Ето още малко клипове,по един с мене и Вальо с АТВто и пак с Калин със новата а после и старата Тойота.За пръв път тръгнах без резервна гума и по закона на Мърфи точно сега спуках една от новите (на първа разходка) БФ Гудричи.Ето един техен минус спрямо регенерата-спука се от една твърда,горяла клечка.Иначе,засега всичко друго е плюсове:безшумни на асфалт,джипа ги носи по-леко,макар че са същия размер,чистят се много добре от калта,на рохкав сняг са добри,а на утъпкан-достатъчни.
Поради тази спукана гума се наложи Калин да се върне до Бяла Слатина за да ми донесе резервна гума.
Иначе,за Тойотата прототип- само суперлативи,може би сте ги чули вече на клиповете. Няма да има какво да и се опре на траялско трасе,качва се на отвесни прагове и т.н.
Аааа,забравих,една дълбока и рядка кал успя да спре бегачката-тракторките я окопаха за секунда.Това е едно от малкото слаби места на тракторните гуми при използването им за offroad.
Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 31-01-11, 06:49.
Причина: добавяне
Другия път няма да го забравяш,за да задоволим по-пълно интереса към Белослатинските разходки.Между другото забравих да снимам гадната клечка,която ми спука гумата.Днес я водих на гумаджия и я залепи със студена лепенка от армираните и каза че нищо и няма.Надух и резервна,както си му е реда.
Поздравления за Калин и неговата нова състезателна машина!Ще се радвам да се представи така добре и на бъдещите траялни състезания!Поздрави и на всички от хард-групата.
ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!
Коментар