До: Управление на автомобили с различни типове предаване
Мене много ме кефеше Голфа синхро.Даваш газ, завърташ волана и той почва да се върти на място -това става на лед естествено ,не съм го правил на сухо.Та той имаше много предсказуемо поведение с тази виско муфа.Но на завой задния мост изпреварваше предния при подаване на газ .С Транспортер с предно предаване съм се въртял на 360 градуса на лед по инерция с 30 км - пак задния мост изпреварва даже и с невключени скорости но за сметка на това той много лесно се завърташе на място дръпваш ръчната завърташ волана и на задна се завърта около задния мост. Старата Гранд Витара това не ми харесваше в нея с перманентно задно предаване и малко хлъзгаво да стане почва да сее отзад трябва да включваш предния мост а той понеже нямаш междинен диференциал при остри завои затормозява двгателя.На новата това и е оправено.Малко се отклоних от темата но споделям опит от различни коли.
Мене много ме кефеше Голфа синхро.Даваш газ, завърташ волана и той почва да се върти на място -това става на лед естествено ,не съм го правил на сухо.Та той имаше много предсказуемо поведение с тази виско муфа.Но на завой задния мост изпреварваше предния при подаване на газ .С Транспортер с предно предаване съм се въртял на 360 градуса на лед по инерция с 30 км - пак задния мост изпреварва даже и с невключени скорости но за сметка на това той много лесно се завърташе на място дръпваш ръчната завърташ волана и на задна се завърта около задния мост. Старата Гранд Витара това не ми харесваше в нея с перманентно задно предаване и малко хлъзгаво да стане почва да сее отзад трябва да включваш предния мост а той понеже нямаш междинен диференциал при остри завои затормозява двгателя.На новата това и е оправено.Малко се отклоних от темата но споделям опит от различни коли.
Коментар