Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Измъкни се сам (Питане към знаещите)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
    ...в този вариант в който вие двамата ги карете тия Хюндай те не са големи...
    последният месец съм навъртял 2800км на Галопера, от които около 20-30км черен ПЪТ, който може да се мине и с лек автомобил, но с повишено внимание...
    а възможностите на Галопера не са по-лоши от на другите 4х4 в стандартно изпълнение и с такива размери...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от inko
      Камъните може да са надрани от диференциали от леки коли.Щом обичаш да ходиш по пещери ела в Пещера,над града се намира една от най-хубавите пещери в България "Снежанка" и да не забравиш да се обадиш.
      Леки коли по този път?!? Сигурно ще да е било така
      Мене ако питаш, следите (или поне част от тях) най-вероятно са били от колегите, които са минали оттам на 14-ти.

      А доколкото яз. "Доспат" (откъм Сърница) ми е едно от любимите места, през Пещера със сигурност ще минавам неведнъж.

      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
      Това не може да стане ако си с редукторни мостове
      Ееее, не може всички да сме с редукторни мостове и "ушити" по мярка джипове.
      Както вече съм казвал, изборът на джипка е резултат от куп компромиси. Все трябва да жертваш нещо, ако държиш да имаш друго.
      Човек не може да има всичко.
      Съгласен съм, че Галоперът не е от най-добрите офроудни машини, но пък на мене определено ми допадна, взехме "да се разбираме добре" и дори в тази си стандартна версия се справи доста прилично с нелеките маршрути, по които се пуснахме през последните 2 месеца.

      Каквато и друга джипка да взема, тя пак няма да е само и единствено за офроуд. Т.е. пак ще има някои глезотийки и пак ще е дълга база. Т.е. ще има същите (или много от) ограниченията на Галопера.
      Това го приемам за даденост. Оттук нататък ми остава да се съобразявам с тях и да се постарая максимално да намаля тяхното въздействие - било чрез избора на маршрути, било чрез подходящ тюнинг, било чрез допълнително оборудване за измъкване от трудни ситуации.
      По въпроса вече се работи ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        Вярно е че по тези пътища доста от автомобилите участващи в прехода имаха повреди и сериозни удари. Даже и в моите снимки съм показал един от случаите. Имаше и даже цялостна пластика на преден диференциал на Дискавъри. Но с внимание всичко се постига, целия маршрут беше преминат и от Брат ми с Нива без нито една драскотина...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #19
          И нека не превръщаме тази дискусия за и против Галопера. V93 е имал своите причини да избере този автомобил и освен това е факт че е успял да го прекара там където хора с по-сериозни машини имат проблеми... В темата става въпрос все пак за конкретен проблем и възможните му решения и съответни поуки...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Иван Алексиев
            1 Вече ти писах варианта с тръгване от крик, обикновен
            2 може и да "стройш" около и под пропадналата гума подбираш плочести камъни и започваш с 5 см напред 5 назад докато не я вдигнеш така съм вдигал Тойота80 40см.
            3 ако стандартния ти крик не позволява да скочиш от него вдигаш и подлагаш резервната гума под проблемното колело тръгваш от нея. Друг вариант застопоряваш стабилно джипа и хващаш чука и щангата; секач шило и др. бои докато камъка стане на парчета обикновенно това не е толкова трудно само трябва да огледаш къде да го подкараш но трябва да внимаваш с наклоните да не увисне и после лебедката да е задължителна.
            Варианти много, фантазия трябва.
            Разбира се най-добре е да си подходящо екипиран но преди 10-15 години за съвременната Off-road екипировка даже и книжки нямаше. Дори и да нямаш професионална екипировка тръгнал си с джип в гората все си предвидил някое желязо. Да си призная 1/3 от багажното пространство при мен е пълно с "подходящи" железа въпреки че имам и Hi-lift и лебедка още си возя два маслени крика и ръчната лебедка. Отдавна съм усвоил тактиката да свалям корите на багажника и в кухините под тях да редя разни хитрини дето може би, не дай боже, ще ми потрябват някога. Не знам дали си представяте колко полезно място има под разните пласмаси и кори. Разбира се всичко там трябва да добре смазано и пакетирано защото иначе като ти потрябва вадиш буца ръжда. И това ми се е случвало, а неволята учи.
            Иване - Голяма Работа Си Кефиш ме

            А по темата колкото е по-подготвен "джипа" толкова по-рядко се налага да търси помощ, НО твърдо се налага
            Този път го минахме "на скорост" че закъснявахме (стъмваше се), никъде не ударихме, но всичко е възможно. Наистина въпроса за "джипа" е по-сложен и не е едностранен, но дълги бази с климатик има и по-удачни избори (естествено въпрос на много параметри и лични предпочитания и разбирания).

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
              Вярно е че по тези пътища доста от автомобилите участващи в прехода имаха повреди и сериозни удари. Даже и в моите снимки съм показал един от случаите. Имаше и даже цялостна пластика на преден диференциал на Дискавъри. Но с внимание всичко се постига, целия маршрут беше преминат и от Брат ми с Нива без нито една драскотина...
              Много учудващо за по-голямата аудитория във форума,та Нивата е само за асфалт за нищо друго.
              Но не и според мене.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X