Ползвах разни Delta и CQR препоръчаха ми Rocna и ...ми сега я майсторим https://www.youtube.com/watch?v=bhjdlKwTdv8
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Свий
X
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
тестът, който са направили не е много представителен според мен... Теглят хоризонтално, а не по ъгъл...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Ultra Anchor - става за всичко,малко / айде много,от мен да мине / скьпички ма иначе се завира на всеки нос и е малко бижу.
Manson Supreme или новия модел BOSS
Rochna -австралийския модел,а не последните меки дето ги правят в Китай
Fortres - много добра,лека котва която стая на парчета и лесно се скатава някъде,за резервна или кьрмова се е утепала.
Верига и директен шегел без вьртоци и боклуци между котвата и веригата,СС кука за веригата и поне 5 метра динамично на мустак,халката на ухото цял ринг,а не тип подкова,за предпазване от протриване парче пожарникарски маркуч.
Другото не ме оставя да спя ако съм на кофти място.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Котвите на петролните платформи са почти идентични на въпросната - като конструкция. Да споделиш резултата после. Пък и чертеж сложи, може и за джипа да е удачна.
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение..
Верига и директен шегел без вьртоци и боклуци между котвата и веригата,СС кука за веригата и поне 5 метра динамично на мустак,халката на ухото цял ринг,а не тип подкова,за предпазване от протриване парче пожарникарски маркуч.
...
За халката, ако може да обясниш...Последно редактирано от skitnik; 08-07-13, 09:33.I get High by going Down
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
нещото което вдига и пуска котвата е мислено да вдига и пуска дадена тежест,да речем 100 метра верига даден размер / и от там тегло / и котва с дадена тежест.Никой никога не е мислел това да спира напъните на лодка на вълна или течение или и двете.
Вьже,правиш му ухо което да се закача на клита като на това ухо му нанизваш и парчето маркуч да не претрива.В средата на въжето слагаш един затворен тимбьл и му теглиш марката,за него вече с шегел слагаш една кука в която да влиза линк от веригата,след тимбьла пак ухо на другия край на останалото въже.
Гугьл - SS thimble
Екстра хеви дюти тралала
ss hook
Е тук някой е имал идея ма защо метал за вьже врьзка не ми е ясно,ухо си трябва.
Ше ме накараш да сядам на компа значи.
Седнах...........Последно редактирано от BENZBOSS; 08-07-13, 10:06.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
ето и чертежи http://www.submarineboat.com/images/...e%20Anchor.jpg http://www.submarineboat.com/images/...Anchor%203.jpgПоследно редактирано от wildheart; 08-07-13, 10:30.
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Благодаря, всичко е ясно. И аз почти така си го представях. Само винаги съм мислел, че тежеста на веригата е достатъчна да обере скорцата.I get High by going Down
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Е така седиш на котва - не дрьнчи,не скьрца,не прескача по рольра,не опьва рязко,не товари уиндласа,може да си я сложиш и под ьгьл ако искаш.
Вьжето не е добре да му се престараваш,че трябва все пак динамика да има и да не се увива около себе си.Нещо от тоя род.
Мега брайд - не се осуква,меко е,врьзва се супер лесно,разтяга,лесно се мие...............
http://www.neropes.com/Datasheets/MAR_Megabraid.pdf
На някои лодки които са подходящи за единично я караме само с едно,по-лесно се работи еле ако хвьрляш котва за час или 2.
Принципно НЕ ОБИЧАМ уши на вьжета,че трие на едно и сьщо място,ухо мога да си направя за 3 секунди и да си го скьсявам как и колкото си искам.Последно редактирано от BENZBOSS; 11-07-13, 03:38.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнениеБлагодаря, всичко е ясно. И аз почти така си го представях. Само винаги съм мислел, че тежеста на веригата е достатъчна да обере скорцата.
Е малко сньбьри дет им викат тук.
За малки лодки
Това главно за дока става,но сьм го виждал навито на вьже и вьжето закачено за верига,хамалогия някаква,че и се кьса гумата ма поне е евтинко.
А с тия е пьлно по Европа,такова тук сьм виждал горе по Аляска само.
Е още една идея за стопер на веригата,кофти се работи ма лесно се прави поне.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Е го на,да не си го представяте какво толкова е.
И защо.
И добра осмица не позволяваща да се развие шегела и да осьмнете на камьните.
Кой последно е избивал зьбите на уиндлас и е вдигал на рька? / брат ти трай,твоята още не могат да я сьберат/ .Последно редактирано от BENZBOSS; 11-07-13, 03:41.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
Първоначално публикуван от wildheart Преглед на мнение
Ти какьв такьв милионер си,какво закотвяш с това?
За файловете идея нямам,бяха си снимки,сега са файлове ма като им кликна и излизат.
Нищо интересно,не се тормозиTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
То котва и верига хубаво, ама мислете, като спре рудана, как ще я вдигате. На снимката- По средата на Панамския Канал /Gatun Lake/, 6 сутринта, тропически класически порой, 60 метра верига и 150 паунда котва. И един кретен, дето ти вика по радиото "ако не тръгнеш до 20 минути и закъснееш за шлюзовете, ще те плясна няколко хиляди $".
Повечето малки рудани имат аварийна ръчка за ръчно вдигане- гледайте да не я затриете някъде. Или да не сте я скрили от себе си... На края на веригата задължително 3 метра въже свързващо веригата с лодката. Като е натопорчено, отвиваш рудана и я плясваш цялата долу. И решеш въжето. Ааа, можеш и да я целунеш за сбогом преди това. Някои си носят и клещи резачки за да режат веригата, ако се наложи- клещите винаги са толкова ръждясали, че като си на зор, не работят.
Коментар
-
От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне
От всичкото мангал познавам белия задник на първи ред.
задника му е бял колко моя,за другите не гарантирам.
кьсметлия,да ти се строши уиндласа като имаш 6 човека от яките с трите души на борда,за 50 кинта чудеса правят аз щях да я отрежаTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар