Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

    Ползвах разни Delta и CQR препоръчаха ми Rocna и ...ми сега я майсторим https://www.youtube.com/watch?v=bhjdlKwTdv8

  • #2
    От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

    тестът, който са направили не е много представителен според мен... Теглят хоризонтално, а не по ъгъл...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

      Ultra Anchor - става за всичко,малко / айде много,от мен да мине / скьпички ма иначе се завира на всеки нос и е малко бижу.
      Manson Supreme или новия модел BOSS
      Rochna -австралийския модел,а не последните меки дето ги правят в Китай
      Fortres - много добра,лека котва която стая на парчета и лесно се скатава някъде,за резервна или кьрмова се е утепала.

      Верига и директен шегел без вьртоци и боклуци между котвата и веригата,СС кука за веригата и поне 5 метра динамично на мустак,халката на ухото цял ринг,а не тип подкова,за предпазване от протриване парче пожарникарски маркуч.

      Другото не ме оставя да спя ако съм на кофти място.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

        Котвите на петролните платформи са почти идентични на въпросната - като конструкция. Да споделиш резултата после. Пък и чертеж сложи, може и за джипа да е удачна.

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ..
        Верига и директен шегел без вьртоци и боклуци между котвата и веригата,СС кука за веригата и поне 5 метра динамично на мустак,халката на ухото цял ринг,а не тип подкова,за предпазване от протриване парче пожарникарски маркуч.

        ...
        Много телеграфно и не схванах всичко. СС кука за веригата и 5 м динамик - неръждаема кука която закачаш на веригата преди клюза , с динамично дублиращо за да гаси скорцата?
        За халката, ако може да обясниш...
        Последно редактирано от skitnik; 08-07-13, 09:33.
        I get High by going Down

        Коментар


        • #5
          От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

          нещото което вдига и пуска котвата е мислено да вдига и пуска дадена тежест,да речем 100 метра верига даден размер / и от там тегло / и котва с дадена тежест.Никой никога не е мислел това да спира напъните на лодка на вълна или течение или и двете.

          Вьже,правиш му ухо което да се закача на клита като на това ухо му нанизваш и парчето маркуч да не претрива.В средата на въжето слагаш един затворен тимбьл и му теглиш марката,за него вече с шегел слагаш една кука в която да влиза линк от веригата,след тимбьла пак ухо на другия край на останалото въже.

          Гугьл - SS thimble


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PRODUCT_extra_heavy_thimble.jpg
Прегледи:1
Размер:56.4 КБ
ID:5499474

          Екстра хеви дюти тралала

          ss hook

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CHAIN_GRAB_HOOK_001.jpg
Прегледи:1
Размер:45.0 КБ
ID:5499475
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:anchor_hook_in_action.jpg
Прегледи:1
Размер:48.2 КБ
ID:5499473

          Е тук някой е имал идея ма защо метал за вьже врьзка не ми е ясно,ухо си трябва.

          Ше ме накараш да сядам на компа значи.



          Седнах...........
          Последно редактирано от BENZBOSS; 08-07-13, 10:06.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

            ето и чертежи http://www.submarineboat.com/images/...e%20Anchor.jpg http://www.submarineboat.com/images/...Anchor%203.jpg
            Последно редактирано от wildheart; 08-07-13, 10:30.

            Коментар


            • #7
              От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

              Благодаря, всичко е ясно. И аз почти така си го представях. Само винаги съм мислел, че тежеста на веригата е достатъчна да обере скорцата.
              I get High by going Down

              Коментар


              • #8
                От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне



                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3749_2-copy.jpg
Прегледи:1
Размер:18.9 КБ
ID:5500910

                Е така седиш на котва - не дрьнчи,не скьрца,не прескача по рольра,не опьва рязко,не товари уиндласа,може да си я сложиш и под ьгьл ако искаш.

                Вьжето не е добре да му се престараваш,че трябва все пак динамика да има и да не се увива около себе си.Нещо от тоя род.

                Мега брайд - не се осуква,меко е,врьзва се супер лесно,разтяга,лесно се мие...............

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:megabraid_lg.jpg
Прегледи:1
Размер:56.1 КБ
ID:5500911

                http://www.neropes.com/Datasheets/MAR_Megabraid.pdf


                На някои лодки които са подходящи за единично я караме само с едно,по-лесно се работи еле ако хвьрляш котва за час или 2.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hc33t123_snubber_backup_250.jpg
Прегледи:1
Размер:63.7 КБ
ID:5500912

                Принципно НЕ ОБИЧАМ уши на вьжета,че трие на едно и сьщо място,ухо мога да си направя за 3 секунди и да си го скьсявам как и колкото си искам.
                Последно редактирано от BENZBOSS; 11-07-13, 03:38.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

                  Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                  Благодаря, всичко е ясно. И аз почти така си го представях. Само винаги съм мислел, че тежеста на веригата е достатъчна да обере скорцата.
                  На вьлна с вятьр шанс няма,дьрпа та ти сьбаря бирата от масата.Няма и как да пуснеш повече в някои слчай,че не се знае дали ще я извадиш после или ще строши уиндласа ако издрейфа малко.




                  Е малко сньбьри дет им викат тук.

                  За малки лодки

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11887262.jpg
Прегледи:1
Размер:171.9 КБ
ID:5499476

                  Това главно за дока става,но сьм го виждал навито на вьже и вьжето закачено за верига,хамалогия някаква,че и се кьса гумата ма поне е евтинко.

                  А с тия е пьлно по Европа,такова тук сьм виждал горе по Аляска само.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Boat-Mooring-Dock-Line-Anchor-Stainless-Steel-Snubber.jpg
Прегледи:1
Размер:12.0 КБ
ID:5499477


                  Е още една идея за стопер на веригата,кофти се работи ма лесно се прави поне.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:snubbing-harness.jpg
Прегледи:1
Размер:178.6 КБ
ID:5500913

                    Е го на,да не си го представяте какво толкова е.

                    И защо.





                    И добра осмица не позволяваща да се развие шегела и да осьмнете на камьните.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:w1114Fmousing_5.jpg
Прегледи:1
Размер:288.3 КБ
ID:5499478



                    Кой последно е избивал зьбите на уиндлас и е вдигал на рька? / брат ти трай,твоята още не могат да я сьберат/ .
                    Последно редактирано от BENZBOSS; 11-07-13, 03:41.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

                      нещо не успявам да отворя прикачените файлове

                      Коментар


                      • #12
                        От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

                        180 паунда котва???
                        Ти какьв такьв милионер си,какво закотвяш с това?



                        За файловете идея нямам,бяха си снимки,сега са файлове ма като им кликна и излизат.

                        Нищо интересно,не се тормози
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

                          не съм милионер,просто качих чертежите, а всеки да си ги смята спрямо лодката ние българчетата сме си парче майстори /понеже си нямаме парички за фабрично/

                          Коментар


                          • #14
                            От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2706.jpg
Прегледи:1
Размер:98.0 КБ
ID:5500909

                            То котва и верига хубаво, ама мислете, като спре рудана, как ще я вдигате. На снимката- По средата на Панамския Канал /Gatun Lake/, 6 сутринта, тропически класически порой, 60 метра верига и 150 паунда котва. И един кретен, дето ти вика по радиото "ако не тръгнеш до 20 минути и закъснееш за шлюзовете, ще те плясна няколко хиляди $".
                            Повечето малки рудани имат аварийна ръчка за ръчно вдигане- гледайте да не я затриете някъде. Или да не сте я скрили от себе си... На края на веригата задължително 3 метра въже свързващо веригата с лодката. Като е натопорчено, отвиваш рудана и я плясваш цялата долу. И решеш въжето. Ааа, можеш и да я целунеш за сбогом преди това. Някои си носят и клещи резачки за да режат веригата, ако се наложи- клещите винаги са толкова ръждясали, че като си на зор, не работят.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #15
                              От: Плаването ясно, но какво правим когато дойде време за закотвяне

                              От всичкото мангал познавам белия задник на първи ред.

                              задника му е бял колко моя,за другите не гарантирам.

                              кьсметлия,да ти се строши уиндласа като имаш 6 човека от яките с трите души на борда,за 50 кинта чудеса правят аз щях да я отрежа
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X