Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LRE Bg - Нов тип оффроуд за България?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Маркан !!
    Не се стягай .... ние си спахме в джипката ...
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #32
      Че то аз не знам някъде другаде в България да има професионални оффроудисти които да си вадят хляба с това!? Ако изключим тези по морето дето вкарват германките в храстите!
      Не съм сигурен дали някой забеляза, че едната УАЗка нямаше акумулатор - защото човека винаги е под наклон, дали ще запали напред или назад все тая...

      Коментар


      • #33
        според мен трябва да е както в състезанията. списък с необходимото задължително оборудване и списък с препоръчителното оборудване. хубаво е ако може на всеки 5 автомобила, които са на разходка да има по един по - опитен, който да помага и показва на другите как се действа в различните ситуации, зада може на хората да не им се налага да откриват топлата вода по трудния начин. хубаво е това, което алекс казва, големите групи да се разделят на по - малки защото така " тапите ", които се образуват по трасето се преодоляват по лесно.

        горещо препоръчвам на всички, които искат да карат офроуд и нямат състезателни амбиции, да участват в туристическия клас на състезанията, там е купона
        drive alive

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от alex_markov
          Честито! А за калибриране-то - нали нямаше да се състезаваме
          Още не съм готов, но разчитам на "човека гармин" - Събин да удари едно рамо!

          Коментар


          • #35
            Бех ви казал(без сарказъм към В.Петров и З. Златев) че МЕСТНИТЕ юнаци ги бива повиче от вас-за това трасе ама не ми повярвахте.УАЗ-ките там излизат с по 12-13 туристи.
            Че защо сарказъм? Нормално е местните хора да имат какво да кажат, аз не случайно след се разходихме и докато чакахме голямата група си поговорих надълго и нашироко с шофьорите на УАЗ-ките (буханките) с които качват туристи. И научих доста интересни неща... А колкото до качването с пълен товар и по маршрута не беше някакъв супер екстрем през този ден. Там качването е супер екстремно както ми обясниха шофьорите на буханките когато пътя е заледен... А в този ден ние имайки в предвид не особено тежкото трасе тръгнахме с Иво и Ани с техния LR като напълнихме и двете коли. При тях се возеха Иво, Ани, Доктора и двете деца а при нас:

            Аз, Брат ми, Мишо трите ни жени, двете дъщери на Брат ми и моя син... Бяхме с Бухлобуса разбира се...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #36
              1 от 4, не 1 от 5.
              Правилното количество специално оборудвани машини е 25%. В това влизат изискванията на тиловаците по възможностите за снабдяване и евакуация, на инженерите по релефа и препятствията и на останалите, които не искат да носят и се разправят с колективните возими средства.
              Щом се търси автономност на колоната не виждам защо да не се използват на готово военните нормативи.
              Виж не знам един на колко трябва да е танкер, то имаше нещо и по ГСМ-а, ама нямам спомени някъде да е смятано за колона лакоми УАЗове))))))))) Па за английски - хич)))

              Коментар


              • #37
                Купона стана страхотен и това бяха коментари от всички, но всичко за в бьдеще е вьпрос на малко организация, иначе ентусиасти за разходките сме много
                Сузуки Самурай-старт от скрапа
                0885192667

                Коментар


                • #38
                  Организираните автопоходи са нещо чудесно. Но защо трябва някой предварително да изджитка маршрута и да прави тежки организации? Всеки обича да излезе да покара и е супер ако има компания. Най-добрия вариант е да се определи една крайна цел на дестинацията, която да представлява нещо интересно/такива неща в България колкото щеш/, а маршрута до там ще си го определи и намери съответната група. Нали имаме навигация и радиостанции? Така ще се съчетае удоволствието от карането с посещението на интересно място. Аз това го правя и сега, но сам. Ако е цяла група офроуда ще бъде несравнимо по-интересен, а и всеки сам си преценява до каква степен ще озори колата си. Достатъчно е през седмицата във форума да се определи началната и крайна точка на пътуване и желаещите няма да липсват. Сигурен съм, че огромна част от хората, които карат джипове предпочитат разходката да бъде увенчана с някакъв краен резултат, а трудността на трасето е субективно усещане. Всеки ще си подбира къде да участва и къде не.

                  Коментар


                  • #39
                    Има хляб в идеята, но ако някой загази сам, ще бере ядове..

                    Коментар


                    • #40
                      Колеги, аз като организатор на първата проява, бих искал да кажа и моето мнение. Идеята на този поход( а и на новия, който сега се организира) е приятна оф роуд разходка сред природата с малко по- екстремни изпълнения. Такива бяха блатата на Плана, счупения мост до х. Вада, голямата кал преди Урсуз Вада, големите къмъни преди х. Рилски езера. Целта е да си създадем приятни емоции и да си доставим малко адреналин, но без да прекаляваме. Всеки можеше да разчита на помощта на колегите при по- трудните места. И тогава, а и занапред в нашите походи няма да има спортен елемент, времето е без значение, важно е удоволствието от шофирането. Специалната екипировка е важна, но маршрута и учасниците бяха такива, че отсъствието и при някои участници не беше фатално( винаги имаше кой да помогне). И занапред аз няма да поставям изисквания за участниците, а ще представям добре маршрута и ще давам препоръки. И винаги ще се старая да имо поне двама добре обурудвани участници, готови да помагат при нужда.
                      Що касае нашия клуб, то той се явява само организатор на мероприятията. Те са отворени за всички желаещи без значение от автомобила.
                      Ако някой не харесва нашата организация, нека направи различно мероприятие, разнообразието е хубаво нещо. А и всички ще са доволни от повече излизания сред природата.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X