Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За 18.11.07г.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: За 18.11.07г.

    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
    Има имааааа.
    Е значи ще видим как се "садим" в коловозите. Бая борба падна.

    Коментар


    • #77
      До: За 18.11.07г. - а.к.а Възхвала на редукторния УАЗ

      Разходката беше страхотна!

      Сега е момента да благодаря на човека с безспорно най-проходимата джипка ако не в региона то поне на тази разходка - Голди, благодаря ти за разходката!

      Мисля и много други трябва да благодарят, ако скромността не им позволява, аз ще му благодаря и от ваше име, защото ако не бе Голди с УАЗика, господ здраве да му дава, доста джипове я бяха закъсали и май на финала станаха за смях ))

      Евала на Виктор с Дефендера, страхотен джип, великолепна машина, превъзходен водител, просто съм силно впечатлен от способностите на това МПС, мисля след Влади с УАЗика Виктор с Дефендера и Самурайчето на Ицо са най най най-проходимите на разходката поне това което видях аз, не, че Маркан с Врангела не е ама с тези малки гуми доста закъсваше иска си там едни 32-33" гуми )

      Адмирации на Соти, той прослаВИ МАРКАТА Сузуки - хора, с една Витара с КОБРИ Соти, мина навсякъде и щеше да мине всичко на 100% ако едно каренце не го предаде нагло в последните метри, като изключим този инцидент, Витара просто кърти чисти извозва,... е в комбинация с КОБРИ + Соти за зад волана

      А за хората които се колебаят с бюджет под 5 000 лева - хора вземете си Самурай!!! Тези малки нинджи нямаше место на което да не минат, маликия белия Самурай с Ицо зад волана , мина дори през онази дълбока, ледена дупка в която само УАЗика и Самурая минаха...

      МАлка лека джипка с потенциал за безконечен тунинг е мечтата на всеки бюджетен джипар, на разходката едно 1000 кубиково мъниче, просто скри шапката на всички

      Самурайчето ако не бе спряно от страха на по-възрастните разходкаджии щеще да форсира и придошлата река, но годините и мъдростта на някой наклониха везните в полза на безопасността и скуката.

      И ще си позволя да споделя още едно впечатление на страничен наблюдател, относно проходимостта в кал и големи наклони.

      На Чавдар с Патрула определено му помагаха много блокажите, според мен са супер полезни и необходими, обаче това което му не достига бяха , гуми, просто тази готина машина с едни още по-агресивни/големи грайфери щеше да няма закъсване и затруднения, мисля и при Виктор се получава същото, прекрасна кола обаче излизане от коловоз, катерене в мазна гадна кал бе затруднено от гумите, протектора им се замазва бързо и просто се виждаше как не се очиства и колата не гребе, въпреки блокажите на места им бе доста трудно...

      Отново благодаря на Маркан за повода и стахотните места, на Голди за возенето и на всички останали за прекрасните моменти които споделихме заедно !

      Много поздрави,
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #78
        До: За 18.11.07г.

        ши са удавиш уа ицеее

        Коментар


        • #79
          До: За 18.11.07г.

          Първоначално публикуван от ceco Lj Преглед на мнение
          ши са удавиш уа ицеее

          Няма да се удави той е герой

          Евала на Самурай'истите и Витаристите ) справиха се повече от блестящо )

          За какво са ти 100 блокажа и хиляди за тунинг след като едни малки джипенца за под 5 бона минават отвсякъде дори там където големите батковци не посмяват да си топнат и едната гума

          Поздрави,
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #80
            До: За 18.11.07г.

            Благодарности на Чавдар за отново прекрасния репортаж - с едно малко уточнение за допусната неточност в отразяването на събитията...

            Когато Чавдар закъсва и/или се забави всички спират и трябва да го чакат, защото е закъсване, но когато друг закъсваше не веднъж, Чавдар пропускаше да забави темпо и предните джипки си караха и геройски изчакваха , и защо не схванах Чавдар се изявява като вожда на групата, вожда трябва да е най-силният, най-опитният и най-подготвеният ама и най-близко до останалите, акъла ми не го побира защо се изживява като такъв

            Направи ми грозно впечатление това, не веднъж, някой закъсва и само задните последни коли остават да помагат и са съпричастни...

            Трупъра бе малко по-бавен понякога, но какво му е геройското да си в колона с 2-3 супер наджипени джипки и да чакаш после закъсалите вместо да се разбие колоната на няколко части да си помагат по-силни и по-слаби, много е лесно да караш всъдеход и да гледаш мъките на слабичките, е Голди явно не се чуства като Чавдар защото не мънкаше и не се скатаваше при нужда, и чинно теглеше всички закъсали а те бяха много, само дето Чавдар пропусна да отбележи това щото пак Голди изкара предните джипки от гадния коловоз в края на разходката, къде ти бе подготвения патрул с вълшебните копчета, пак се ската тогава...

            Сори ама ако другите предпочитат да не ти противоречат аз предпочитам истината, и тя е, че или всички карат заедно или се делете на наджипени за мега Хард и не пускайте неподготвени никога при никавъ случай или си помагайте ама не само по станцията с даване не акъли.

            И последно ама не по значение, ако аз давам акъл за форсиране на река, явно знам какво правя, не като теб пак мъдро да заява "аз изчезвам, вие правете каквото искате", щото тук видите ли става опасно, щяхме да обезопасим джипката и да си се тества Ицо, как иначе да си разбере лимита на Самурая и да се научи, опит грешка, това е начина според мен...

            Много поздрави,
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #81
              До: За 18.11.07г. - а.к.а Възхвала на редукторния УАЗ

              Като гледам по-горе колегата Batgeorgeone се е развихрил в типичен негов стил на голям разбирач да раздава суперкомпетентни оценки кой какво и как. Малко странно самочувствие за човек, за първи път идващ на сериозна разходка и то като наблюдател, но явно това си му е стилът на момчето.

              Само дето от някои приказки останах с усещането, че с "разбирача" сме били на различни разходки. Чета аз това:

              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
              доста джипове я бяха закъсали и май на финала станаха за смях ))
              и се чудя кои са тия "доста" джипове, дето били закъсали. Още по-малко пък се сещам за някой дето да е станал за смях.
              Май смешни са само разни "виртуални джипари", които не още са посмяли да изкалят поне една гума на джипката си, но имат самочувствието да ръсят "мъдрости".

              Нататък се оказва, че големият офроудаджия бил и голям смелчак.

              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
              Самурайчето ако не бе спряно от страха на по-възрастните разходкаджии щеще да форсира и придошлата река, но годините и мъдростта на някой наклониха везните в полза на безопасността и скуката.
              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
              За какво са ти 100 блокажа и хиляди за тунинг след като едни малки джипенца за под 5 бона минават отвсякъде дори там където големите батковци не посмяват да си топнат и едната гума
              Както споменах по-горе, на БатЖорко нъмбър уан морето и придошлите реки са му до колене и преминаването им е "Работа за 5 минути". И се оказва, че даже му било станало скучно, щото някои страхливци не посмели да вкарат джиповете в придошлата река.

              Ако подобно изказване беше дошло от страна на Ицо, който напираше да минава през реката, щях да го разбера. Човекът смяташе, че може да стане и беше готов да поеме риск, като сам влезе със своя джип. И освен това кара много офроуд и кара здраво.

              Ама приказки от страна на виртуален офроудаджия, който си е оставил колицата на безопасно място до ОМВ за да не би случайно да я накаля, ми идват малко нещо в повече!

              За големите разбирачи ще кажа бавно и няма да повтарям:

              Смятах и продължавам да смятам, че преминаването на придошлата река без да имаме представа за брода и дълбочината на водата щеше да бъде не геройство, а глупав бабаитлък, който можеше да има и опасни последици.

              От всички джипове в групата само 3 имаха шнорхели. Т.е. имаше реална опасност някоя кола да понесе сериозни щети поради удавяне на двигателя.
              Водата беше доста дълбока, течението - доста бързо, а дъното (по най-общи спомени на Маркан) с еднри обли камъни. Т.е. идеална ситуация някой джип, особено от по-леките, да бъде понесен от реката и, недай Боже, не само да понесе щети, а да пострадат и хора.
              Да не говорим, че в 2 от джиповете имаше и малки деца ...

              Освен това, дори и при най-благоприятно стечение на обстоятелствата и успешно преминаване, водата беше достатъчно дълбока за да наводни джиповете, особено при положение, че преминаването нямаше как да стане бързо. Както казах и вчера, лично аз нямах и нямам намерение след това 1 месец да си подсушавам джипа.

              Тъй като батЖорко е голям смелчага обаче, аз бих му предложил да докаже на практика, че е голяма работа и, вместо да дава акъл на другите какво да правят с джиповете си, да се качи на своята Фероз-ка, да й понакаля гуметата като мине по вчершния трак до реката и там да демонстрира смело преодоляване на водно препятствие.
              Вчера достатъчно добре преорахме коловозите, та минаването ще е доста по-лесно.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #82
                До: За 18.11.07г.

                Коменатари били то и виртуални заяждания имат полза, съставят се мнения и изводи дори и субективни...важното е да са полезни...

                ОК за мен, и за ника ми ) надали си проумял от къде идва, надали съм номер едно но има един творец живял отдавна нарича се Джорджоне )))

                Отново пропусна обаче, темата за твоите лидерски старания и лидерски скатавания когато хора закъсват,остави аз какъв съм и къде ми е колата(не искам да ме дърпат на всеки 100 метра), не съм ли прав с думите си за наличието на едни и други закъсващи, колко пъти ти се върна да помогнеш на закъсали колко пъти вади лебедка и колани да дърпаш други?

                Аз изхождам от принципа по-силните да помагат на по-слабите, ти очевидно си по-силен с патрула, няма спор, оборудван си, защо обаче само съветваш по станцията и упортито премълчаваш когато се наложи да се помогне...

                Може би аз едностранно представям нещата защото съм субективен, но нека и другите споделят впечатления, идеята от тези постове е да се извадят поуки и да по-приятни разходките, просто може би трябваше да има сборни точки и силните да карат по зверските терени а останалите да са по други такива по-нормални, инак нямаше все да чакате начинаещите или хората с не дотам подготвените джипове...

                И имайте едно на ум, че начинаещите и неподготвените все някога стават умели и подготвени и тогава те ще ви теглят защото помнят когато им е било помагано!

                Абстрахирайки се от заяжданията аз лично си извадих някой изводи и ще се старая да се променя/адаптирам

                Много поздрави и с най-добри пожелания,
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #83
                  До: За 18.11.07г.

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  Когато Чавдар закъсва и/или се забави всички спират и трябва да го чакат, защото е закъсване, но когато друг закъсваше не веднъж, Чавдар пропускаше да забави темпо и предните джипки си караха и геройски изчакваха , и защо не схванах Чавдар се изявява като вожда на групата, вожда трябва да е най-силният, най-опитният и най-подготвеният ама и най-близко до останалите, акъла ми не го побира защо се изживява като такъв

                  Направи ми грозно впечатление това, не веднъж, някой закъсва и само задните последни коли остават да помагат и са съпричастни...

                  Трупъра бе малко по-бавен понякога, но какво му е геройското да си в колона с 2-3 супер наджипени джипки и да чакаш после закъсалите вместо да се разбие колоната на няколко части да си помагат по-силни и по-слаби, много е лесно да караш всъдеход и да гледаш мъките на слабичките, е Голди явно не се чуства като Чавдар защото не мънкаше и не се скатаваше при нужда, и чинно теглеше всички закъсали а те бяха много, само дето Чавдар пропусна да отбележи това щото пак Голди изкара предните джипки от гадния коловоз в края на разходката, къде ти бе подготвения патрул с вълшебните копчета, пак се ската тогава...

                  Сори ама ако другите предпочитат да не ти противоречат аз предпочитам истината, и тя е, че или всички карат заедно или се делете на наджипени за мега Хард и не пускайте неподготвени никога при никавъ случай или си помагайте ама не само по станцията с даване не акъли.

                  И последно ама не по значение, ако аз давам акъл за форсиране на река, явно знам какво правя, не като теб пак мъдро да заява "аз изчезвам, вие правете каквото искате", щото тук видите ли става опасно, щяхме да обезопасим джипката и да си се тества Ицо, как иначе да си разбере лимита на Самурая и да се научи, опит грешка, това е начина според мен...

                  Много поздрави,
                  А бе, колега, отдавна не бях чел толкова глупости на куп. Нямам спомен да съм те виждал в гората преди вчерашния ден, та да знаеш какво е ставало, когато съм закъсвал. А пък вчера нямам спомен да съм закъсвал и да се е налагало да се вадя от някъде.

                  Тъй като това ти беше първото излизане май трябва да ти се поясни, че когато някоя джипка запъне някъде обикновено я вадят тези, които са пред или зад нея. При движение по тясно трасе като вчерашното, без заобиколни пътища, джипките които са през 3-4 коли отпред или отзад няма как да дойдат да помагат. Вчера на Голди му се падна да кара пред Исузото, така че е нормално той най-много да му е помагал.
                  Точно както Паджерото на Бени помага на Соти и после на Виктор и точно както аз помогнах пък на него.

                  А иначе вчера аз много "по-слаби джипки", които да имат нужда постоянно да им се помага, не видях. Колегите със самураите си караха много добре, Паджерото също нямаше някакви съществени проблеми.

                  Пък, хайде точно ти да не ми обясняваш на мене какво е да се кара ниска, дълга и тежка джипка в компания с по-подготвени машини. За разлика от тебе аз имам представа и мога в първо лице единствено число да кажа "Been there, done that". За справка - чети форума!
                  Именно защото имам представа какво му е на човек в такава ситуация, никой не е чул и няма да чуе от мене мрънкане, че се бавим, когато такава джипка закъса.

                  Що се отнася до приказките ти за някакви "вождове", аз нещо не мога да ги разбера. Ние, дето караме редовно заедно, сме си приятели, нямаме си вождове и не съм забелязал някой да има претенции да раздава команди. Ако някой го тресат такива мераци, той не е от компанията и това си е за негова сметка.
                  Само не ми е ясно ти къде се слагаш?!? Ако ти имаш някакви лични претенции - гориш! Щото тези претенции трябва да се защитят с джипката в гората. С джипка на паркинга и голяма уста във форума няма да стане ...

                  Ако пък се опитваш да говориш от чуждо име - по-добре взЕми се спри. Едва ли някой има нужда твоята "помощ". Пък и не си особено добър в правенето на евала ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #84
                    До: За 18.11.07г.

                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    И последно ама не по значение, ако аз давам акъл за форсиране на река, явно знам какво правя, ,
                    Аз бих ти препоръчал да попиташ Голди, който безспорно има достатъчно опит - би ли опитал да пресече реката в конкретната ситуация. Дори ще си позволя да не чакам той да отговори. Той накратко би казал, че това е безумие.
                    Второ, всеки решава сам за себе си какъв риск да поема, така че тази дискусия е лишена от всякакъв смисъл. Никой не излиза на разходка от този тип да покорява рекордите на Гинес, нито да си мери "кардана" с другите участници.
                    Трезвата преценка и премерения риск са правило номер едно, ако искаме да се радваме на неделното си хоби. И смело мога да твърдя, че Ицо не е имал никакво намерение да "щурмува" реката, а просто искаше да провери силата на течението в непосредствена близост до брега и то с необходимото осигуряване.

                    Коментар


                    • #85
                      До: За 18.11.07г.

                      Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                      И смело мога да твърдя, че Ицо не е имал никакво намерение да "щурмува" реката, а просто искаше да провери силата на течението в непосредствена близост до брега и то с необходимото осигуряване.


                      Разбира се нали за това говорим, аз настоявах да влезе също под ъгъл а не напреки на реката и да го обърне, не помня да съм поддържал тезата за напречно минаване на реката, аз казах поне да се топне за да усети течението...

                      С огледа на писаното, аз разбрах, че не е добре да се преминава пълноводна буйна река, не е добре да се спори с Чавдар великия репортер а също така и велик ОффРоудър според него самия и не е добре да се кара последен защото трябва да се помага на закъсващите, поради което и Чавдар кара между Виктор и Маркан

                      Шегувам се разбира се, и сори, ако съм разбудил духовете.

                      Разходката беше страхотна и всички участници допринесоха за това, отново благодаря на всички без изключения, дори и като пасажери може да се научи много от опита и действията на участниците!

                      Много поздрави,
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #86
                        До: За 18.11.07г.

                        "... Е това ми дойде като пълна изненада. Така и не съм разбрал какво и кога е станало. Някакви удари твърдо не е имало. Остава някое от стърчащите на места из тясното дере по-дебели дървета да е запънало в ръба на калника и при движението напред той да се е сгънал..."

                        Усилието в опънатите въжета, пазещи от клони, предизвиква яка реакция, затворена в калника. Много е вероятно от опъна във въжето да е станало.
                        LZ1AIV

                        Коментар


                        • #87
                          До: За 18.11.07г.

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение

                          Разбира се нали за това говорим, аз настоявах да влезе също под ъгъл а не напреки на реката и да го обърне, не помня да съм поддържал тезата за напречно минаване на реката, аз казах поне да се топне за да усети течението...

                          С огледа на писаното, аз разбрах, че не е добре да се преминава пълноводна буйна река, не е добре да се спори с Чавдар великия репортер а също така и велик ОффРоудър според него самия и не е добре да се кара последен защото трябва да се помага на закъсващите, поради което и Чавдар кара между Виктор и Маркан

                          Шегувам се разбира се, и сори, ако съм разбудил духовете.

                          Разходката беше страхотна и всички участници допринесоха за това, отново благодаря на всички без изключения, дори и като пасажери може да се научи много от опита и действията на участниците!

                          Много поздрави,
                          Колега, не ставай смешен! При положение, че си отишъл на разходка като пътник и си оставил джипката си на сухо и проветриво място, защото

                          засега ми е единствена кола, другата е в бокса и ако стане фал горя геройски
                          ти изобщо нямаш моралното право да подстрекаваш другите да рискуват своите коли за да ти направят сеир и да ти разнообразят скуката.

                          По-горе ти казах, че след като

                          аз давам акъл за форсиране на река, явно знам какво правя
                          то ти предлагам да направиш една демонстрация със собствената си кола. Така ще си по-убедителен. Обещавам, че ще ти правим компания по трака до реката.

                          Другите откровени глупости, които си написал, май няма много смисъл да ги коментирам. Само ще кажа, че всеки е добре дошъл да спори с мене. Само че е добре, ако може да го прави по малко по-умен начин.

                          Между другото, няма ли кой да те научи, че когато лъжеш, е добре да го правиш така, че да не могат да те хванат лесно.
                          Т.е. не е добре да пишеш "Чавдар кара между Виктор и Маркан ", при положение, че на достъпни за всички снимки, направени през челното стъкло на Патрула, се вижда, че това, меко казано, не е точно така ...

                          Не че има нещо лошо човек да кара между приятели, но за протокола:

                          Пред мен са Маркан, Виктор и Соти

                          Пред мен са Маркан и Виктор (зад мен е Дончо)

                          Непосредствено пред мен са Самурая и Тойотата , зад мен са май само УАЗ-ката, Исузото и белия Самурай.

                          Пред мен е Соти, зад мен е Дончо


                          Хайде сега да ходиш да се научиш да лъжеш по-достоверно!
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #88
                            До: За 18.11.07г.

                            Първоначално публикуван от asenv Преглед на мнение
                            Усилието в опънатите въжета, пазещи от клони, предизвиква яка реакция, затворена в калника. Много е вероятно от опъна във въжето да е станало.
                            Съгласен, че е така и именно поради тази причина калниците вече се поддали отпред.

                            Само че сгънатото снощи е долу и отзад. Т.е. не виждам начин деформацията там да бъде причинена от опъна на въжето. За да стане нещо такова долу и отзад, то предната част на калника би трябвало да е вече тотално отпрана, а хванатият за нея шнорхел - измъкнат.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #89
                              До: За 18.11.07г.

                              Това кои каде кара нещо не можах да го разбера ,а чета всичко това за 3ти път.На мен лично ми харесваше да карам зад doncho защото колите според мен са ни сравнително еднакви и ми беше интересно как ще се справим.Когато Соти закъса минах пред него да го изтегля, и там пак не виждам някакъв проблем.Малко по надолу като легнах по "корем"Соти бе зад мен но не можа да ме издърпа и направи място на Чавдар да ме извади с лебетката,и пак не виждам нищо свързано с това кои каде кара.В последните коловози бях зад Виктор и го дръпнах малко назад,но това щеше да го направи всеки които е бил зад него.През целия път съм карал горе долу в средата на колоната.Надявам се някои да разясни какво е станало и аз не съм разбрал.Иначе разходката бе супер и благодаря на всичките участвали в нея за приятното изкарване.
                              Седем милиона души имат щастието да живеят в България, а останалите хора по света, нямат това щастие, но пък имат всичко останало..
                              LZ1BGM Тел.0887482136

                              Коментар


                              • #90
                                До: За 18.11.07г.

                                А бе хора, какво ви става? До сега никога не е ставало проблем и не се е повдигал въпрос кой зад кого е , и кой кого е дръпнал. Ами този , на който му е било най удобно.
                                Защо ми се струва, че се занимаваме с глупости, които не ни подхождат ама изобщо. Да не сме в детската градина. Каква хубава разходка стана, и хубави снимчици са направили колегите. На тези дивотии не им е тук мястото.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X