Обява

Свий
Няма добавени обяви.

яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

    Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
    Викторе, Това вече "Изби рибата"
    Аз имам климатик (в тази кола от 1 година, в предишната около 4-5 месеца) и няма разлика м-у неговит радиатор и този на колата (по отношение на потдръжката) че и на Интеркулера ако искаш. Сигурно за Истинските HardCore състезатели които искат да изтискат максимума от колата климатика е Излишен консуматор и тежест, те може и да му пукат, зацапват че дори и къртят радиатора, НО за Разходкаджиите (като мен) това е Аксесуар седящ в ЧЕЛНИТЕ редици по необходимост (Лично Мнение)




    Казвам само, че радиатора по-често трябва да се чисти от набили се в него пръчки ,листа, сламки и всякакви боклуци и то много внимателно за да не се нарани.
    Моя (климатик) все още си е ОК, и искренно се надявам дълго да е така, защото с този черен цвят в алуминиевото купе лятото в горещините си е сериозно изтезание.
    Ако развлекателния елемент в разходките е преобладаващ , без много "хард" изпълнения и завирания в тръни ,храсталаци и дерета, кадето човешки крак не е стъпвал, на 100% съм съгласен с теб.
    По-скоро тук въпроса е дали си струва ивнестицията да се слага климатик, но ако джипа си го е имал не виждам причина да се маха.

    Коментар


    • #17
      До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

      Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
      Чавдаре, аз толкова фантазия май нямам - Шубе съм си и на някой места в определени условия просто не ходя (и другите не съветвам) защото "пътечката на Гандалф" която на скоро минавахте (м-у х. Тъжа и Ботев) ако е кална и хлъзгава вероятността да не може да споделиш преживяното (защото може да не си го преживял) е огромна (поне по спомени), пък и калта основно е в речните корита и деретата...

      Май напоследък съм позанемарил "екшъна" - сигурно остарявам

      Ееее, че какво им е на деретата?!? Много си е даже интересно предизвикателство да видиш дали можеш да минеш оттук, или оттук, или оттук ...

      И хич не ми излизай с този номер за остаряването, че да не си мерим ЕГН-тата! Някой път човек на "стари години" започва да прави повече глупости ...

      Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
      Казвам само, че радиатора по-често трябва да се чисти от набили се в него пръчки ,листа, сламки и всякакви боклуци и то много внимателно за да не се нарани.
      Алекс е прав, че разлика между поддръжката на радиатора на климатика и този на охладителната система няма - и двата се задръстват и трябва да се чистят.
      Друг е въпросът, че като има И радиатор на климатика поддръжката се усложнява, защото обикновено той е пред този на двигателя и пречи на достъпа до него.
      Моите опасения обаче са по-скоро по отношение на компресора. Той обикновено е разположен ниско, поради което е по-уязвим от вода и кал и въпросът е колко би оцелял при по-тежка офроуд експлоатация. Особено като се има предвид, че при допълнително слагане на климатик на джип, който не е имал такъв, частите ще са втора употреба, т.е. с неизвестен остатъчен ресурс.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
        Алекс е прав, че разлика между поддръжката на радиатора на климатика и този на охладителната система няма - и двата се задръстват и трябва да се чистят.
        Друг е въпросът, че като има И радиатор на климатика поддръжката се усложнява, защото обикновено той е пред този на двигателя и пречи на достъпа до него.
        Моите опасения обаче са по-скоро по отношение на компресора. Той обикновено е разположен ниско, поради което е по-уязвим от вода и кал и въпросът е колко би оцелял при по-тежка офроуд експлоатация. Особено като се има предвид, че при допълнително слагане на климатик на джип, който не е имал такъв, частите ще са втора употреба, т.е. с неизвестен остатъчен ресурс.

        +1, забравих за компресора. Колегата с Нисана, който споменах по-горе го е изхвърлил точно по тази причина.

        Коментар


        • #19
          До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
          ...
          Моите опасения обаче са по-скоро по отношение на компресора. Той обикновено е разположен ниско, поради което е по-уязвим от вода и кал и въпросът е колко би оцелял при по-тежка офроуд експлоатация. Особено като се има предвид, че при допълнително слагане на климатик на джип, който не е имал такъв, частите ще са втора употреба, т.е. с неизвестен остатъчен ресурс.
          Компресора е Доста високо и не съм имал досега проблем, ако се появи, ще го оправям, че без климатик НЕ МОЖЕ

          Коментар


          • #20
            До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

            колега каква радиостаниция използвате 446 или 29 Mhz чудя се какво аз да си взема което да върши работа между мен и другите колеги В нашият район се ориентират към 29 Мhz

            Коментар


            • #21
              До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

              Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
              колега каква радиостаниция използвате 446 или 29 Mhz чудя се какво аз да си взема което да върши работа между мен и другите колеги В нашият район се ориентират към 29 Мhz
              Тук повечето ползват PMR=446
              LZ1PER

              Коментар


              • #22
                До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

                Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
                колега каква радиостаниция използвате 446 или 29 Mhz чудя се какво аз да си взема което да върши работа между мен и другите колеги В нашият район се ориентират към 29 Мhz
                Недейте да спамите темата, ако имате въпрос за радиостанции идете в съответния форум прочетете и ако нещо не е ясно тогава питайте...:

                http://forum.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=21
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  До: яз. Доспат-Сърница-Г.Беглик-Якоруда - 19.08.2007

                  Не са ли 29Mhz не разрешени Май 27Mhz са за свободно ползване
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X