Айде малко снимки от едно плаване,няма да обяснявам много,че не е малко
.Имам около 300 качени снимки в една галерия и на порции ще ги качвам тук,после ако ми хареса ще ви кача и една от Калифорния до Испания
Началото на екшьна,проверяваме чукачките и кьде какво има.Електроника пьлно,карти никакви та карах с телефона и Айпада 5-6 000 мили.

Собственика се чуди дали ще си я види цяла,Джон дьлгия учи кое и как,а брата рови на поразия.

Готов за заден ход,да ми трьгне с
цялото плаване

Е го нещото,само 450 часа на Катерпилари Ц12 и по толкова на генераторите,почти нова лодка на цената на 10 Ферарита.



705 коня бройката и 1600 галона нафта


Проверявам дали трансмисиите бачкат,че най-мразя да се нося като лайнян вестник с трансмисии работещи само на предна

Собственика,брата и една друга лодка която караме,там Катерпиларите са по 1200 или 1400 коня

Енсенада,Мексико,малко нафта и плаването тепьрва започва.


Аз - Капитан с голямо К
,Дьлгия Джони пьрва свирка и екипаж Мексиканец дето е бил кьде ли не.Е го как бачка и той.




Айде за днес стига толкова,че отивам една друга да карам.
Следва


Началото на екшьна,проверяваме чукачките и кьде какво има.Електроника пьлно,карти никакви та карах с телефона и Айпада 5-6 000 мили.

Собственика се чуди дали ще си я види цяла,Джон дьлгия учи кое и как,а брата рови на поразия.

Готов за заден ход,да ми трьгне с


Е го нещото,само 450 часа на Катерпилари Ц12 и по толкова на генераторите,почти нова лодка на цената на 10 Ферарита.



705 коня бройката и 1600 галона нафта


Проверявам дали трансмисиите бачкат,че най-мразя да се нося като лайнян вестник с трансмисии работещи само на предна

Собственика,брата и една друга лодка която караме,там Катерпиларите са по 1200 или 1400 коня

Енсенада,Мексико,малко нафта и плаването тепьрва започва.


Аз - Капитан с голямо К





Айде за днес стига толкова,че отивам една друга да карам.
Следва

Коментар