От: АТ vs МТ
Ха, че кой спори за мощноста? Че той скакалеца щеше да си е още с 70 кс. ако бях на противно мнение.
Ха, че кой спори за мощноста? Че той скакалеца щеше да си е още с 70 кс. ако бях на противно мнение.


Като се замисля, кой модел дето е под път и над път и струва под 5 000 лв е заводски оборудван с бензинов осмак и над 220 к.с. и веднага ти лъсва тайната мисъл. Модела е ясен. Всички останали мъртъвци дето се срещат под път и над път и струват под 5 000 лв ги знаем. Е... срещат се и Г-класи със сериозни моторетки ама те тия ги юркат предимно по шосетата и през другото време ги лъскат и въобще не струват под 5 000 лв. И под 10 000 не струват. И от останалите на теория има някой с мотори дето си заслужава да го загледаш ама са 1 на 1000. Та ако си просиш заключението, че от комбитата най-подходящите модели са ZJ 5.2/5.9 от мен получаваш подкрепа, ама това важи само за комбитата. За протокола тези на които от колелото до най-близката броня имат над половин метър тях наричам "комбита", а те са 90%
Като се замисля, кой модел дето е под път и над път и струва под 5 000 лв е заводски оборудван с бензинов осмак и над 220 к.с. и веднага ти лъсва тайната мисъл. Модела е ясен. Всички останали мъртъвци дето се срещат под път и над път и струват под 5 000 лв ги знаем. Е... срещат се и Г-класи със сериозни моторетки ама те тия ги юркат предимно по шосетата и през другото време ги лъскат и въобще не струват под 5 000 лв. И под 10 000 не струват. И от останалите на теория има някой с мотори дето си заслужава да го загледаш ама са 1 на 1000. Та ако си просиш заключението, че от комбитата най-подходящите модели са ZJ 5.2/5.9 от мен получаваш подкрепа, ама това важи само за комбитата. За протокола тези на които от колелото до най-близката броня имат над половин метър тях наричам "комбита", а те са 90%

Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар