Значи отговора е много прост - даваш назад колкото може, избираш си точка на насрещния бряг където искаш да излезеш, насочваш предницата натам, изправяш волана, включваш 4х4, 5х5, 6х6 или квото ти се намира там, включваш 1-ва, хващаш волана с две ръце, затваряш си очите /ВАЖНО!/, пускаш съеднителя и натискаш газта до край. Лесно и просто
И правиш шадраван, който ти намокря кабелите на свещите или къпе ел.инсталацията!
А, да пълни ти парното с вода и като пуснеш вентилатора имаш и декоративен шадраван в купето!
Ако няма публика, наточена да гледа шоу а примерно си сам в затънтена гора, без обхват, преди залез и те чака студена бира в хладилника в къщи - минаваш бавно и кротко, като патрулка пред кафене, иначе ....
Ти май не си ходил сам в гората..
За пресичане на река не питам!
Шегата настрана - проблемите после могат да са сериозни, дори и за спартанска джипка!
Основното е проникване на вода в мостовете - ако не успееш да излезеш до 5 минути!
Другата гадост е тотална влага в инсталацията и съответно окисляване на кабелните връзки!
Но най-сигурно е да ти се пръснат стъклата на фаровете, ако не са пластмасови /а такива имат само автомобили които не могат да стигнат физически до река/, особенно ако се залееш с вода при мръсна газ!
Но най-сигурно е да ти се пръснат стъклата на фаровете, ако не са пластмасови /а такива имат само автомобили които не могат да стигнат физически до река/, особенно ако се залееш с вода при мръсна газ!
Аааа,не е вярно Да се обзаложим на шише...ъъъ,лимонада...
При преминаване на водно препятствие или по точно през река трябва да търсим място където течението е силно(не такова,че да обърне джипа),всчко забавяне на водата крие опасности-дубки ями и други.
Коментар