Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четвърти отдел на КГБ-транспорт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

    Хора всякакви и характери различни но да не забравяме главното което ни обединява.Ние преди всичко сме съмишленици.Е един като мене откачен харесва старите руски коли и камиони.Друг немските трети американските.Това не ни разделя.Всички обичаме калния черен път водещ навътре в планинатаПоздрави.
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • #17
      До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      Sorry за спама. Вземам си думите назад ! Миролюбив човек съм и бързо ми минава.
      Просто не ми се чете за Волга и Жигули ( последното го продадох 90-та година преди да седна в Мерцедес , та много съм наясно с тези возила). Мисълта ми беше , че подобно обучение се извършва от тайните служби в почти всички дължави по белия свят ( включително и българските ), така че човек може да се възхищава на подобни кадри единствено ако не е виждал нищо друго. Пък и нищо изключително не виждам в тях. Човек само трябва да разрови малко нета.
      И още нещо : Стария , бас държа че си по-млад от мен
      Колеги,
      от тук приложения линк може да свалите книгите на професор Ернест Циганков, в които са описани упражненията изпълнявани в горния клип.
      Поздрави,

      http://litzona.com.ua/2008/08/04/ser...tomobilja.html

      Коментар


      • #18
        До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

        Първоначално публикуван от klasanov Преглед на мнение
        Колега, това за което говориш е ГАЗ 23 и външно прилича на ГАЗ 21.Това на клипа си е ГАЗ 24.
        Не...ГАЗ 23 е Волга 21 с "Чайка" двигател.ГАЗ 24-24 ("догонялка") е базирана е на 24 Волга,също с Чайков мотор.Именно за това писах да се провери в Интернет,но ето...
        ГАЗ-24-24, версия для спецслужб, т. н. «догонялка» или "машина сопровождения", оснащалась модифицированной силовой установкой от ГАЗ-13 "Чайка" — двигателем ЗМЗ-2424, V8, 5,53 л., 195 л.с. и трёхступенчатой автоматической коробкой передач, а так же гидроуслилителем рулевого управления. Усиленый кузов и ходовая часть. Максимальная скорость до 170 км/ч.

        На базе ГАЗ-21 третьей серии выпускались:
        ГАЗ-М-23 — машина сопровождения (т. н. «быстроходная модификация», «догонялка»), с двигателем и автоматической коробкой передач от лимузина "Чайка" ГАЗ-13 (V8, 5,53 л., 160, позднее 195 л.с.) и усиленными кузовом и ходовой частью, которая выпускалась впоследствии в крайне ограниченных количествах (ок. 603 экземпляров) для нужд КГБ и других силовых ведомств,
        Последно редактирано от м20_маниак; 28-09-08, 19:21.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #19
          До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

          Ако съм разбрал правилно става въпрос за Волга с мотор от Газ 53 и с оловна плоча в багажника. Ако не съм в грешка за машината, то тя е коментирана тук. Интересното е, че въпреки наличието на автоматична скоростна кутия има и педал за съединител-камуфлаж.
          Танки грязи не боятся!

          Коментар


          • #20
            До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

            Първоначално публикуван от KamAZadjiq Преглед на мнение
            Ако съм разбрал правилно става въпрос за Волга с мотор от Газ 53 и с оловна плоча в багажника. Ако не съм в грешка за машината, то тя е коментирана тук. Интересното е, че въпреки наличието на автоматична скоростна кутия има и педал за съединител-камуфлаж.
            Аха,точно.Само дето двигателя на "Чайка" е модификация на ГАЗ 53.Коментирана е,но явно хората са забравили или не им се чете.Да,това с фалшивия педал за съединителя е така,освен това нали тръбите за изгорелите газове на V-образния двигател са двойни,а при някои "догонялки" някъде отдолу се обединяват в една,та външно няма никаква разлика между 24 и 24-24.Освен че втората лежи по-ниско заради по-тежкия двигател и респективно оловния балансьор в багажника.
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар


            • #21
              До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

              Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
              Не...ГАЗ 23 е Волга 21 с "Чайка" двигател.ГАЗ 24-24 ("догонялка") е базирана е на 24 Волга,също с Чайков мотор.Именно за това писах да се провери в Интернет,но ето...
              Търсих я, бе човек, няма!Както и да е, моя грешка.

              Коментар


              • #22
                До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                Първоначално публикуван от klasanov Преглед на мнение
                Търсих я, бе човек, няма!Както и да е, моя грешка.
                Нищо де,вече поне знаеш.
                С "Фармахим" - непобедим
                Дизел - само дънки!

                Коментар


                • #23
                  До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                  Нещо по темата,
                  https://htftp.offroad-bulgaria.com/Nana/23_manual.pdf
                  LZ1NBN

                  Коментар


                  • #24
                    До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                    Браво!И това са го правили без АВС и разните там тракшън контроли.
                    Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                      И други служби го правят, но едва ли в такъв мащаб......
                      Като видях масовката особено с автобусите ми се събра погледа.
                      Имаше дисциплина по него време (и никакво излизане от кольцевая навънка)
                      А сега Володя както ги постегна, може пак да са почнали масовките ...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                        Първоначално публикуван от Нейчо Наков Преглед на мнение
                        Ти остави,че е по темата,ами е много полезно!Аз от много време търся ръководство за 23 Волга,ама все не намирах.Явно хубавите неща съвсем случайно стават.Още повече,било е под носа ми-в ФТП-то.
                        С "Фармахим" - непобедим
                        Дизел - само дънки!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                          Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
                          Ти остави,че е по темата,ами е много полезно!Аз от много време търся ръководство за 23 Волга,ама все не намирах.Явно хубавите неща съвсем случайно стават.Още повече,било е под носа ми-в ФТП-то.
                          А аз като го разглеждах м се изкриви вратът.Много некакси идва на страни
                          Където Бирата, Там и Аз...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                            Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
                            А аз като го разглеждах м се изкриви вратът.Много некакси идва на страни
                            И аз се изкривих.Мислех да го принтирам за улеснение на врата,ама ме домързя.
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                              Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
                              И аз се изкривих.Мислех да го принтирам за улеснение на врата,ама ме домързя.
                              Аз се усетих как да го чета към десетата сраница Бутнах монитора да полегне и всичко се чете нормално
                              Където Бирата, Там и Аз...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Четвърти отдел на КГБ-транспорт

                                Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
                                Аз се усетих как да го чета към десетата сраница Бутнах монитора да полегне и всичко се чете нормално
                                Не се бях сетил да бутна телевизора вертикално.Умно
                                С "Фармахим" - непобедим
                                Дизел - само дънки!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X