От: Професионални въпроси към BENZBOSS и NIKSD
Значи има предвид приемане на чартърна лодка (предполагам, че за доставка е същото).
Двигателя ми е горе-долу ясен:
Ремъци, филтри, масло, масло на скоростна, течове (вкл. за гориво, малка струйка невидимо яде уплътнения) и тн.
Ветрилата ги гледам по ръбовете, за износване, прокъсано, но питам за малки тайни (при фърлинг, лейзи джек), които се разбират с опита, и които могат да спестят доста ядове при ранно установяване.
И е добре отговорите да ги дават хора с поне месец на вода годишно или 2000нм поне, другите сякаш нямат толкова опит за обощение. Нищо лично, разбира се.
Значи има предвид приемане на чартърна лодка (предполагам, че за доставка е същото).
Двигателя ми е горе-долу ясен:
Ремъци, филтри, масло, масло на скоростна, течове (вкл. за гориво, малка струйка невидимо яде уплътнения) и тн.
Ветрилата ги гледам по ръбовете, за износване, прокъсано, но питам за малки тайни (при фърлинг, лейзи джек), които се разбират с опита, и които могат да спестят доста ядове при ранно установяване.
И е добре отговорите да ги дават хора с поне месец на вода годишно или 2000нм поне, другите сякаш нямат толкова опит за обощение. Нищо лично, разбира се.
Коментар