Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За 18.11.07г.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: За 18.11.07г.

    Абе хората минават напреко през реките, а вие по течението, бива ли така
    LZ1PER

    Коментар


    • #62
      До: За 18.11.07г.

      Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
      Абе хората минават напреко през реките, а вие по течението, бива ли така
      Бива, бива, той Маркан си знае работата.

      Коментар


      • #63
        До: За 18.11.07г.

        Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
        Абе хората минават напреко през реките

        Е, това го правят нормалните хора ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #64
          До: За 18.11.07г.

          има ли вече удавени ?

          Коментар


          • #65
            До: За 18.11.07г.

            Първоначално публикуван от ceco Lj Преглед на мнение
            има ли вече удавени ?
            Не бързай. И аз чакам с любопитство новини и снимки.

            Но като съдя по предишни репортажи на същата дружина, те ако не се окалят през нощта, все едно че са пропилели деня.

            Поздрави!
            Искам България чиста!

            Коментар


            • #66
              До: За 18.11.07г.

              Май се получи добра раСотка. То направо като събор.
              11 джипа отдавна не се бяхме събирали.

              Коментар


              • #67
                До: За 18.11.07г.

                С нетърпение чакам снимките
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #69
                  До: За 18.11.07г.

                  Първоначално публикуван от markan
                  За горната снимка Чавдар да черпи
                  Браво на Митето! Черпенето е гарантирано.

                  Иначе расотчицата се получи добра. И мммммммнооого кална ...

                  Много съм си доволен от камиончето, което с нов съединител и 2 вълшебни копченца се представи много добре. Е, дерето му довърши левия калник, ама какво да се прави - който го е страх от мечки ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #70
                    До: За 18.11.07г.

                    ,може всеки да си опише щетите..
                    Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

                    Коментар


                    • #71
                      До: За 18.11.07г.

                      сигорно е голям кеф да се кара в такъв терен като гледам
                      колко кал имате а и като видях реката това вече си е истински офф роад...
                      тук само можем да си мечатем за нещо по така да кажем че около нас не е валяло оше.
                      маркане предполагам че не е лесно да се води колона машината страда повече от колкото последната в групата
                      а за пострадалата полуоска доколкото знам ти нямаш блокажи и се чудя каква ше е причината за смяната...
                      машините които имат и преден блокаж как се справиха
                      поне сега си имате и още една белия нисан..
                      поздрави

                      Коментар


                      • #72
                        До: За 18.11.07г.

                        Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                        сигорно е голям кеф да се кара в такъв терен като гледам
                        колко кал имате а и като видях реката това вече си е истински офф роад...
                        тук само можем да си мечатем за нещо по така да кажем че около нас не е валяло оше.
                        маркане предполагам че не е лесно да се води колона машината страда повече от колкото последната в групата
                        а за пострадалата полуоска доколкото знам ти нямаш блокажи и се чудя каква ше е причината за смяната...
                        машините които имат и преден блокаж как се справиха
                        поне сега си имате и още една белия нисан..
                        поздрави
                        А бе мойте са здрави за сега.
                        Днес едно японче пострада ама май е предно каре само.

                        Коментар


                        • #73
                          До: За 18.11.07г.

                          при мен: един скъсан маншон на външно каре,алтернатора миришеше от затлачване с кал и май се прецака...поокъсан е кожуха на спирачен маркуч от клон който се заби над носача+гарнитурата на главата/дано е само това/заради запушения от миналата седмица радиатор
                          пс.а възможно ли е да издуха гарнитурата без да изхвъли водата?
                          БЕШЕ СТРАХОТНО!!!
                          Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

                          Коментар


                          • #74
                            До: За 18.11.07г.

                            Беше вече доста тъмно, но на около двеста метра от асфалта бая се поизпотихме (поне аз). Не знам дали има снимки от този момент, защото беше тъмница и мъгла, но както каза Маркан НЕкои хора станахме за смях на Доспейци.

                            Коментар


                            • #75
                              До: За 18.11.07г.

                              Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                              Не знам дали има снимки от този момент, защото беше тъмница и мъгла, но както каза Маркан НЕкои хора станахме за смях на Доспейци.
                              Има имааааа.

                              Та всичко тръгна по план.В точния час на Лукойл се събрахме и тръгнахме по познат маршрут (до някъде).
                              Е те тука беше първото катерене.Имаше и обходен маршрут та кой от където си избере. Само че не се знаеше кой е по-лекия.





















                              Вече всички са горе и може да продължим през едни гьолчета напред.
                              Прави чест на всички участници че никой не се размрънка а даже бяха щастливи от условията за каране.
                              Та идеята беше като се мине следващия участък да се проба един път ето го няма на картата а и аз не го бях минавал.



                              За горната снимка Чавдар да черпи



                              Лелееее.... то като на мотосъбор станало.



                              От тука натам караме на късмет(ако може-може ако не назад) .
                              А познайте що стана
                              Та тръгнахме.





                              А бе още от горе им казах че се прее.....ме ама така и така требеше да се обръща та айде до реката.





                              То там е пътя ама за през сухия сезон.
                              И Айде на обръщалото.Тука се появиха леки разногласия.
                              Едни искаха да минаваме другите не.По-точно един искаше а 3-4-ма бЕха намотки.....

                              След една проба обърнахме и газ нагоре.



                              Тука се получи лек инцидент с Исузото та го изчакваме.
                              Голди го спасява та ако има снимки да ги пусне.







                              По нататък аз вече не можех да снимам ама съм сигурен че има доста материал.
                              Всичко приключи горе доле добре. С един калник за смЕна,една полуоска(пак за смена),май и един съединител ще се сменя.Та това е.
                              А прави чест на Голди че беше днес като линейка от бързата помощ.
                              Е......- аз си дадох рапорта.

                              ***********************************************************************

                              Вчера още от началото ни тръгна по вода - отгоре дъжд, пътят към Самоков - на доста места залят от големи локви. Лека-полека си стана ясно, че разходката няма да е на сняг, а на кал.

                              И се започна още над Доспей. По пътя срещнахме местен човек с УАЗ-ка с тракторни гуми, който рече на Маркан - горе няма да може да минете, там е кал до кръста. Е, по-добра покана от това да се запътим именно нагоре има ли?



                              Първата "засада" беше при едно кално изкачване, което и предния път ни беше поозорило. Тогава обаче калта беше повърхностна и просто трябваше да се развъртят хубаво гумите.
                              Сега теренът беше разоран и проблемът идваше от това, че много бързо джипките започваха да орат калта с дифовете. Намирането на вярната траектория изискваше по повече от един опит. Както винаги най-голям зор беше, естествено, за тези, които бяха отпред.




                              Подредихме се на опашка и зачакахме реда си, а някои предпочетоха да заобиколят отстрани. Други започнаха да дават зор да не сме се били бавели, ама учтиво им беше припомнено, че сме излезли да си правим кефа на разходка и никой не ни засича контролно време.
                              Ако бяхме послушали някои компетентни изказвания, трябваше да заобиколяме отстрани, щото през това място можела евентуално да мине единствено Витарата. Е да , ама не. Макар и с повече от един опит, но през засадата минаха на собствен ход и по-тежките камиончета - първо Дифендърът, а после и Патрулът. Наличието на "вълшебни копченца" определено помага на тежките машини, но и човек трябва да знае кога и как да ги използва. Например аз установих, че първата част на изкачването е добре да се мине с "всичката газ", но без блокажи, защото те развъртат джипките настрани срещу стръмното и убиват набраната инерция.

                              Леката Витара с Кобри и Соти зад волана наистина нямаше проблеми.
                              Даже в паузата между 2 опита на други джипки, Соти направи и повторно изкачване




                              През засадата успешно минаха и Маркан и всичките 3 бр. Самураи







                              След тази кална увертюра, продължихме нататък по "големите кални коловози". Както се полага на първа кола, Маркан на моменти виждаше зор, защото негова беше честта да прави сефтето на всички засади, а Вранглерът с по-ниските гуми доста по-лесно ляга на мостове.






                              От този участък аз нямам много снимки, просто защото движещите се около мен джипки нямаха проблеми. Нито Дифендъра ...




                              нито Тойотата ...




                              нито пък Витарата




                              Моето камионче също вървеше като танк през калта.

                              В същност, проблеми в този участък, а и нататък по време на разходката, имаше май най-вече Исузото, та от време на време се налагаше да изчакваме събирането на колоната.






                              После продължихме надолу по некаран досега път в посока на Мала църква и Маджаре. Идеята беше оттам да продължим до х. Вада, откъдето да се качим горе в планината.

                              Някакви особени приключения нямаше.



                              Само дето пред мене през цялото време караше някакъв паркетник ...





                              Когато слязохме долу обаче, установихме, че имаме малък проблем.
                              За да продължим пътя си, трябваше да минем през реката.





                              Ама въпросната река беше придошла от дъждовете и мътните води се носеха с неприятно висока скорост. (видео 21 МВ)

                              Eдно бързо замерване на дълбочината непосредствено до брега пред джипките показа, че на тези места водата спокойно ще покрие почти изцяло гума на джип. А какво ли щеше да е положението навътре?

                              Единственият, който изрази желание да пробва преминаване, беше Ицо с белия Самурай, който дори нагази до брега за проба, подсигурен с колан от Витарата






                              От страна на другите обаче не се забеляза особен мерак да нагазят във водата. Изключение правеше колeгата Batgeorgeone, който се опита да ни убеждава, че преминаването на реката било "Работа за пет минути".
                              Не знам защо, ама аз останах с впечатлението, че ентусиазмът му със сигурност има нещо общо с това, че неговата джипка в този момент беше паркирана на безопасно място, отдалечено на много километри от бързата и мътна вода, поради което колегата явно нямаше против да погледа сеир за чужда сметка ...

                              Лично аз съм привърженик на руската приказка "Не зная броду, не суйся в воду" и нямах никакво намерение да влизам в реката или да окуражавам някого да прави това. Не и при положение, че дори нямахме представа откъде точно минава бродът при ниска вода. Да не говорим за това, че дори и да познавахме брода, придошлата вода можеше да е променила дъното, а скоростта й ми се видя достатъчно голяма, за да може да завърти и понесе джип, в момента, в който колелата загубят сцепление с дъното по някаква причина.

                              Накратко, нямах никакво намерение да правя опасни глупости, камо ли да подстрекавам другите да правят такива.




                              Та, погледахме реката отблизо, пък после подкарахме по обратния път.




                              При изкачването нагоре по някаква причина, както се видя от снимките на Ицо, Исузото беше излязло опасно близо до края на пътя, та се наложило движещата се пред него УАЗ-ка да се върне и да му окаже съдействие.

                              Нататък придвижването беше тип "дълбока оран". Джипките обаче си вървяха и нямаше сериозни забавяния.




                              След излизане от участъка с дълбоките коловози забелязах, че Исузото си носи "спомен" - беше подбрало с предния мост солидна цепеница, която се беше заклещила на неприятно място, повреждайки маншона на карето ...







                              След отстраняване на дървото, групата продължи надолу към дерето "с трите дупки", което, след промяната в плановете, бяхме решили да минем в обратна посока.

                              Движението беше с добро темпо. Спиранията бяха малко - един път трябваше да се помогне на Витарата, която се беше заклещила в една дупка, та се наложи Паджерото на Бени да я подръпне







                              Имахме спирка и за сечене и рязане на дърво, преградило дерето, а също и за изчакване на изостанали джипки, та да не се загубят в непозната местност, че вече беше притъмняло и падна мъглица.

                              Във финалния участък на дерето обаче взе обаче да става интересно.
                              Първо Голди съобщи за спукана (оказа се май срязана) гума, която се наложи да бъде сменена.
                              Почти веднага след него Соти анонсира проблем със задна дясна гума на Витарата. Май е била натисната някъде и тясното дере и се беше поотлепила от джантата.
                              Тук влезе в действие компресорът, който винаги возя отзад.



                              Докато Чибураторите духаха на пострадалата гума, аз пък установих (в същност, един колега ми обърна внимание), че левият калник на Патрула е здраво деформиран.



                              Е това ми дойде като пълна изненада. Така и не съм разбрал какво и кога е станало. Някакви удари твърдо не е имало. Остава някое от стърчащите на места из тясното дере по-дебели дървета да е запънало в ръба на калника и при движението напред той да се е сгънал.

                              Както и да е. Лека-полека започнахме да излизаме от дерето, като в последните метри за пръв и единствен път през този ден ми се наложи да разпъна лебедка - за да помогна на окантарилото на купчина пръст Паджеро на Бени (zipmotors).

                              След като основната част от групата излезе от дерето се наложи отново да изчакваме Исузото, което беше закъсало по купчините пръст между дупките.
                              Витарата се върна за да окаже съдействие, но при опит да обърне в тясното пространство счупи каре, което пък наложи УАЗ-ката да се връща донякъде и да се качва на заден ход, което не се отрази добре на съединителя й ...

                              Голям майтап настана след това, когато на практика разходката се смяташе вече за приключила. В тъмното Маркан се насади на мостове в едни дълбоки коловози



                              Виктор пробва да му помогне с побутване отзад, но резултатът беше само, че и Дифендърът се присъедини към Вранглера ...




                              Наложи се да се опъва лебедка ...



                              а Паджерото да дръпне Виктор назад






                              Тъкмо двете джипки излязоха и а-ха да влезем в селото и отзад се чу, че белият Самурай се е насадил в коловозите и иска помощ ...

                              Та последният километър ни изяде доста време, поради което предвидената програма беше съкратена и обявихме разходката за приключена. Част от джипките си заминаха директно за София, а други завършиха деня с разбор на по чаша кафе в Самоков.

                              Та - хубава и кална разходчица се получи.


                              Продължавам по същество. Лека - полека и видеото е готово

                              Въртим Кобри всякакви (това е на Соти специалитета) - mov, 14 МВ

                              1st Mud (за разходката де) - divx, 41 MB

                              Ах, реката - divx, 8 MB

                              Коловози (видяни през стъклото на Патрула) - divx, 73 MB

                              П.П. Този път, поради периодичните превалявания и яката кал, предпочетохме повече да снимаме от колата. Че Дядо Коледа няма да иска да донесе нова камера, ако тази даде фира от мокрото ...

                              Ето и още малко видео от заключителния етап на разходката - divx, 77 MB

                              Предлагам в тази тема да оставиме негативните емоции и да се насладиме на хубав снимков и видео материал. Видях, че много хора снимаха и ще е хубаво и те да пуснат по някоя и друга красива такава.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X