Пътуването се случи.
Зареждах само един път на един "Лукоил" някъде преди Белград. Цена на бензина - 178 динара или около 3 лева за литър.
На връщане минах от Белград през Пожаревац до Голубац, покрай Дунав до Долни Милановац. От там, поради напредналото време дръпнах направо за Зайчар, Княжевац, Пирот и по магистралата обратно към София.
От магистралата към Пожаревац и след това към Голубац активно се строи път с магистрален вид - две платна, по едно в посока, с по две ленти всяко. Иначе самият път на места беше отбит през села и планки поради строежа. Никъде настилата не беше лоша, Просто през селата се караше бавно, защото самите села са живи и доста хора и животни щъкат из тях. Благодарение на тези отбивки попаднах в село Чешлева Бара, където имаше занаятчиски събор и си направих много готина почивка от около 20 минути. Селската църква е много добре направена, в двора и беше събора.
Крепостта в Голубац е много добре рестврирана и превърната в туристически обект. Ако искате да ходите на всякъде из крепостта, билета е 1700 динара, което е нещо като 30 лева. Минималния билет е 750 динара, но е напълно достатъчно. Препоръчвам на всеки. Пътя след Голубац, е, след една кариера източно от Голубац, покрай Дунав е между много добър и отличен. Има направени места за спиране. Като забележка, растителността от към Дунав не е почистена на всякъде, а само малко в над половината места.
Поради напредналото време, след Долни Милановац, тръгнах направо за Зайчар. за да икономисам около един час. Пътя беше много добър, но не е бърз - има чуастъци със завои и големи наклони. След Зайчар пътя също е много добър до Княжевац. Замръкнах малко след Княжевац в посока Пирот.
Получи се моного хубаво пътуване! Благодаря на всички дето ми дадохте напътствия!
Зареждах само един път на един "Лукоил" някъде преди Белград. Цена на бензина - 178 динара или около 3 лева за литър.
На връщане минах от Белград през Пожаревац до Голубац, покрай Дунав до Долни Милановац. От там, поради напредналото време дръпнах направо за Зайчар, Княжевац, Пирот и по магистралата обратно към София.
От магистралата към Пожаревац и след това към Голубац активно се строи път с магистрален вид - две платна, по едно в посока, с по две ленти всяко. Иначе самият път на места беше отбит през села и планки поради строежа. Никъде настилата не беше лоша, Просто през селата се караше бавно, защото самите села са живи и доста хора и животни щъкат из тях. Благодарение на тези отбивки попаднах в село Чешлева Бара, където имаше занаятчиски събор и си направих много готина почивка от около 20 минути. Селската църква е много добре направена, в двора и беше събора.
Крепостта в Голубац е много добре рестврирана и превърната в туристически обект. Ако искате да ходите на всякъде из крепостта, билета е 1700 динара, което е нещо като 30 лева. Минималния билет е 750 динара, но е напълно достатъчно. Препоръчвам на всеки. Пътя след Голубац, е, след една кариера източно от Голубац, покрай Дунав е между много добър и отличен. Има направени места за спиране. Като забележка, растителността от към Дунав не е почистена на всякъде, а само малко в над половината места.
Поради напредналото време, след Долни Милановац, тръгнах направо за Зайчар. за да икономисам около един час. Пътя беше много добър, но не е бърз - има чуастъци със завои и големи наклони. След Зайчар пътя също е много добър до Княжевац. Замръкнах малко след Княжевац в посока Пирот.
Получи се моного хубаво пътуване! Благодаря на всички дето ми дадохте напътствия!
Коментар