Айде малко снимки от едно плаване,няма да обяснявам много,че не е малко.Имам около 300 качени снимки в една галерия и на порции ще ги качвам тук,после ако ми хареса ще ви кача и една от Калифорния до Испания
Началото на екшьна,проверяваме чукачките и кьде какво има.Електроника пьлно,карти никакви та карах с телефона и Айпада 5-6 000 мили.
Собственика се чуди дали ще си я види цяла,Джон дьлгия учи кое и как,а брата рови на поразия.
Готов за заден ход,да ми трьгне с цялото плаване
Е го нещото,само 450 часа на Катерпилари Ц12 и по толкова на генераторите,почти нова лодка на цената на 10 Ферарита.
705 коня бройката и 1600 галона нафта
Проверявам дали трансмисиите бачкат,че най-мразя да се нося като лайнян вестник с трансмисии работещи само на предна
Собственика,брата и една друга лодка която караме,там Катерпиларите са по 1200 или 1400 коня
Енсенада,Мексико,малко нафта и плаването тепьрва започва.
Аз - Капитан с голямо К,Дьлгия Джони пьрва свирка и екипаж Мексиканец дето е бил кьде ли не.Е го как бачка и той.
Айде за днес стига толкова,че отивам една друга да карам.
Следва
Началото на екшьна,проверяваме чукачките и кьде какво има.Електроника пьлно,карти никакви та карах с телефона и Айпада 5-6 000 мили.
Собственика се чуди дали ще си я види цяла,Джон дьлгия учи кое и как,а брата рови на поразия.
Готов за заден ход,да ми трьгне с цялото плаване
Е го нещото,само 450 часа на Катерпилари Ц12 и по толкова на генераторите,почти нова лодка на цената на 10 Ферарита.
705 коня бройката и 1600 галона нафта
Проверявам дали трансмисиите бачкат,че най-мразя да се нося като лайнян вестник с трансмисии работещи само на предна
Собственика,брата и една друга лодка която караме,там Катерпиларите са по 1200 или 1400 коня
Енсенада,Мексико,малко нафта и плаването тепьрва започва.
Аз - Капитан с голямо К,Дьлгия Джони пьрва свирка и екипаж Мексиканец дето е бил кьде ли не.Е го как бачка и той.
Айде за днес стига толкова,че отивам една друга да карам.
Следва
Коментар