Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разходка в Бяла Слатина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    тойотата "иска" по-големи гуми, за да си покаже възможностите /с 4.2Д/...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      е иска амаааааа няма /дори и жанти,;16ки''нема/
      Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от giavol Преглед на мнение
        е иска амаааааа няма /дори и жанти,;16ки''нема/
        има "големи" гуми и за 15" - ако финансите са ограничени, трябва да се следят обявите - периодично "излизат" и 15" М/Т гуми...

        просто с малките гуми ще се заравяш много по-лесно в калта, а колегите с уазките ще те бъзикат

        иначе 4.2Д модела е страОтен за хард офроуд!

        между другото, на тази снимка има ли закъсал/и/ джип/ове/ или така ми се струва?
        Прикачени файлове
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          уаза до мен/тойотата/току що е изваден м-у другото какво зна4и големи 15
          Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от giavol Преглед на мнение
            какво зна4и големи 15
            15" е размерът на джантата - на нея може да се сложат най-различни гуми... гумите за офроуд често се означават в инчове... например 32х11.5х15" или 33х12.5х15" са подходящи размери за твоя звяр...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              за заравянето си прав-'цар сьм'- едва ли има по добьр отмен.базикането поиз4езна отдавна../вси4ките ми имат телефона и иииииииии пове4ето са го използвали//.,-незнам дали е за това
              Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

              Коментар


              • #22
                "Кой е успял да се объне на равното"

                Стоянчо, това че джипа лежи на сравнително равно място не значи, че се е обърнал ТАМ( на равното).
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • #23
                  "тойотата "иска" по-големи гуми, за да си покаже възможностите /с 4.2Д/..."

                  От наблюденията ми в събота стигнах до извода, че е по-важно да се качат ресьорите отгоре на моста, защото са много ниско.
                  Не знам дали се прави такъв тунинг на Тойотите. При Самураите ефекта е огромен( при това много се увеличава и хода на окачването).

                  С голямата маса на Тойотата не може да се направи много освен ако не се лиши от металния покрив.
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                    "Кой е успял да се объне на равното"

                    Стоянчо, това че джипа лежи на сравнително равно място не значи, че се е обърнал ТАМ( на равното).
                    Като гледам, точно отстрани и зад обърната УАЗ-ка виждам склон, който е предостатъчен за обръщане на джип: http://forum.offroad-bulgaria.com/at...2&d=1170697949

                    Надявам се, че никой не е пострадал.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      Да склона беше сериозен ( Газката ми не можа да го качи ).
                      За щастие няма пострадали.
                      Извода е че си трябват ролбари....
                      И другия извод е, че дебелите шпригли на Уаз издържат обръщане през таван. Не случайно са направени да заменят старите, тънки такива.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • #26
                        жоре каде видя този метал-------по тавана де////
                        Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                        Коментар


                        • #27
                          Ако твърдия покрив не е метален, тогава какво тежи толкова?!?
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            "тойотата "иска" по-големи гуми, за да си покаже възможностите /с 4.2Д/..."

                            От наблюденията ми в събота стигнах до извода, че е по-важно да се качат ресьорите отгоре на моста, защото са много ниско.
                            Не знам дали се прави такъв тунинг на Тойотите. При Самураите ефекта е огромен( при това много се увеличава и хода на окачването).

                            С голямата маса на Тойотата не може да се направи много освен ако не се лиши от металния покрив.
                            Голямя грешка колега! Клиренсът ти зависи от големия размер на гумата , а не от преместването на ресьорите(м/у другото ходовете не се променята от това , а от друго..)
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #29
                              модельт тежи /явно +мен-82кг преди скарата и някои те4ности/после незнам
                              Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                              Коментар


                              • #30
                                Цитат:
                                Мнение на Георги Василев
                                "тойотата "иска" по-големи гуми, за да си покаже възможностите /с 4.2Д/..."

                                От наблюденията ми в събота стигнах до извода, че е по-важно да се качат ресьорите отгоре на моста, защото са много ниско.
                                Не знам дали се прави такъв тунинг на Тойотите. При Самураите ефекта е огромен( при това много се увеличава и хода на окачването).

                                С голямата маса на Тойотата не може да се направи много освен ако не се лиши от металния покрив.

                                Голямя грешка колега! Клиренсът ти зависи от големия размер на гумата , а не от преместването на ресьорите(м/у другото ходовете не се променята от това , а от друго..)




                                Вероятно съм в много голяма грешка,
                                но в момента ресьорите "висят" под моста на нивото на картера на диференциала. Поради това джипа опира(рие) във високата част на коловозите не в една точка( дифа), а в три.
                                Ефекта е силно стопиращ.
                                Относно ходовете на окачването ТВЪРДЯ, че ако се качат ресьорите над моста, хода ще се увеличи с 8-10 см. ( дебелината на моста). Разбира се трябва да се види дали амортисьорите няма да го ограничат, и ако да да се вземат необходимите мерки.
                                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X