали може да се ползва,иначе или бие ток или скарата няма сила да опече нищо,на това плаване все едно нямаме скара,намира се най-горе зад геврека и няма как това да се подкара на такова време.

                              Талянско,вим им трактора Ферари пуууууууу
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                От: Сиатъл -СД с Азимут 62.

                                На мойта, дето е никаква, съм пуснал над 1 км кабели... Ето малко снимка на едно от таблата под конзолата.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Tablo consola.jpg
Прегледи:1
Размер:103.9 КБ
ID:5538663
                                Show must go on!
                                LZ1VES

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X