Ами само наблюдения обикновенният оффроудър е предвидим и безопасен като обогатен уран....ама като се съберат много дози на едно място и настава взрив на "оффроудърщиня"
Кое включва.
Когато на таблото свети ESP SYSTEM DISABLED, двигателя може ли да се форсира.
Тук ме уби, аз се возя на дясната седалка и гледам отстрани т.е. искам всеки собственик сам да си усети машината.
Значи безпроблемния WJ е на Калин, а WK-то е на брат му, казваме му "Изключи", той казва "изключено" ....колата тръгва и се форсира нормално, а от страни се вижда как сработва "тракшъна" блокирайки ту едно, ту друго колело, и накрая цялата машина се оравая, и после той ни каза "изключих го, но пак се включи" Ние като бяхме във WK-то не изключвахме нищо ...той просто си вървеше по-лошо от WJ-я ....
Резултата .....абе по-добро е "Ровър" (Поне докто някой по щур не отсрами марката).....остават "Фронтери" и "Фероци" ама май тук никой не кара такива.....
Ха как никой бре, намират се балъци като мене.
Още в четвъртък мога да цъфна с резенки в ръчичка.
Тук ме уби, аз се возя на дясната седалка и гледам отстрани т.е. искам всеки собственик сам да си усети машината.
Значи безпроблемния WJ е на Калин, а WK-то е на брат му, казваме му "Изключи", той казва "изключено" ....колата тръгва и се форсира нормално, а от страни се вижда как сработва "тракшъна" блокирайки ту едно, ту друго колело, и накрая цялата машина се оравая, и после той ни каза "изключих го, но пак се включи" Ние като бяхме във WK-то не изключвахме нищо ...той просто си вървеше по-лошо от WJ-я ....
С такава комплектация е нормално WK да е по-зле. Няма блокаж в раздатката, няма бавни, има само три освободени дифа и тракшън който да помага. Общо взето екзотична комплектация. Обикновенно се слага на най-евтините Ларедо с най-малкия мотор 3.7L V6. Е не е по-екзотична от Гранд Чероки Overland с 4х2 но все пак си е рядкост.
А на WJ-я поне блокаж не му ли ръчнахте.
Трябва да пробвате WK с QDII. Няма такъв снегорин.
Кое включва.
Когато на таблото свети ESP SYSTEM DISABLED, двигателя може ли да се форсира.
Когато изключи ESP,двигатела сякаш по се форсира,но щом забуксува веднага се включва ABC и се окопава.А на WJ включихме само бавните,аз не знам какви блокажи се включват,те не са ли постоянно включени.
С такава комплектация е нормално WK да е по-зле. Няма блокаж в раздатката, няма бавни, има само три освободени дифа и тракшън който да помага. Общо взето екзотична комплектация. Обикновенно се слага на най-евтините Ларедо с най-малкия мотор 3.7L V6. Е не е по-екзотична от Гранд Чероки Overland с 4х2 но все пак си е рядкост.
А на WJ-я поне блокаж не му ли ръчнахте.
Трябва да пробвате WK с QDII. Няма такъв снегорин.
Вярно снегорин само гребло няма.
Трябваше да си изкарам Оутландера а ме мързеше да рина и....
Последно редактирано от Жеко Жеков; 09-02-10, 21:23.
Когато изключи ESP,двигатела сякаш по се форсира,но щом забуксува веднага се включва ABC и се окопава.А на WJ включихме само бавните,аз не знам какви блокажи се включват,те не са ли постоянно включени.
Новите продукти вече са сложни и за да се ползват пълноцено трябва да се четат инструкциите за експлоатация. Иначе става все едно да имаш Ферари и да го караш само на първа щото предполагаш че е автоматик(истински случай).
В инструкцията пише че при дълбок сняг или кал, трябва да се изключи електронната система за стабилност ESP от копчето под "касетофона". На таблото светва надпис че системата е деактивирана. Всъщност точната дума е деактивирана, защото по този начин ESP не се изключва а остава пасивно в режим на изчакване. И когато скороста се увеличи над определени км/ч, системата се активира автоматично.
ABS е свързана със спирачките. Не виждам връзка в случая.
На WJ когато ръчнеш бавните, включваш и твърд блокаж в раздатката.
Пробвай го без бавни да видиш как се окопава.
Коментар